شمانیوز
شما نیوز

مهاجرت خانم بازیگر پس از خیانت همسرش + عکس

​ساره بیات پس از شایعه خیانت همسرش در فضای مجازی مدتی است که در خارج از کشور به سر می برد که این شایعه را در فضای مجازی به راه افتاده که برای همیشه مهاجرت کرده است.

مهاجرت خانم بازیگر پس از خیانت همسرش + عکس

به گزارش سایت پیشنهاد ویژه: ساره بیات یکی از بازیگران کم حاشیه در فضای مجازی است که اخیرا  بعد از خبر ازدواجش با علیرضا افکاری و گذشت تنها مدت کوتاهی از عقد او شایعه خیانت همسرش ساره بیات را  به یکی از سلبریتی های پرحاشیه تبدیل کرده است. با استوری عکس هایی که ساره بیات در اینستاگرامش می گذرد کاربران را به این باور رسانده که با خیانت همسرش او ایران را ترک کرده .البته گمانه زنی میشود که ساره بیات برای تعطیلات سال نو میلادی کنار خواهرش رفته باشد. ساره بیات و علیرضا افکاری هنوز هیچ واکنشی در رابطه با شایعات موجود در فضای مجازی نشان نداده اند.

ساره بیات

ویدئوی جدیدی از ساره بیات در فضای مجازی منتشر شده است که در آن از خیانت شوهر جدیدش پرده برداشته است. ساره بیات در یکی از مصاحبه هایش درباره خیانت به زنان صحبت کرد و گفت: زن اگر 10 بار بهش خیانت بشه، هرگز عادت نمیکنه و ما زن‌ها عادت نمی کنیم!

این ویدئو شائبه خیانت علیرضا افکاری همسر جدید ساره بیات را تقویت کرده است و موجب واکنش های زیادی در فضای مجازی شده است. خانم بازیگر هنوز به این اخبار واکنش و پاسخی نداده است. اساره بیات بازیگر مطرح سینما ایران چندی پیش خبر ازدواجش با علیرضا افکاری را رسما اعلام کرد. علیرضا افکاری همسر ساره بیات آهنگساز ایرانی متولد ۱۳۵۶ در اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied