شمانیوز
شما نیوز

هدیه تهرانی

چهره شکسته هدیه تهرانی | هدیه تهرانی یک شبه 20 سال پیر شد

هدیه تهرانی بازیگر فیلم سینمایی بی همه چیز ساخته محسن قرایی به همراه دیگر بازیگران این فیلم در نخستین شب اکران مردمی این فیلم در سینما فرهنگ حاضر شد.

چهره شکسته هدیه تهرانی | هدیه تهرانی یک شبه 20 سال پیر شد

به گزارش شمانیوز: هدیه تهرانی در سال 1386 وقتی 35 ساله بود با آقای هومن بهمنش مدیر فیلمبردار 27 ساله ازدواج کرد اما به یکسال نرسید که این زندگی به طلاق ختم شد، بعد از جدایی آقای بهمنش ازدواج کرد اما هدیه تهرانی هنوز هم مجرد می باشد. هدیه تهرانی بازیگر فیلم سینمایی بی همه چیز ساخته محسن قرایی به همراه دیگر بازیگران این فیلم در نخستین شب اکران مردمی این فیلم در سینما فرهنگ حاضر شد.

 

هدیه تهرانی

 

نام : هدیه 

نام خانوادگی : تهرانی

متولد : 4 تیر 1351 

فعالیت : عکاس و بازیگر

محل تولد : تهران 

زمینه فعالیت : سینما و تئاتر

 

تصادف و مرگ هدیه تهرانی

در سال 74 او در یک سانحه رانندگی به شدت آسیب می بینید و چند دقیقه ای هم می میرد ، این را بعدا که به هوش می آید کادر پزشکی به او می گویند.

تصادف آنقدر سنگین بود که او ماه ها بستری بود تا اینکه دوباره سلامتی اش را بدست آورد.

 

هدیه تهرانی

 

هدیه تهرانی یک ورزشکار حرفه ای

او یک ورزشکار حرفه ای هم می باشد ، از شنا بگیر تا مقام قهرمانی در رشته رزمی تای چی دارد.

سال 1392 بعنوان نایب رئیس کمیته بانوان در رشته تای چی در فدراسیون ووشو منصوب شد و حالا در تهران باشگاه ورزشی این رشته را در اختیار دارد.

 

ماجرای دستگیری هدیه تهرانی

او که یکی از حامیان محیط زیست و حیوانات می باشد در 13 فروردین 1395 بدلیل تجمع برای حمایت از حقوق حیوانات برای ساعاتی بازداشت و در نهایت آزاد شد.

ایشان در مراسم روشن کردن شمع برای همدردی با جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی که توسط پدافند سپاه ساقط شد نیز حضور داشت.

وی در اغلب فعالیت های اجتماعی از جمله کمک به سیل زدگان ، زلزله زدگان ، جمع آوری زباله از طبیعت و … حضور فعال و قابل تحسینی دارد.

 

هدیه تهرانی

 

خانواده هدیه تهرانی

رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد.

هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است.

همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

 

علایق و استعدادهای هدیه تهرانی

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد.

طراحی داخلی یکی از هنرهای مورد علاقه خانم بازیگر است و در اوقات فراغت از بازیگری به این کار مشغول است و به وسایل و اشیای قدیمی علاقه زیادی دارد.

هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری مربی ورزش تاچی چوان است و در شهریور 1392 به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. 

عکاسی یکی دیگر از علایق هدیه تهرانی است و نمایشگاه عکسی در سال 88 توسط خانم بازیگر بر پا شد.

 

هدیه تهرانی

 

حضور فعال هدیه تهرانی در مناطق سیل زده

روزهای پایانی سال 97 و فروردین 98 با اتفاقات تلخی همراه شد و سیل ویرانی های زیادی در مناطق مختلف ایران به بار آورد. از اولین روزهای وقوع سیل هدیه تهرانی در مناطق سیل زده گلستان حاضر شد و کمک رسانی پرداخت و با جمع آوری و توزیع کمک های هلال احمر و مردم در کنار مردم سیل زده حاضر شد.

 

ازدواج هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس و پرطرفدار سینما است که در دوره ای از تاریخ سینما میتوان او را به عنوان تنها سوپراستار زن سینما معرفی کرد. این بازیگر کشورمان دو بار در معرض شایعات مربوط به ازدواجش قرار گرفت که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

 

ازدواج هدیه تهرانی و هومن بهمنش

این بانوی هنرمند در روزهای ابتدایی سال 86 یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی شخصی اش را تجربه کرد.

ازدواج با هومن بهمنش فیلمبردار مشهور این روزهای سینما خبری بود که در ابتدای سال 86 به یکی از خبرسازترین تیترهای رسانه ای تبدیل شد اما تاییدی از سوی خانم بازیگر یا خانواده اش صورت نگرفت.

انتشار این خبر و رسانه ای شدن آن اگرچه با تاییدی همراه نبود اما به قدری گسترش داشت که اغلب رسانه ها از ماجرای ازدواج و جدایی خانم بازیگر در سال 86 خبرهایی را در آرشیو دارند.

 

ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان

یکی دیگر از خبرهایی که در خصوص ازدواج هدیه تهرانی مطرح شد ازدواج با علی انصاریان فوتبالیست کشورمان بود. شایعه ازدواج هدیه تهرانی و علی انصاریان توسط مادر هدیه تهرانی تکذیب شد و بعد از این ماجرا اتفاق پررنگ دیگری درباره ازدواج هدیه تهرانی مطرح نشد.

 

واکنش هدیه تهرانی به شایعات ازدواجش

انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره ازدواج هدیه تهرانی با واکنش جالبی از سوی او همراه بود و در مقابل سوال یک خبرنگار که از او پرسید چرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نمیدهید گفت:

نمی توانم هرروز به این فکر کنم که این نشریات زرد سالی هشت بار مرا شوهر می دهند،منطق می گوید حتی اگر بخواهیم عده این طلاق ها را حساب کنیم با توجه به اینکه من درست در ساعت مقرر پس از سه ماه وده روز شوهر کنم بازهم سالی ده تا شوهر نمی توانم عوض کنم .انتظار دارید به این چیزها فکر کنم؟بروم ودوربیافتم و بگویم چرا این حرفها را می زنید ؟اصلا فرض کنید این کار راهم کردم . آن وقت تیتر می زنند :هدیه تهرانی با حضور در نشریه ما ،ده تا ازدواجش در سال را تکذیب کرد!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Hamideh

    باعرض ادب خدمت بانوی سینما من افتخارمیکنم ب همچین بازیگرایی ک کم ب صورتشون دستکاری میکنن خود واقعیشونو نشون میدن حلالتون خداحفظتون کنه خانم تهرانی 💖 مثل همیشه بی نظیرید

  • ناشناس

    محمد