شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | اخبار تیم پرسپولیس | بازگشت علی علیپور

فوری؛ علیپور به تیم پرسپولیس برمی‌گردد | علیپور در آستانه بازگشت به پرسپولیس

طبق شایعات منتشر شده علی علیپور خواهان ترک ماریتیمو است.

فوری؛ علیپور به تیم پرسپولیس برمی‌گردد |  علیپور در آستانه بازگشت به پرسپولیس

به گزارش گل کوچیک علی علیپور مهاجم سابق تیم پرسپولیس از شرایطش در ماریتیمو راضی نیست. علی علیپور که روزگاری در تیم پرسپولیس آقایی می‌کرد حال به فکر تیمی جدید می‌گردد. بازگشت به تیم پرسپولیس هم یکی از انتخاب های اوست. سرمربی تیم پرسپولیس که در خط حمله مشکل دارد نیم نگاهی به این بازیکن دارد. آقای گل سابق تیم پرسپولیس به مدیر برنامه هایش اعلام کرده برای نیم فصل یا فصل بعد به دنبال پیدا کردن یک تیم اروپایی جدید برای او باشد. البته هنوز هیچ تیمی تمایلی به جذب او نشان نداده است.

چنانچه علیپور نتواند در اروپا به فوتبالش ادامه دهد، در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس باز خواهد گشت. اگر او بخواهد نیم فصل هم برگردد، پرسپولیس باید 200 هزار دلار به باشگاه پرتغالی پرداخت کند تا بازیکنی که خودش رشد داده، به این تیم برگردد!

اظهارنظرهایی که علی علیپور در این چند هفته اخیر در مورد پرسپولیس انجام داده، از شماره خارج شده است. او که زمانی هر دو پایش را در یک کفش کرده بود و می‌خواست لژیونر شود، حالا هر روز به پرسپولیس چراغ سبز نشان می‌دهد.

علیپور مدام برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کند و حتی گفته: «به همبازیانم می‌گویم پرسپولیس پرافتخارترین تیم آسیا است.» دست شما درد نکند. قدرشناسی خیلی چیز خوبی است و دم علیپور هم گرم، اما بعید نیست دلبری‌های اخیر او از سرخ‌ها مربوط به شایعه بازگشتش باشد. شرایط در ماریتیمو برای علیپور خوب نیست؛ نه این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و نه مهاجم ایرانی جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کرده است. در نتیجه شاید معنای تمجیدهای اخیر او از پرسپولیس این باشد: «می‌خواهم برگردم!»

چراغ سبز برای بازگشت به تیم پرسپولیس

علی علیپور در خلال بازی تیمهای پرسپولیس و مس رفسنجان به صورت اسکایپی در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرد تا درباره تیم سابقش پرسپولیس و همچنین وضعیت فوتبال ایران و تیم ملی اظهار نظر کند.

او که به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخت، در بخشی از مصاحبه اش برای پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت کرد و این صحبتها در حالی اتفاق افتاد که در روزهای گذشته صحبت‌هایی به نقل از او منتشر شده بود که واکنش تند و منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت؛ او در این مصاحبه گفته بود که علاقه به بازگشت به این تیم سرخپوش ندارد.

علاوه بر این در این مصاحبه او خود را شایسته بازی در تیم ملی دانسته و گفته بود که نمی‌داند چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود. حالا علیپور در گفتگو با خبرنگار ما این مصاحبه را ساخته ذهن این رسانه دانسته و به سوالات پاسخ داده است.

* مدتی می شد در تلویزیون مصاحبه ای انجام نداده بودی و بین دو نیمه بازی پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کردی؟ - من اینجا درپرتغال هستم و نمی توانم به برخی شایعات پاسخ بدهم اما شایعه سازان و کسانی که از قول من مصاحبه خیالی منتشر می کنند بدانند به تک تک روزهایی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم افتخار می کنم. افتخار می کنم 6 سال خاطره و غرور انگیز را در این تیم سپری کردم و عاشقانه این تیم و هواداران با معرفتش را دوست دارم.

* منظورت مصاحبه ای بود که از قول تو منتشر شد مبنی بر اینکه به پرسپولیس برنمی گردی؟ - من فقط می توانم برای برخی افراد تأسف بخورم. واقعا نمی دانم چرا این مصاحبه های خیالی منتشر یا شایعاتی علیه من ساخته می شود. من با پرسپولیس در فوتبال ایران شناخته شدم و همواره خودم را مدیون این تیم می‌دانم. این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. افتخار می کنم بازیکن این تیم بوده ام و بهترین ها را برای تیم محبوبم آرزو می کنم. من خاطرات غرورانگیزی با پرسپولیس دارم و با این تیم در فوتبال ایران مطرح و قهرمان شدم.

* پس خودت دوست داری به پرسپولیس برگردی؟ - من درحال حاضر بازیکن ماریتیمو هستم اما بازی برای تیم پرسپولیس افتخاری است که دوست دارم باز هم نصیب من شود. در جواب سئوال شما هم باید بگویم حتما و حتما یک روزی در سال های آینده اگر من را بخواهند با افتخار به پرسپولیس برمی گردم و درخدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود.

* از شرایط خودت و تیم ماریتیمو در لیگ پرتغال بگو؟

- 11 هفته از مسابقات لیگ گذشته است اما امسال رقابت فشرده ای را شاهد هستیم و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. متأسفانه ماریتیمو به رغم بازی های خوبی که ارائه داده کمی دچار بدشانسی شده است. سرمربی تیم عوض شده و مربی جدید با افکار و برنامه جدید هدایت تیم را برعهده گرفته و انشالله شرایط ماریتیمو هم بهتر از قبل خواهد شد. درمورد شرایط خودم هم باید بگویم امسال برخلاف فصل گذشته از همان اول تمرینات پیش فصل حضور داشتم و تمرینات مناسبی را پشت سرگذاشته و شرایط خوبی دارم. 4 گل هم در لیگ و جام حذفی زدم و امیدوارم بتوانم در دیدارهای آینده باز هم در لیگ پرتغال درخشش داشته باشم.

*بازی های پرسپولیس را دنبال می کنی؟ - تا جایی که تداخلی با تمرینات و مسابقات ما نداشته باشد حتما تماشا می کنم مثل همین بازی با مس رفسنجان که پرسپولیس با بدشانسی مساوی کرد. دوست داشتم برنده شود اما به هر حال بازی در زمین رفسنجان سخت و دشوار بود. انشالله با کادرفنی خوب و بازیکنان جنگنده ای که پرسپولیس دارد با حمایت هواداران این تیم به زودی صدر جدول را ازآن خود خواهد کرد. این پرسپولیس فقط انرژی مثبت و حمایت می خواهد.

می‌توانستیم استقلال را ۷تایی کنیم!

علی علیپور از دربی خاطره انگیز 4-2 می‌گوید و معتقد است اگر پنالتی‌شان گل می‌شد یک نتیجه تکرار نشدنی به وقوع می‌پویست.

علی علیپور یکی از مهاجمان دربی‌باز است که تجربیات زیادی از این دیدار حساس و قدیمی دارد. او که اکنون در فوتبال پرتغال شاغل است در برنامه شب‌های فوتبالی دقایقی به مرور خاطراتش پرداخت. او در مورد چهار گلش در دربی‌ها گفت: همه‌ی گل‌ها برای من ماندگار و دوست داشتنی هستند ولی اولین گلم را بیشترین دوست دارم چون مصادف شد با اینکه جوان ترین بازیکن گل زن دربی بشوم. او در خصوص بهترین دربی‌اش گفت: بهترین آن‌ها دربی 82 بود که چهار دو بردیم و البته دو هیچ جلو بودیم و یک پنالتی محسن بنگر گرفت. قبل از اتفاقات ما جلو بودیم و محسن بنگر روی یک ضربه کرنر پنالتی گرفت که اگر آن پنالتی گل می‌شد آن بازی تبدیل به یک بازی خاطره انگیز می‌شد و می‌توانستیم شش یا هفت گل بزنیم! از آقا محسن هم سوال کنید یادش است چون بعد از بازی در رختکن با هم صحبت کردیم و واقعا بازی در تایم خوبی در نیمه اول بود که دو هیچ جلو بودیم و پانزده دقیقه مانده بود اگر پنالتی را می‌زدیم سه هیچ می‌شد و نتیجه عجیب و غریبی رقم می‌خورد.

علیپور ادامه داد: فکر نمی‌کنم چیز خاصی بوده که در دربی‌ها انجام نداده باشم. به لطف خدا و زحمت بچه‌ها توانستم چهار گل در دربی بزنم، یک پاس گل بدهم و یک پنالتی بگیرم. تنها مسئله‌ای که از دربی‌ها طلب دارم یک پنالتی بود که گرفته نشد و آقای پژمان منتظری دستم را قفل کرد و پنالتی روی من انجام شد و تمام کارشناسان اعتقاد به پنالتی صد در صد داشتند و پنالتی گرفته نشد و فکر می‌کنم، نتیجه صفر صفر شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد بازی کنار طارمی گفت: اگر کلی صحبت کنم، من و مهدی طارمی زوج خیلی خوبی بودیم و در ایران در تمام گل‌ها و پاس گل‌ها نقش زیادی داشتیم و اگر خود تعریفی نباشد فکر نمی‌کنم چنین زوجی که مکمل یکدیگر باشند دیده باشم. زوج من و مهدی از بهترین‌های ایران بوده است. با مهدی در دربی زوج خیلی خوبی داشتم ولی از آن‌جایی که با مهدی کم در دربی بازی کردیم اگر شخص دیگری را بگویم، مهدی ترابی بوده که من و او حتی مواقعی که یکدیگر را نمی‌دیدیم، چشم بسته و با صدا یکدیگر را متوجه می‌کردیم، پاس می دادیم وهمدیگر را صاحب موقعیت می‌کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied