شمانیوز
شما نیوز

برنامه جوکر | ایرج ملکی

ایرج ملکی گوینده چطور به تو گیر ندادن کیست؟ | درخشش ایرج ملکی در برنامه جوکر

چطور به تو گیر ندادن؟ جمله ایست که با انتشار یک کلیپ از ایرج ملکی در فضای مجازی سرو صدای زیادی راه انداخت. حال ایرج ملکی برنامه جوکر را با اجرایش ترکاند.

ایرج ملکی گوینده چطور به تو گیر ندادن کیست؟ | درخشش ایرج ملکی در برنامه جوکر

به گزارش شمانیوز: ایرج ملکی متولد 1352 در کرمانشاه بازیگر ، کارگردان و کارمند دولت است فارغ التحصیل لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه تهران مرکز می باشد که حالا بعنوان یک فیلمساز شناخته می شود.

 

 

بازیگر زن فیلم های ملکی کیست

ملکی فعالیت خودش را بعد از سربازی برای تمام دوران خدمت از تئاتر شروع کرد و بعد از چندین بازی در نمایش دوره های فیلمسازی را به مدت یکسال گذران از دهه ۸۰ وارد عرصه کارگردانی و ساخت فیلم‌های کوتاه شد.

استاد ایرج با ساخت فیلم های کوتاه و کلیپ های جانشین آپلود کردن آن از طریق رسانه‌هایی مانند آپارات و اینستاگرام به شهرت رسید .

 

چطور به تو گیر ندادن ویدئویی که ماندگار شد!

ویدئو مزاحمت که با نام چطور به تو گیر ندادن معروف شد، توسط ایرج ملکی در بهمن ماه سال ۱۳۸۷ ساخته شد و شاید آن زمان به دلیل نبودن فضای مجازی زیاد دست به دست نشد. اما این روزها و به خصوص پس از اجرای ابوطالب حسینی در خنداننده شو خندوانه، چطور به تو گیر ندادن تبدیل به موضوعی طنزآمیز و خنده دار شد که البته شاید همین طنز را بتوان منتقل کننده معنای عمیق موجود در ویدئو دانست. ایرج ملکی، سازنده فیلم های کوتاهی که به دلیل نحوه ساخت و نگاه به سوژه، آثارش با واکنش های طنزآمیز در فضای مجازی کشور روبرو شد و حتی تصاویر و استیکرهای آن در شبکه های اجتماعی ساخته شد، تیزر ساخت قسمت دوم فیلم کوتاه مزاحمت یا همان چطور به تو گیر ندادن را منتشر کرد. به گزارش مووی مگ، با توجه به این تیزر به نظر می رسد که ایرج ملکی قصد دارد به همراه برادرزاده خود “مونا ملکی” که بازیگر اصلی کلیپ های او بود، بار دیگر به عرصه تصویر بازگردد.

 

 

ایرج ملکی کارگردان فیلم مزاحمت

ملکه بیش از ۱۱ فیلم کوتاه کلیپ های چالشی ساخته و از طریق اینستاگرام و پیج شخصی خود

منتشر کرده که طرفداران و فالوور های زیادی را نیز جذب کرده است .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied