شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون | زن سردار آزمون | اسب سردار آزمون | گلزنی سردار آزمون

سردار آزمون آبروی ایران در فوتبال اروپا | تو دهنی سردار به منتقدانش

سردار آزمون مهاجم زنیت در بازی شب گذشته برابر چلسی عملکردی درخشان به ثبت رساند.

سردار آزمون آبروی ایران در فوتبال اروپا | تو دهنی سردار به منتقدانش

 به گزارش گل کوچیک سردار آزمون آخرین ستاره‌ ایرانی شد که برابر چلسی درخشیده است.شب گذشته در هفته پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، چلسی مدافع عنوان قهرمانی برای حفط صدرنشینی در روسیه به مصاف سردار آزمون و زنیت رفت. سردار آزمون ستاره خط حمله زنیت بی شک خطرناکترین بازیکن زنیت به شمار می‌رود و با سابقه‌ی خوبی که ایرانیان برابر چلسی به جا گذاشته‌اند،‌هواداران امیدوار بودند سردار آزمون هم برابر چلسی گلزنی کند. در ابتدای نیمه دوم این اتفاق افتاد تا سردار آزمون چهارمین گلزن ایرانی برابر شیرهای لندن لقب بگیرد. پیش از او علی دایی،‌ علیرضا جهانبهش و مهدی طارمی موفق به گلزنی شده بودند.

با گل سردار آزمون برابر چلسی 27% از گل‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی به ثمر رسیده است.(4 از 15)

علی دایی 2 گل سال 1999 با لباس هرتابرلین مهدی طارمی 1 گل سال 2021 با لباس پورتو سردار آزمون 1 گل سال 2022 با لباس زنیت

عملکرد سردار آزمون برابر چلسی

سردار آزمون پس از اینکه در تقابل دور رفت مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود در حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر چلسی، دروازه این تیم را باز کند، امشب با انگیزه مضاعفی پای به تقابل با آبی‌های لندن گذاشت و به بهترین شکل دروازه کپا را باز کرد.

بازی مقابل زنیت که از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه گازپروم آرنا آغاز شده بود چلیی خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه ۲ روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه پشت سر اشتباه بازیکن زنیت به مقابل دروازه خالی، توسط تیمو ورنر به گل رسید و دروازه یاران آزمون را باز کرد.

زنیت که پس از دریافت گل و مقابل تماشاگرانش روی به بازی هجومی آورده بود، در دقیقه ۲۸ با شوت سردار آزمون شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه این مهاجم ایرانی از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

کپا هرچقدر تلاش کرد نتوانست حریف سرعت و دریبل سردار شود؛ آزمون در لحظه گل خود را در بهترین موقعیت قرار داد و ضربه نهایی را زد

سردار آزمون در دقیقه ۳۶ نیز موقعیت‌سازی کرد، اما قبل از رسیدن توپ به کلودینیو مدافعان چلسی توپ را دفع کردند ولی دو دقیقه پس از این اتفاق زنیت سنت‌پترزبورگ روی سانتر داگلاس سانتوس از جناح چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر شیرجه‌ای کلودینیو گل اول را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشید.

بازی سراسر حمله زنیت پس از گل تساوی هم ادامه یافت و بازیکنان این تیم با توپ‌گیری در میانه زمین از مدافعان چلسی یک موقعیت جدی تدارک دیدند که پاس در عمق استثنایی مالکوم از بین دو بازیکن حریف و فرار تماشایی سردار آزمون از تله آفساید، کاری کرد تا او در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و گلزنی کند.

سردار آزمون با این حرکت و فرار عالی از تله آفساید بازیکنان چلسی که در بازبینی داوران ویدئویی هم آفساید گرفته نشد، خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و گل دوم زنیت را زد

سردار آزمون که با سرعت بالای خود از سد مدافعان چلسی عبور کرد و به زیبایی خود را به محوطه جریمه رساند، کپا را با حرکت به سمت راست دریبل و در نهایت با یک شوت زمینی گل دوم زنیت را زد تا با حرکت به گوشه زمین خوشحالی خود را انجام بدهد.پس از اینکه زنیت روسیه در دقیقه ۴۱ توسط ستاره ایرانی‌اش به گل رسید و بازیکنان چلسی بازی را آغاز کردند، باز هم توپ‌گیری در میانه زمین و پاس در عمق مالکوم نزدیک بود سردار آزمون را به دومین گل برساند که این بار بخت با او یار نبود.برترین گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان اروپا

سردار آزمون 6 - علی دایی و مهدی طارمی 3 - مهدی مهدوی‌کیا 2 و علی کریمی 1 گل

 

صفحه رسمی توئیتر لیگ قهرمانان اروپا به گلزنی بازیکنان ایرانی در این مسابقات پرداخته و اسامی برترین گلزنان را به ترتیب نوشته که سردار آزمون با ۶ گل در صدر قرار داد و پس از آن علی دایی و مهدی طارمی هر کدام ۳ گل به ثمر رسانده و مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی نیز در این رقابت‌ها یک گل زده‌اند

مالکوم در دقیقه ۴۳ با پاس در عمق فوق‌العاده از بین دو مدافعان چلسی، آزمون را در فرصت گلزنی قرار داد ولی با وجود حرکت سریع و عالی و شوت پای چپ ستاره ایرانی، کپا با کف دست چپ و با عکس‌العمل دیدنی دروازه تیمش را نجات داد و اجازه نداد سردار دبل کند.

زنیت سنت‌پترزبورگ که در پنج مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا ۴ امتیاز کسب کرده و با هر نتیجه‌ای در بازی امشب جایگاه سومی‌اش در گروه H تغییر نمی‌کند، نیمه اول را با نمایشی بهتر از چلسی و با برتری ۲ بر یک به پایان رساند.

سردار آزمون در دقیقه ۷۱ نیز یک ضربه سر استثنایی روی ارسال کلودینیو از جناح راست زمین زد، اما توپ خطرناک ستاره ایرانی را کپا از روی خط دروازه و با یک فوق واکنش برگشت داد تا بدشانسی سردار برای دومین بار در این دیدار اتفاق بیفتد و دروازه‌بان چلسی مانع از دو گله شدن او بشود.

سردار آزمون در شرایطی موفق به گلزنی مقابل چلسی شد که تبدیل به ششمین بازیکن ایرانی تاریخ شد که مقابل آبی‌های لندن گلزنی می‌کنند؛ پیش از این ایرج سلیمانی در بازی دوستانه پرسپولیس و چلسی و همچنین علی جباری در لباس منتخب تهران در در سال ۱۹۷۲، علی دایی با پیراهن هرتابرلین در گروه H فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ لیگ قهرمانان اروپا، علیرضا جهانبخش در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس و مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ قهرمانان به این مهم رسیده بودند.

 

مهاجم ایرانی زنیت در نیمه دوم دو بار متوالی مصدوم شد، اما به کارش ادامه داد ولی پس از اینکه سومین بار روی زمین افتاد و مچ پای چپ خود را گرفت، اعلام کرد باید تعویض شود و در دقیقه ۷۹ از زمین بیرون رفت

چلسی در دقیقه ۶۲ توسط روملو لوکاکو و در دقیقه ۸۵ با ضربه تیمو ورنر نتیجه را عوض کرد و با یک گل مقابل یاران آزمون پیش افتاد، اما نتیجه تا پایان ادامه نداشت و زنیت در دقیقه ۴+۹۰ با شوت مهار نشدنی و تماشایی اوزدئوف به کنج دروازه، گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کند.

گل لحظات پایانی زنیت کاری کرد تا چلسی در جدول گروه H به امتیاز ۱۳ برسد و با دو امتیاز کمتر نسبت به یوونتوس، به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود و صدرنشینی را از دست بدهد.

ماجرای رسوایی سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی ماه 1373 است. سردار آزمون در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. سردار آزمون یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدر سردار آزمون، خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادر سردار آزمون خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

سردار آزمون دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد، با 186 سانتی متر بعنوان گرانقیمت ترین بازیکن ایران دوست دارد روزی در رئال مادرید بازی کند

سردار آزمون

اخیرا درباره سردار آزمون حواشی بسیاری در خبرها مشاهده می‌شود. بنابراین اخبار سردار آزمون با یک خانم روس چند سال در ارتباط بوده است و حالا این خانم ادعا می‌کند که از سردار آزمون فرزندی دارد و به این جهت از وی شکایت کرده است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر بخوانید. بعلاوه سایت بازار بورس این اخبار را تایید یا رد نمی‌کند.

مادر بچه سردار آزمون این خانم است

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی اخیرا دچار حواشی بسیار زیادی شده است. سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود این دو از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند. در ادامه درباره حواشی سردار آزمون بیشتر بخوانید.

رسانه‌های روسیه از تعیین زمان دادگاه برای رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده‌اند.

اسپورت اکسپرس نوشت: دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ هشتم دسامبر، هفدهم آذر برگزار خواهد شد، روزی که آزمون و تیمش زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌روند.

وکیل شاکی می‌گوید: «سردار آزمون و زنی به نام آلیا که در شهر کازان زندگی می‌کند، صاحب فرزندی شده‌اند که اینک پنج ماهه است. آلیا مشغول بچه‌داری است، نمی‌خواهد هویتش فاش شود و فرصتی برای جلب توجه ندارد.»

آندری دیمیتریف مدعی شد آزمون و آلیا از سال ۲۰۱۹ در رابطه بوده‌اند و موکلش ممکن است در اولین جلسه دادگاه، هویتش را فاش کند. او همچنین گفت ترجیح آلیا این است که پیش از حضور در دادگاه، قضیه را به صورت مسالمت آمیز فیصله دهند.

مهدی حق‌تعالی نماینده آزمون در گفت‌وگو با سایت SE این ادعاها را رد کرده است اما ایجنت این بازیکن، از برقراری ارتباط بین رسانه و بازیکنش خودداری کرده.

رسانه‌های ایران نیز این گزارش را پوشش داده‌اند اما برخی از آنها مانند سایت تابناک معتقدند پای «مافیا» در میان است تا آزمون در روسیه بماند.

سردار آزمون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied