شمانیوز
شما نیوز

همسر سابق یا جدید؟ مخاطب نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن عکس جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد که نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

همسر سابق یا جدید؟ مخاطب نفیسه روشن کیست؟

به گزارش سایت پیشنهاد ویژه:نفیسه روشن، بازیگر پرحاشیه این روزهای در فضای مجازی است. جنجال طلاق نفیسه روشن هنوز تمام نشده بود که فحاشی او به کاربران در اینستاگرام حاشیه هایی به راه اندخت. نفیسه روشن با خبر ازدواج دومش در کربلا بار دیگر حرف و حدیث هایی را دز فضای مجازی ایجاد کرد. نفیسه روشن در جواب یکی از کاربران فضای مجازی اعلام کرده بود که همسر جدیدش وزیر است.جدید ترین عکسی که نفیسه روشن منتشر کرده است را ببینید.

نفیسه روشن

 

 

 

 

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است. 

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند. برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied