شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

رقص بازیگران جوکر مردم را مبهوت کرد | عباس جمشیدی در جوکر درخشید

در ادامه در فیلم زیر رقص صورت بازیگران جوکر را تماشا کنید.

رقص بازیگران جوکر مردم را مبهوت کرد | عباس جمشیدی در جوکر درخشید

به گزارش شمانیوز: سریال جوکر یک برنامه شاد و طنز می باشد که از آذر 1400 پخش آن توسط شبکه خانگی آغاز شد. «جوکر» نام مسابقه‌ای است که مدت زمان کمی از پخش آن در نمایش خانگی می‌گذرد. در این مسابقه افراد شرکت‌کننده باید سعی کنند که رقبایشان را به خنده بیندازند بدون آنکه خود بخندند. این رقابت خنده دار بر سر جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی است

سریال جوکر در فصل اول که شامل چهار قسمت بود توانست مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند ولی در بخش فینال فصل اول بسیار موفق نبود و باعث گلایه مخاطبان شد. سریال جوکر تمام سعی خود را کرد که در فصل دوم که تا به حال دو قسمت آن پخش شده است نقاط ضعف فصل اول را رفع نماید که به نظر می رسد در این امر موفق بوده است.

 

 

بازیگران سریال جوکر فصل اول

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

 

بازیگران سریال جوکر فصل دوم 

فصل دوم وحید آقاپور , ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر ,عباس جمشیدی و آرش نوذری

 

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است

 

درخشش عباس جمشیدی‌فر در جوکر

تصویری که از عباس جمشیدی‌فر در ذهن اکثر مخاطبان نقش بسته‌، بازیگری است کمدی. او به همین پشتوانه به فصل جدید «جوکر» رسید و در همان دقایق نخست از سابقه ذهنی خود پیش مخاطب بهره برد. گفتار و رفتار جمشیدی‌فر خنده ایجاد کرد و همزمان در برابر دیگر رقبا نمی‌توانست جلوی خنده خود را بگیرد.

همین هم بود که صاحب اولین کارت زرد شد. او برای حذف نشدن از دور مسابقه‌، سراغ «جوکر تایم» رفت. خلاقیت و طنازی‌ او در همین بخش به قدری چشم آمد و قدرت نمایی کرد تا جایی که یک تنه توانست قسمت اول مسابقه را جذاب کند.

 

سریال جوکر

 

جمشیدی‌فر ابتدا پشت سنتور قرار گرفت و آهنگ نواخت. او نواخت و از همکارش ایمان صفا خواست در جلد مار فرو برود! چند دقیقه بعد دو نفر خندیدند و پس از آن بقیه منفجر شدند! این ایده و اجرای آن به دل مخاطبان هم نشسته تا جایی که جوکر تایم جمشیدی‌فر را از همه قسمت‌های مسابقه جذاب‌تر و موفق‌تر می‌دانند.

عباس جمشیدی‌فر؛ بازیگری محبوب در میان مردم بود که با حالا با «جوکر»، محبوبیتش دو برابر شده. این اتفاقی است که در فصل اول برای #غلامرضا_نیکخواه افتاد و بعد از سال‌ها بار دیگر ستاره بخت این بازیگر درخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied