شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | اخبار تیم پرسپولیس | مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس

کابینه ویرانی برای تیم پرسپولیس | چطور زنده ماندنی تیم پرسپولیس؟

حال و روز تیم پرسپولیس در دوران وزارت ورزش جدید قشنگ خنده‌دار است.

کابینه ویرانی برای تیم پرسپولیس | چطور زنده ماندنی تیم پرسپولیس؟

  به گزارش گل کوچیک، حال و روز عجیبی بر تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی حکمفرماست. رادوشوویچ دروزاه بان تیم پرسپولیس که می‌تواند بازی کند به کشورش برگشته و تاجیک‌ها که نمی‌توانند برای تیم پرسپولیس بازی کنند، در تهران ول می‌چرخند! این نمایی عریان از آشفته‌بازار مدیریتی تیم پرسپولیس است؛ تیمی که سر پا ماندنش با وجود این همه بی‌تدبیری، به معجزه می‌ماند. تیم پرسپولیس در این آشفته بازار باید چکار کند؟

حالا نه این که استقلال مدیران فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اصولا سوءمدیریت درد کهنه این مرز پرگهر است، اما انصافا بعضی از حضراتی که در این سال‌ها مدیریت پرسپولیس را بر عهده گرفتند، از نوابغ عالم امکان بودند. جمع اینها برای نابودی رئال مادرید هم کافی است، گویا پرسپولیس زیادی پوست‌کلفت بوده که از جور این جماعت جان به در برده. ایرج عرب آمد که برانکو برود. دوشنبه‌اش هرگز از راه نرسید و هیچ‌‌وقت هیچ‌کس نفهمید چطور یک حراستی را بر مسند مدیریت تیم قهرمان ایران نشاندند. باز خدا پدر و مادر عرب را بیامرزد؛ وگرنه کاری که محمدحسن انصاری‌فرد با پرسپولیس کرد، اسکندر نکرد. اگر دست‌تان به محمدحسن رسید، بپرسید این همه ویرانی را چطور ظرف فقط شش ماه به بار آورده؟ از چهارصد هزار دلار حقوق بیکاری گابریل کالدرون تا ارز هرز رفته برای استوکس و اوساگونا، از قرارداد سه‌ساله «رادو» تا دین چند میلیاردی رضایتنامه یحیی؛ اینها نه‌تنها اموال باشگاه را به تاراج برد، بلکه وجهه پرسپولیس را هم مخدوش کرد. کمدی سیاه کت‌وشلوار و جوراب و عرق‌گیر هم که داستانش سواست. بعد نوبت به مهدی رسول‌پناه رسید؛ یگانه مدیر تاریخ که وسط پیاده‌رو معرکه می‌گرفت و علیه بازیکنان و مربی خودش نطق می‌کرد. می‌گفتند این حراج‌کننده آبرو دندانپزشک است، اما اجازه بدهید باور نکنیم. آدمیزاد با شش کلاس سواد هم می‌فهمد در انظار عمومی نباید آنطور طغیان کند.

حالا هم نوبت تاخت‌وتاز مجید صدری است؛ کسی که در ایران، فوق فوقش باید لیدر جایگاه سی‌وشش می‌شد. عالیجناب لایو و استوری و اینستاگرام، صبح تا شب دارد بیانیه می‌دهد و کری می‌خواند، اما دو ماه است نتوانسته پول کالدرون را در حسابش بنشاند و این پنجره کوفتی را باز کند.

کافی است آقازاده‌های بعضی از این حضرات در فرنگستان محتاج پول شوند تا در اسرع وقت به دست‌شان برسد، اما به پرسپولیس که رسید، آسمان تپید. می‌پرسید وزارت ورزش چه می‌کند؟ هیچ، از «بد تصمیمی» به «بی‌تصمیمی» رسیده و باشگاه را کلا به امان خدا رها کرده است. البته که ما به سرمایه‌سوزی عادت دیرینه داریم. گلات و فینال آسیا نه؛ بزرگترین دستاورد پرسپولیس این بود که زیر دست شما نابود نشد، شما که فقط بار خاطر بودید، نه یار شاطر.

 

این وزیر جدید حکم مهرش خشک نشده بود برای استقلال مدیرعامل انتخاب کرد و شبانه جلسه میگذاشت حالا چهار ماه از حکمش میگذرد اما یه نگاه هم به پرسپولیس نکرده! تبعیض اینقدر آشکار؟

احتمالا بزرگترین شانس و دلیل زنده ماندن پرسپولیس در این سال ها برانکو بود که ساختار باشگاه پرسپولیس را کلا تغییر داد از فرهنگ هواداری تا کوچکترین و جزیی ترین مسایل برای قهرمان شدن. شانس بزرگتر اینکه فرزند خلف پرسپولیس یعنی یحیی بود که بتواند این راه را ادامه دهد الان هم به کمک هواداران بازم ایستاده برای قهرمانی پیش می‌ره با وجود این جماعت خرابکار مدیر پرسپولیس چون نامش همیشه در تاریخ میدرخشد.

 

دوسال پیش حمید معصومی نژاد از رُم، سبد گذاشت مقابل بانکی در رُم تا پول سرمربی ای که با آلودگی هوا و یک بازی بیشتر یک هفته صدرنشین بود بدهند! وقتی زمین و زمان برای دادن پول استرا به التماس و تکاپو افتاده بودند! و کل ایران بسیج شده بودند. از وزارت خارجه و وزارت ورزش گرفته (با اخبارگو وناظمش!) تا ایشان: حمید معصومی نژاد: رُمممم !

و حالا پرسپولیس و پول کالدرون و ضجه های میلیونها هوادار...!

دشمنی از این آشکارتر ؟! پرسپولیسی که هر چه رکورد بود، زد... با همه چیز سوخت و ساخت، میلیونها دلار پاداش و درآمدزایی کرد ! بمب اتم اینگونه نابود نمی‌کند که شما کمر به نابودی بستید...! این تیم اما...هنوز نفس میکشد...!

مافیا علیه تیم پرسولیس است

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس13

تیم پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی و نمایش مقتدر در لیگ چگونه به این روز افتاد؟ از خروج بازیکنان بزرگ گرفته و ورود صدری در راس کار به جای سمیعی تا نداشتن اسپانسر و سرانجام مشکلات داوری عجیب و غریب در بازی‌های لیگ برتر برابر حریفان. این موضوعاتی است که ذهن هواداران را به سمت این می برد که انگار نیرو و دست های پشت پرده ای در کار است تا سرخپوشان نتیجه نگیرند.

 

باشگاه دولتی هستیم و مجبور بودیم که یک مزایده برگزار کنیم. به این دلیل طول کشید که باید یک قیمت کارشناسی در می‌آوردیم و اسناد مزایده را در اختیار همه قرار می‌دادیم. مزایده ما یکی دو هفته پیش به پایان رسید و برنده‌ای نداشت. " این صحبت های صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در برنامه تلویزیون است. سوال اینجاست اگر ما باشگاه دولتی هستیم و مجبور به برگزاری مزایده بودیم چرا استقلال مجبور به برگزاری مزایده نبود؟ و نه های وب و نه ایده پروران با مزایده کارگزار استقلال نشده اند. این وسط یا صدری دروغ می گوید یا سجادی برای استقلال تخلف کرده است.

در حالی که پس از استعفای جعفر سمیعی از تیم پرسپولیس بسیاری انتظار داشتند که ترکیب هیئت مدیره باتوجه به تغییر دولت، با دگرگونی مواجه شده و تکلیف پرسپولیس روشن شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی تیم پرسپولیس، مجید صدری سرپرست تیم پرسپولیس شد و قرار بود پس از بازی تیم پرسپولیس برابر الهلال تکلیف تیم جدید مدیریتی این باشگاه مشخص شود اما هنور این اتفاق نیافتاده است. اعضای تیم پرسپولیس که با مشکلات زیادی در این فصل روبه رو بودند شب گذشته استوری اعتراض آمیزی منتشر کردند. هواداران تیم پرسپولیس تمام مشکلات را از چشم مجید صدری می بینند. همچنین سجادی وزیر ورزش دولت جدید هم مورد انتقاد و اعتراض هواداران است.

کسایی که باید مدت ها پیش دمشون رو روی کولشون میذاشتن و از پرسپولیس می‌رفتن حالا با کمال وقاحت صدری رو به عنوان مدیرعامل به وزارت ورزش معرفی کردن! ماحصل حضور صدری توی باشگاه به جز بالا آوردن بدهی سنگین و وعده های پوچ چی بوده که حالا به دنبال احیاش هستین! صدری به هیچ وجه انتخاب هوادار پرسپولیس نیست و قطعا اتفاقات زمان رسول‌پناه و ایرج عرب رو با انتخابش به عنوان مدیرعامل در پی خواهد داشت. دقیقا بازی رسول پناه رو این بار با صدری اجرا کردن. به محض ورود سجادی به وزارت ورزش، سمیعی و شکوری رو فراری دادن بعد یه اسم سرپرست و یه بازی موش وگربه با کادر و بازیکنا راه انداخت و مدام وعده داد تا وزیر به استقلال رسیدگی کنه و این وسط پول کالدرون رو بهونه نقشه های خودشون کردن در صورتی که واریز پول 48 ساعت بیشتر زمان نمیبره و اگه بلد نبودی از آذری کمک میگرفتی و هزار وعده و دروغ تکراری دیگه اما این وسط فقط اونا بازی نکردن کادر فنی و بازیکن تا امروز از صدری تعریف کرد و همین تعریف باعث سکوت هوادار شد. تا امروز همه استوری گذاشتن یهویی صدری شد مدیر و القصه بازی نابودی پرسپولیس از انروز رسما با کارگردانی وزیر و دستیاری صدری کلید خورد و ما هوادارها هم مثل همیشه ساکت و بی تفاوت فقط تماشاچی این فیلم. اگه امروز حرف نزنیم فردا اشک حسرت رو چشم تک تک هوادار جاری میشه میگی نه آینده نزدیک گواه این حرف است.

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس7

فرار بازیکن تیم پرسپولیس با 50 هزار دلار

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان حالا دیگر سابق تیم پرسپولیس، پس از مراجعت به کشورش حرفهای جالبی در خصوص مدیریت تیم پرسپولیس و علت ترک ایران مطرح کرد و مدیران تیم پرسپولیس را مقصر اصلی این اتفاق قلمداد کرد. او روز گذشته ایران را ترک کرد و به کشورش برگشت. بوژیدار پس از دریافت 50 هرار دلار ناگهان و بدون اطلاع تیم پرسپولیس از کشور خارج شد. او پیش از ترک فرودگاه در فرودگاه اعلام کرد از تیم پرسپولیس شکایت نمی‌کند اما بیانیه پرسپولیس ظاهرا معادلات را به هم ریخت.

صحبتهای رادوشویچ علیه باشگاه پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان حالا دیگر سابق پرسپولیس، پس از مراجعت به کشورش در پاسخ به صوال خبرنگاران ایرانی حرفهای جالبی در خصوص علت ترک ایران مطرح کرد و مدیریت باشگاه را مقصر این اتفاقات قلمداد کرد.

مربیان می دانستند و من گفته بودم با این شرایط دیگر نمی توانم. دوست داشتم مشکلات حل می شد و می ماندم اما الان دیگر همه چیز تمام شد. دفعه قبل هم به خاطر یحیی گل محمدی برگشتم. همه چیز دیگر تمام شد و حالا مجبورم حق و حقوقم را از فیفا بگیرم! من ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و مجبورم کردند شکایت کنم. این وسط کرامت انسانی خود را از دست دادم. این احساس من بود و باید می رفتم. بازیکن حرفه ای باید تابع سرمربی باشد و فقط تمرین کند اما نمی شود تمام تیم پول بگیرند و من ۱۵ درصد کمتر! چرا؟ من که از یک کشور دیگر آمدم برای خانواده ام درآمدی کسب کنم.

حتی همین ۵۰ هزار یورو هم با تاخیر یک روزه به من پرداخت شد. همچنین یک توافقنامه به من پیشنهاد دادند که قبول کنم ایران را ترک نخواهم کرد چرا که از این موضوع نگران هستند. مشکل آنها این است که نمی‌خواهند به قدری به من پول بدهند که به صورت قانونی نتوانم قراردادم را فسخ کنم.

از من خواستند تا پاسپورتم را به باشگاه بدهم که درخواست عجیبی بود. آنها به من احترام نگذاشتند. وقتی در تابستان [سمیعی] به من بدقولی کرد، من گفتم “ولش کن، مهم نیست” اما حالا به خاطر این بدقولی‌ها آماده‌ام تا…

یک ساعت پیش میخواستم از پرسپولیس شکایت کنم اما کنسل کردم. مدیران باشگاه مغز من را خسته کردند و عصبی‌ام کردند. من همیشه برای پرسپولیس با تمام توان بازی کردم و همیشه هواداران را دوست داشتم

بیانیه روز گذشته پرسپولیس در مورد بوژیدار

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت‎های پیش رو و بازی فردا (پنج‌شنبه) برابر تیم هوادار و میزبانی در ورزشگاه آزادی، در آینده‌ای نزدیک به هواداران پاسخ خواهد داد.

رادوشوویچ روز گذشته پس از حضور در باشگاه و دریافت مبلغ 50 هزار یورو، در پی توافق شفاهی با سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، قول داد در تمرینات تیم حاضر شود و طی سه هفته آینده، مبلغ 30 تا 40 هزار یورو دیگر دریافت کند اما در عین ناباوری و بدون اطلاع باشگاه و کادر فنی، ایران را ترک کرد.

 

صحبت های رادوشویچ پیش از ترک ایران

خروج بوژیدار رادوشویچ از ایران، هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد اما خود رادو با آرامش و رضایت از این تصمیم صحبت می‌کند و می‌گوید که حاصل یک روند بی احترامی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس به او بوده است.

 

ساعتی پیش از اینکه رادو ایران را ترک کرد، در حالی که به نظر مصمم بود که چنین اقدامی را انجام دهد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این موضوع اظهار داشت: حتی همین ۵۰ هزار یورو هم با تاخیر یک روزه به من پرداخت شد. همچنین یک توافقنامه به من پیشنهاد دادند که قبول کنم ایران را ترک نخواهم کرد چرا که از این موضوع نگران هستند. مشکل آنها این است که نمی‌خواهند به قدری به من پول بدهند که به صورت قانونی نتوانم قراردادم را فسخ کنم.

او در این باره افزود: از من خواستند تا پاسپورتم را به باشگاه بدهم که درخواست عجیبی بود. آنها به من احترام نگذاشتند. وقتی در تابستان [سمیعی] به من بدقولی کرد، من گفتم "ولش کن، مهم نیست" اما حالا به خاطر این بدقولی ها آماده ام تا ...

 

بوژیدار پس از ترک ایران ترجیح داد که درباره علت خروج به همان صحبت‌ها پیرامون احترام بسنده کند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد گفت: یک ساعت پیش می‌خواستم این کار را انجام دهم اما کنسل کردم.

رادو در پایان گفت: مدیران باشگاه مغز من را خسته کردند و عصبی ام کردند. من همیشه برای پرسپولیس با تمام توان بازی کردم و همیشه هواداران را دوست داشتم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied