شمانیوز
شما نیوز

مهدی مهدوی‌ کیا | مهدی مهدوی‌کیا اسرائیل |

مهدی مهدوی‌ کیا در کنار بازیگر عجیب سینما + عکس

مهدی مهدوی‌ کیا در دوران جوانی عکسی با حسین پناهی بازیگر و عالم معروف و کمی عجیب آن دوران سینما و تلویزیون گرفته است.

مهدی مهدوی‌ کیا در کنار بازیگر عجیب سینما + عکس

 به گزارش گل کوچیک، مهدی مهدوی‌ کیا این روزها با حاشیه عجیبی روبه رو شده است. حاشیه‌ای که یک دوگانگی در میان جامعه به وجود آورده است.

دلیل مطالب مختلف انتقاد به مهدی مهدوی کیا این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و هامبورگ آلمان این است که حضور آقای مهدوی‌کیا در بازی منتخب ستارگان جهان و منتخب ستارگان فوتبال عرب حضور داشته است.

مهدی مهدوی‌کیا، عصر جمعه با دعوت رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال در یک بازی نمادین و نمایشی شرکت کرد که به مناسبت به رسمیت شناخته شدن رقابت‌های جام عرب و قرار گرفتن این مسابقات در تقویم فیفا برپا شده بود.

مورد اول، حضور آورام گرانت سرمربی سابق چلسی با تابعیت اسرائیلی، روی نیمکت تیم منتخب جهان به عنوان کمک مربی آرسن ونگر بود. مورد دوم، قرار گرفتن پرچم اسرائیل کنار پرچم تمامی کشورهای عضو فیفا روی پیراهنی بود که آقای مهدوی‌کیا و سایر بازیکنان تیم منتخب جهان بر تن کردند.

یونس محمود که به عنوان بازیکن عراقی در این مسابقه حضور داشت در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته بود: "بعد از آن‌که فهمیدیم روی پیراهن تیم ما، پرچم اسرائیل هم نقش بسته، سعی کردیم این پرچم را از روی پیراهن‌مان پاک کنیم."

خبرگزاری فارس پاک نشدن تصویر پرچم اسرائیل از روی پیراهن آقای مهدوی‌کیا را رسوایی بزرگ این ستاره فوتبال ایران خواند.

البته برخی تصاویر دیده شده هم ازین موضوع خبر می دهند که پرچم روی لباس مهدی مهدوی کیا هم مانند سایر بازیکنان عراقی و حوزه خلیج فارس مخدوش شده است.

شایعه استعفای مهدی مهدوی‌ کیا از هدایت تیم ملی امید ایران ساعاتی پیش در فضای مجازی پیچید. توییت یکی از فعالان رسانه ای که ارتباط خوبی با فدراسیون فوتبال و مهدی مهدوی‌کیا دارد، شایعه استعفای مهدی مهدوی‌کیا از هدایت تیم ملی امید را به همراه داشت. این توییت متنش «پایان مهدوی‌کیا» بود ...

تا این لحظه نه فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی‌کیا را برکنار کرده و نه مهدوی‌کیا از سمت خود کناره گیری کرده است. البته به گفته دوستان نزدیک مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید پیغام داده آماده استعفا است و هر لحظه که فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد از هدایت تیم ملی امید کنار می‌کشد.

مهدی مهدوی‌کیا در دیداری که با حضور ستارگان عرب در دوحه برگزار شد، حضور پیدا کرد و حواشی این بازی باعث شد فشار انتقادات را تحمل کند و در این بین فدراسیون فوتبال که گفته می‌شود در جریان بازی ستارگان عرب و تیم منتخب جهان در دوحه بوده و حتی عده ای معتقدند فدراسیون مهدوی‌کیا را به این بازی فرستاده، خودش را از این دردسر کنار کشیده است.

پایان مهدوی‌کیا!/ مهدی مهدوی‌ کیا استعفا داد؟/ پیغام مهم به فدراسیون فوتبال

کنایه فوق سنگین و آخرین واکنش مهدی مهدوی‌کیا به وقایع اخیر

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید ایران، سرانجام به حاشیه‌های جنجالی اخیر واکنش نشان داد.

مهدی مهدوی کیا

یک بازی دوستانه به دعوت فیفا، برای مهدی مهدوی کیا چنان دردسرساز شد که شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد مرد بی‌حاشیه فوتبال ایران تا این اندازه مورد قضاوت قرار بگیرد.

مهدوی‌کیا یک هفته سکوت کرد اما دیشب استوری منتشر شده توسط او نشان داد که دل پر دردی دارد. این استوری که کنایه‌ای سنگین به وقایع هفته گذشته است بار معنایی خاصی هم دارد؛ آیا سرمربی تیم امید به کارش در فوتبال ما خاتمه داده است؟

کنایه فوق سنگین مهدی مهدوی کیا؛ آرامش جایی است که...

حمایت تمام قد ستاره تیم ملی ایران از مهدی مهدوی کیا

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از مهدی مهدوی کیا حمایت کرد.

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران طی هفته‌های اخیر به دنبال شرکت در یک بازی دوستانه حوالی خلیج فارس به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

شایعات زیادی در مورد وضعیت ادامه همکاری مهدوی کیا با تیم امید مطرح شده است و گفته می‌شود او قصد پایان همکاری با تیم امید را دارد.

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی با انتشار عکسی به همراه مهدوی کیا از او در مقابل انتقادات حمایت کرده است.

عکس| حمایت ستاره تیم ملی از مهدی مهدوی کیا

دلگیری مهدوی‌کیا از هجمه‌های اخیر

مسئول سابق کمیته صیانت فدراسیون فوتبال با اشاره به جریان سازی‌های اخیر علیه مهدی مهدوی‌کیا گفت که "این رفتارها ظلم به یک اسطوره فوتبال است". او از اظهارات برخی نمایندگان مجلس درباره مهدوی کیا نیز به شدت انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به جریان انتقادی اخیر و حمله به مهدی مهدوی‌کیا اظهار کرد:‌ اولا موضوع رخ داده با خواست قلبی و شخصی مهدی مهدوی‌کیا انجام نگرفته است و مهدوی‌کیا با دعوت فدراسیون جهانی فوتبال در این دیدار دوستانه حاضر شده است. ثانیا هیچ کدام از برنامه‌های اجرایی این دیدار از پیش مشخص نبوده و مهدوی‌کیا نیز مانند همه بازیکنان حاضر در این دیدار، تنها دعوت فیفا را پذیرفته‌ است.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه این ماجرا به گونه‌ای بازتعریف و به آن پرداخته شده که انگار تمام اتفاقات آن براساس میل قلبی مهدوی‌کیا رخ داده است. در این میان اما در روزهای گذشته نقل قولی از یونس محمود رسانه‌ای شد که گفته بودند، یونس محمود و سایر بازیکنان عرب پس از اطلاع از نقش پرچم رژیم صهیونیستی بر روی لباس بازیکنان نسبت به حذف آن اقدام کردند و مهدی مهدوی‌کیا این کار را انجام نداده است. این یک خط خبری دروغ و جهت‌دار است.

علیپور ادامه داد: شخصا با هماهنگی برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال موضوع را پیگیری کردم. از طریق واسطه با یونس محمود صحبت کردیم. فایل صوتی یونس محمود هم موجود است. او به صراحت هرگونه عدم همراهی مهدوی‌کیا در اعتراض به لباس‌های آن دیدار را رد می‌کند. اینکه به نقل از یونس محمود گفته شده ما پرچم‌ها را حذف کردیم و روی آن را با چسب پوشاندیم اما مهدوی‌کیا این کار را انجام نداد یک دروغ آشکار است. یونس محمود هم به شدت این موضوع را رد کرده است. متاسفانه اصل این جریان‌سازی دروغ و ساختگی است.

مسئول نظارت و بازرسی لیگ فوتبال ایران ادامه داد: مهدی مهدوی‌کیا به شدت از اتفاقات رخ داده در طی چند روز گذشته گلایه‌مند است. او در صحبتی که پس از این ماجرا داشته، تأکید دارد که من همواره سرباز بی‌حاشیه فوتبال و وطنم بوده‌ و هستم، همیشه برای اهالی ورزش، جامعه فوتبال، مردم کشورم و همه مظلومین احترام قائل بوده‌ام. من هوادار مظلوم هستم. اینکه یک فرآیند را به گونه‌ای ترسیم می‌کنند که من را معاند و مخالف مظلوم معرفی می‌کنند، بی‌انصافی و بسیار تلخ است.

وی ادامه داد: مهدوی‌کیا تأکید دارد که در جریان آن دیدار دوستانه و بعد از اینکه متوجه شدیم ماجرای لباس‌های بازیکنان از چه قرار است، به همراه چهار، پنج نفر از بازیکنان مسلمان به نقش‌های روی لباس اعتراض کردیم. مهدوی کیا گفته، چون عربی خوب بلد نبوده، هر کاری که سایر بازیکنان انجام دادند را، او هم انجام داده است، لذا حاشیه‌های ایجاد شده، بعد ازاین ماجرا کینه‌ورزانه و مغرضانه است و مهدوی کیا نیز به شدت از این‌ اتفاقات ناراحت و گله‌مند است.

مسئول سابق کمیته صیانت فوتبال تأکید کرد:‌ فایل و متن اظهارات یونس محمود موجود است او به صراحت اعلام می‌کند که برخی بازیکنان از جمله مهدی مهدوی‌کیا به نقش روی پیراهن بازیکنان اعتراض داشته‌اند. متاسفانه سناریوی نقل شده از این بازیکن علیه مهدوی‌کیا، دروغی بیش نبوده که برخی برای رسیدن به اهداف مغرضانه، ناجوانمردانه به آن دامن زده‌اند.

حجت‌الاسلام علیپور در ادامه و با انتقاد از برخی اظهارات نمایندگان مجلس درباره مهدی مهدوی‌کیا گفت:‌ متأسفانه برخی نمایندگان محترم به یک قهرمان ملی حمله کردند آن هم در موضوعی که هیچ تحقیقی درباره آن انجام نداده بودند. نباید سرمایه‌های ملی را به این راحتی مخدوش کنیم. مهدوی‌کیا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است و همواره با تیم ملی افتخارات بزرگی را برای پرچم سه رنگ کشورمان به ارمغان آورده است. تخریب یک اسطوره ملی قطعا زشت و ناپسند است.

وی با اشاره به آیه «ولا تَقْفُ ما لَیسَ لک به علم» افزود: بهتر است نمایندگان مجلس قبل از هر اظهارنظری موضوع را مورد بررسی قرار دهند. این زیبنده یک نماینده محترم نیست که قبل از بررسی و تحقیق در الفاظی نامناسب، اسطوره ملی کشورش را مورد حمله قرار دهد.

دلگیری مهدوی‌کیا از هجمه‌های اخیر/ نمایندگان بدون تحقیق مصاحبه نکنند

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied