شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

انگلیسی حرف زدن بازیگر سریال جوکر سوژه شد | ایمان صفا جوکر را نابود کرد

خاطره خنده دار ایمان صفا سریال جوکر را ترکاند.

انگلیسی حرف زدن بازیگر سریال جوکر سوژه شد | ایمان صفا جوکر را نابود کرد

سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی  ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر 1400 شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

 

 

بازیگران سریال جوکر فصل اول

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

 

بازیگران سریال جوکر فصل دوم 

فصل دوم وحید آقاپور , ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر , عباس جمشیدی و آرش نوذری

 

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است

 

درباره سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. 

 

بیوگرافی ایمان صفا بازیگر سریال جوکر

ایمان صفا متولد سی آذر ماه سال ۱۳۶۲ و در تهران بدنیا آمد است. وی می گوید بازیگری حرفه پر دردسری است و به خاطر سختی کار، استرس و اضطراب بالایی که دارد بازیگران زود پیر می شوند و درست به همین دلیل نیز باید بیش از دیگران به سلامت روح و جسم خود اهمیت بدهند. صفا علاوه بر این که دروازه بان تیم هنرمندان است، دستی هم بر قلم دارد و گاهی هم برای دل خودش می نویسد. او معتقد است باید پیشگیری را به جای درمان سرلوحه زندگی قرار داد.

 

سریال جوکر

 

همسر ایمان صفا بازیگر سریال جوکر

ایمان صفا تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

 

ایمان صفا از عملیات 125 تا جوکر و نیسان آبی

ایمان صفا که این روزها شاهد حضور او در سریال نیسان آبی و رئالیتی شوی جوکر هستیم یکی از هنرمندان با استعداد و خوش آتیه است که فعالیت خود را از تئاترهای دانشجویی آغاز کرد.

این بازیگر که متولد 30 آذر 1362 در تهران و  فارغ التحصیل هنر و معماری از دانشگاه آزاد است با سریال عملیات 125، به چهره ای شناخته شده تبدیل شد و از آن پس در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کرد.

فیلم شنای پروانه ساخته محمد کارت، یکی از مهمترین آثار سینمایی ایمان صفا در کارنامه هنری اش است که در کنار جواد عزتی و امیر آقایی، ایفاگر یک نقش جدی بود.

یمان صفا در سال 1400، روزهای پرکاری در نمایش خانگی می گذراند. او با ایفای نقش ممدچاخان در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی، مورد توجه بسیاری قرار گرفته و استعداد خود در ایفای نقش های طنز را نشان داده است.

ایمان صفا در سریال نیسان آبی در کنار هنرمندانی همچون حسین یاری ،مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و ... نقش آفرینی می کند. ممد چاخان یکی از دوستان رضا و جمشید است که او نیز دارای یک نیسان بوده و در طول داستان دل باخته دختر رضا می شود. 

ایمان صفا با وجود روحیه طنز خود، در رئالیتی شوی جوکر اصرار به نخندیدن دارد و با جدیت تمام مرحله اول از این رقابت را گذراند. این بازیگر به درخواست عباس جمشیدی فر در جوکر تایم او شرکت کرد و ایفاگر نقش مار شد. بامزه گی حرکات ایمان صفا در این مدت کوتاه باعث خندیدن وحید آقاپور و سپند امیرسلیمانی شده و در نتیجه گرفتن کارت زرد آنها شد.

 

سریال جوکر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied