شمانیوز
شما نیوز

اوضاع اسفناک مهدی قائدی در دبی | مهدی قائدی دیپورت می شود؟

مهدی قایدی در تیم الشباب امارات وضعیت مطلوبی ندارد و حتی به گفته برخی رسانه‌های عربی این بازیکن به احتمال زیاد بعد از پایان فصل از لیگ امارات جدا خواهد شد.

اوضاع اسفناک مهدی قائدی در دبی | مهدی قائدی دیپورت می شود؟

به گزارش سایت پیشنهاد ویژه : مهدی قائدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قائدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قائدی اخیرا تولدش بوده است که تولد های لاکچری که میگیرد در فضای مجازی بسیار سرو صدا کرده است.مهدی قائدی مهاجم سابق استقلال حال و روز خوشی را در باشگاه الشباب امارات سپری نمی‌کند وسران این باشگاه به دنبال جذب بازیکن جدید هستند. حتی صحبت از انتقال قرضی مهدی قائدی به دیگر باشگاه‌ها نیز مطرح شده است.

 مهدی قایدی در تیم الشباب امارات وضعیت مطلوبی ندارد و حتی به گفته برخی رسانه‌های عربی این بازیکن به احتمال زیاد بعد از پایان فصل از لیگ امارات جدا خواهد شد. درهمین راستا به احتمال جذب ماشاریپف از سوی سران باشگاه اماراتی نیز اشاره شده است. مدیر برنامه ماشاریپوف نیز تایید کرده موکلش از لیگ برتر امارات و شباب الاهلی پیشنهاد رسمی دارد. اگر ماشاریپف به الشباب منتقل شود، مهدی قایدی که هفته‌های متمادی است عملکرد مطلوبی در ترکیب تیمش نداشته، به سمت در‌های خروجی این باشگاه سوق داده خواهد شد.

حتی صحبت از انتقال قرضی این بازیکن به دیگر باشگاه‌ها نیز مطرح شده است. قایدی در شرایطی به الشباب امارات منتقل شد که فصل قبل در ترکیب استقلال نمایش قابل توجهی داشت که همین سبب شد باشگاه اماراتی او را به خدمت بگیرد.

به نظر می‌رسد انتقال این بازیکن به الشباب امارات موفقیت آمیز نبوده، اما این بدان معنا نیست که قایدی به استقلال بازگردد. قایدی در صحبت‌هایی که با نزدیکانش داشته تاکید کرده که اگر از الشباب جدا شود به دیگر لیگ‌های خارجی می‌رود تا همچنان در زمره لژیونر‌های فوتبال ایران باشد. البته حضور قایدی در فوتبال اروپا به دلیل جثه نامناسبش محتمل نیست، اما به نظر می‌رسد قایدی همچنان از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied