شمانیوز
شما نیوز

تیم استقلال | فرهاد مجیدی | مهاجم خارجی تیم استقلال

عضله باورنکردنی پای مهاجم خارجی تیم استقلال

عکسی جالب از ران پای مهاجم تیم استقلال منتشر شده که باعث تعجب هواداران ورزش شده است.

عضله باورنکردنی پای مهاجم خارجی تیم استقلال

به گزارش گل کوچیک، طلسم مهاجم خارجی تیم استقلال شکست. رودی ژستد روز گذشته در بای برابر پدیده موفق شد اولین گل خود را برای تیم استقلال به ثمر برساند. بازیکن خارجی تیم استقلال که با انتقادات فراوانی روبه رو بود بالاخره موفق به گلزنی برای آبی ها شد. البته فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال همواره از رودی ژستد دفاع کرده و اعلام می کرد کاملا از این بازیکن راضی است. در لحظه گل دوم تیم استقلال به پدیده عکس جالبی از رودی ژستد گرفته شده که نشان می دهد این بازیکن عضلاتی بسیار قوی و فوق العاده دارد.

بیوگرافی رودی ژستد بازیکن تیم استقلال

بیوگرافی و سوابق رودی ژستد بازیکن استقلال و همسرش + عکس های خانوادگی و مسابقات و کارنامه فوتبالی رودی ژستد (گستد) فوتبالیست فرانسوی و عکس های شخصی و ورزشی و امار گلزنی رودی ژستد مهاجم جدید استقلال در نقل و انتقالات ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ و نشانی پیج اصلی اینستاگرامش در ادامه با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

رودی ژستد, (Rudy Gestede) بازیکن فوتبال در ۱۰ اکتبر ۱۹۸۸ در فرانسه متولد شد، اما اصالتا اهل کشور بنین واقع در غرب قاره آقریقا می باشد. دین رودی ژستد اسلام است و مسلمان سنی می باشد که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

ازدواج و همسرش

رودی ژست بازیکن جدید استقلال متاهل بوده و سال ها پیش با خانمی به نام هاوا ازدواج کرده و دارای دو فرزند میباشد.

هاوا همسر ژستد در تابستان ۲۰۱۲، اولین فرزند خود به نام الیا ژستد را به دنیا آورد.

رودی ژستد و همسر و فرزندانش

امار باشگاهی و سوابق فوتبالی

ژستد فوتبال حرفه ای را از سال ۲۰۰۴ با تیم جوانان متس در لیگ دسته دوم فرانسه آغاز کرد و در طول فعالیت حرفه ای خود در فوتبال ۱۷۸ بار در چمپیونشیپ (لیگ دسته اول انگلیس) به میدان رفت و ۴۸ گل برای تیم هایش به ثمر رساند و ۱۸ بار نیز پاس گل داد و در تیم‌های زیادی در لیگ جزیره و همچنین در تیم‌های پانتولیکوس یونان، استون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن، کاردیف سیتی انگلیس، کن و متس فرانسه بازی کرده است. ژستد همچنین سابقه یک هت تریک در سال ۲۰۱۵ برابر ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد.

بازیکن سابق آستون ویلا

این مهاجم فرانسوی علاوه بر تیم های ذکر شده در لیگ برتر انگلیس، برای آستون ویلا بازی کرده و ۶ بار موفق به گلزنی شد و این گل ها را در دروازه تیم هایی لیورپول، منچستر یونایتد، لسترسیتی و اورتون وارد کرد.

کارنامه فوتبالی در تیم ملی

او سابقه حضور در تیم ملی بنین را در کارنامه دارد و بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ برای تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال فرانسه ۱۷ بازی کرده‌ و سابقه حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به همراه تیم ملی فوتبال بنین را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

صفحه شخصی رودی ژستد در اینستاگرام

صفحه رسمی این فوتبالیست اهل فرانسه با نشانی rudygestede در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

پیج اینستاگرام رودی ژستد

کارنامه فوتبالی و باشگاه‌های حرفه‌ای

کارنامه فوتبالی و باشگاه‌های حرفه‌ای رودی ژستد بازیکن فوتبال

رودی ژستد چگونه استقلالی شد؟

پس از اینکه ژستد در لیست تیمش برای دیدار روز گذشته برابر آریس سالونیکا قرار نگرفت و رسانه های یونانی از پیوستن این بازیکن به استقلال خبر داده بودند، حالا سرمربی این تیم نیز به صورت رسمی به این داستان واکنش نشان داد.

روز گذشته تیم فوتبال پانه تولیکوس در غیاب رودی ژستد و در زمین آریس سالونیکا با نتیجه سنگین ۵ بر یک تن به شکست داد. پس از این بازی، یانیس آناستاسیو سرمربی پانه تولیکوس مورد هجمه شدید رسانه ها و هواداران این تیم قرار گرفت چرا که تیم او برای سومین هفته پیاپی تن به شکست داد و خبرنگاران نیز بابت جدایی ژستد از او انتقاد کردند.

یانیس آناستاسیو در بخشی از کنفرانس خبری پس از بازی روز گذشته برابر آریس سالونیکا در پاسخ به این سوال که چرا اجازه جدایی را به رودی ژستد داده است، پاسخ داد: پیوستن به استقلال خواسته ژستد بود. او اصرار داشت و می خواست برود. از لحظه ای که این پیشنهاد رسید، ژستد به انتقال خود به ایران و استقلال فکر می کرد. نگه داشتن او در تیم بدون توجه به خواسته های بازیکن بسیار دشوار است.

رودی ژستد در استقلال| بیوگرافی ژستد

در همین رابطه، وب سایت sdna یونان نیز نوشت: باشگاه پانه تولیکوس ژستد را بدرقه می کند. دوره حضور رودی ژستد در پانه تولیکوس بسیار کوتاه بود. مهاجم با تجربه اهل کشور بنین به عنوان گزینه ای برای حل مشکل گلزنی قناری ها آمد با این حال او نتوانست مدت زیادی را در این تیم دوام بیاورد. او در تنها پیروزی این فصل تیمش یک گل به ثمر رساند.

این وب سایت در پایان نوشته است: ژستد پیشنهاد استقلال تهران یکی از بزرگترین تیم های ایران را پذیرفت که مبلغی را بابت این انتقال به باشگاه پانه تولیکوس پرداخت می کند و به همین دلیل این بازیکن در لیست دیدار روز گذشته برابر آریس سالونیکا حضور نداشت.

ژستد دوران حرفه ای خود را در زادگاهش از تیم دوم متز آغاز کرد و پس از حضور در تیم اصلی و پیوستن به کان فرانسه، راهی انگلیس شد. کاردیف، بلکبرن، آستون ویلا و میدلزبورو تیم هایی هستند که ژستد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس برای آنها به میدان رفته است.

رودی ژستد فرانسوی در ۱۰ اکتبر ۱۹۸۸ به دنیا آمد. این بازیکن در پست مهاجم برای باشگاه‌های فوتبال پانتولیکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان بازی می‌کرد.

از باشگاههای که ورودی ژستد در آن بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال بلکبرن رووز، باشگاه فوتبال کن، باشگاه فوتبال استون ویلا، باشگاه فوتبال متس و باشگاه فوتبال کاردیف سیتی اشاره کرد.

رودی ژستد در استقلال

بازی های ملی رودی ژستد

ریجستر در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ برای تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال فرانسه ۱۷ بازی انجام داده است

او در سال ۲۰۱۳ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به تیم ملی فوتبال «بنین» دعوت شد و در این تیم نیز با ۱۱ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.

[بیوگرافی رودی ژستد بازیکن و مهاجم جدید تیم استقلال و همسرش + آدرس اینستاگرام]

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی