شمانیوز
شما نیوز

نسیم ادبی

پست جگرسوز یلدایی نسیم ادبی برای شوهرش | دلتنگی نسیم ادبی برای شوهرش

نسیم ادبی عکسی یلدایی از شوهر مرحومش در اینستاگرامش منتشر کرد.

پست جگرسوز یلدایی نسیم ادبی برای شوهرش | دلتنگی نسیم ادبی برای شوهرش

همسر نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد بعد از تحمل بیماری سرطان 2 بهمن در سن ٤٩ سالگی درگذشت. نسیم ادبی زادهٔ  ۱۳۵۵ است. نسیم ادبی در تهران متولد شده است. نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نسیم ادبی اهل ایران است. نسیم ادبی عکسی یلدایی از شوهر مرحومش در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

نسیم ادبی

 

نام:نسیم

نام خانوادگی:ادبی

تاریخ تولد:17 شهریور 1355 در تهران

تحصیلات:لیسانس نمایش

همسر:ابراهیم اثباتی

سالهای فعالیت:از 1375 تاکنون

 

زندگی شخصی نسیم ادبی

نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 شهریورماه سال 1355 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان تحصیلاتش را در رشته نمایش با گرایش بازیگری در دانشگاه آزاده پشت سر گذاشت و کارش در دنیای بازیگری را با تئاتر آغاز کرد.

نسیم ادبی از علاقه مندان به دنیای بازیگری است که با تلاش های خودش به این عرصه وارد شد و توانست جای پای محکمی برای خودش در دنیای هنر داشته باشد و علاوه بر بازیگری به دنیای موسیقی و کارگردانی هم بسیار علاقه مند است.

 

نسیم ادبی

 

ازدواج نسیم ادبی

نسیم ادبی ازدواج کرده و متاهل است و همسرش آقای ابراهیم اثباتی آهنگساز کشورمان است.

 

بیوگرافی ابراهیم اثباتی

ابراهیم اثباتی نوازنده تنبور و دیوان و آهنگساز موسیقی متولد ۱۳۵۰ است. او موسیقی را از سال ۱۳۶۴ با ساز تنبور آغاز کرده و از رهنمودهای استاد سید خلیل عالی نژاد بهره‌ها برده است.

این هنرمند فقید در این مسیر به فراگیری سازهای دیگر همچون سه تار، تار، عود، دیوان و دف پرداخت و همچنین از یادگیری و پژوهش در زمینه تئوری موسیقی و آهنگسازی دریغ نکرد.

وی تا سال ۱۳۹۲ قریب به ۴۳ موسیقی تئاتر و چندین موسیقی فیلم ساخته است.

او در سال ۱۳۸۰ با جمعی از هنرمندان و نوازندگان نخبه اقدام به تاسیس گروه وصل صوفیان نمود که حاصل آن اجرای کنسرت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور بوده است.

 

نسیم ادبی

 

ماجرای آشنایی نسیم ادبی و همسرش

ماجرای آشنایی نسیم ادبی و همسرش به نمایش شمس و پرنده در سال 83 بازمیگردد که نسیم ادبی بازیگر این نمایش و ابراهیم اثباتی آهنگساز آن بود.

ابراهیم اثباتی با چهره ای جدی و سختگیری زیاد بعد از چند سال توانست نظر مثبت خانم بازیگر را جلب کند و در نهایت ازدواج این زوج هنرمند حدود سال 88 اتفاق افتاد.

 

فرزند نسیم ادبی

نسیم ادبی از هنرمندانی است که به داشتن بچه و تجربه حس مادر شدن علاقه مند است اما بچه دار شدن را با وجود شغل بازیگری و مشغله های زیاد زندگی هنرمندی دشوار میداند و تابحال نتوانسته تصمیم جدی برای بچه دار شدن بگیرد.

 

نسیم ادبی

 

بازیگری نسیم ادبی

نسیم ادبی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و اولین بار سال 1372 با نمایش تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان روی صحنه رفت و بعد از آن در نمایش، فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و تجربه های متفاوتی کسب کرد.

سریال دوقلوها به کارگردانی هرمز هدایت در سال 75 اولین سریال تلویزیونی این بانوی بازیگر بود و فیلم سینمایی زندگی ساخته اصغر هاشمی در سال 76 اولین تجربه بازی در سینما برای نسیم ادبی بود.

 

نسیم ادبی در سریال شهرزاد

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی یکی از پربیننده ترین سریال های نمایش خانگی است که در سه فصل ساخته شد و از سال 94 تا 97 در نمایش خانگی توزیع شد.

نسیم ادبی یکی از ماندگارترین نقش هایش را در سریال شهرزاد ایفا کرد و در اینم سریال بازیگر نقش حمیرا خواهر بزرگتر شهرزاد بود که زندگی خوبی نداشت و به شهرزاد حسادت میکرد.

این بانوی هنرمند در سریال شهرزاد با بازیگرانی چون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، امیرحسین رستمی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، علی نصیریان، گلاره عباسی، فریبا متخصص، رامین ناصر نصیر و... همبازی بود.

 

نسیم ادبی

 

نسیم ادبی در سریال برادرجان

سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ماه رمضان سال 98 از شبکه سه سیما پخش شد.

نسیم ادبی در این سریال بازیگر نقش عاطفه خواهر چاوش و آراز بود و به مانند همیشه در سیمای زنی قوی و محکم مقابل دوربین رفت و به ایفای نقش در کنار چهره های سرشناس این سریال پرداخت.

این بانوی هنرمند در سریال برادرجان با بازیگرانی چون علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد همبازی بود.

 

نسیم ادبی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied