شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون | سردار آزمون تیم ملی ایران | زن سردار آزمون | بچه سردار آزمون

بی توجهی آناهیتا به خانواده‌ سردار آزمون

هفته پیش تولد سردار آزمون در جمع خانوادگی برگزار شد.

بی توجهی آناهیتا به خانواده‌ سردار آزمون

به گزارش گل کوچیک سردار آزمون مدتی پیش خبر از ازدواج خود داد. سردار آزمون این موضوع را برای اولین بار در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد، خبری که تا پیش از آن هیچکس از آن خبر نداشت. پس از این خبر همه به دنبال یافتن نامزد سردار آزمون می گشتند و گمانه زنی ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه سردار آزمون عکس نامزدش را منتشر کرد. سردار آزمون روز تولد 28 سالگی خود را در جمع خانوادگی کنار مادر و پدر و نامزدش آناهیتا کریمی برگزار کرد.

در فضای مجازی شیطنتی صورت گرفته و عکس یکی از فن پیج‌های همسر سردار آزمون حاشیه ساز شده است. عکسی که بی توجه به تولد سردار آزمون از آن جشن با کپشن سال نو مبارک دست به دست شد.

آناهیتا کریمی برعکس همسر مهدی قایدی یا دیگر همسران افراد معروف فعالیتی در اینستاگرام ندارد و صفحه خاصی هم ندارد. او دور از تمام حواشی دنیای سلبریتی ها زندگی می‌کند و برخی از عکس های منتشر شده از او در کنار سردار آزمون توسط برخی صفحات مجازی دست به دست می‌شود.

چندی پیش سردار آزمون عکسی به همراه نامزد ایرانی اش در هواپیمای شخصی شان را در زیر تماشا نمایید.

چرا سردار آزمون عاشق این زن شده؟ | نقاط مثبت همسر سردار آزمون16

او با انتشار این تصویر از همسرش نوشت : جان منی

نظر جالب یکی از هواداران آناهیتا کریمی در اینستاگرام

از چیزایی که از آناهیتا یاد گرفتم فراموشی،بیخیالی،درگیر نشدن و اهمیت ندادنه،من کلا آدمی بودم که کوچکترین حرف و نظر(منفی) بقیه خیلی اذیتم میکرد و ازم انرژی میبرد،اینکه بقیه چه فکری راجبم میکردن واقعا برام مهم بود درگیر حرف مردم نشدن و بی اهمیت به حرف بقیه بودن، شاید به نظر ساده برسه ولی تو عمل کار فوق العاده سختیه من بلد نبودم نسبت به تراوشات ذهنی بقیه بی اهمیت باشم! خیلی سعی کردم تقویتش کنم اما خب موفق نشدم ولی وقتی آناهیتارو شناختم،وقتی دیدم بدون توجه به همه انرژی منفی ها و قضاوتای اطرافش خیلی شیک و ساده داره به زندگیش ادامه میده تمرین کردم،سخت بود!

ولی یاد گرفتم که برای خودم زندگی کنم فهمیدم گاهی وقتا باید فراموشی رو بلد باشم!گاهی وقتا لازمه بی خیالی رو بلد باشم!گاهی هم باید به خودم یادآوری کنم که یسری چیزا باید از یادم بره! لازم نیست به یسری حرفا اهمیت بدم و میتونم فقط با یه لبخند ساده کاملا بی توجه از کنارشون رد بشم. اما خب ناگفته نمونه که از بعضی آدما واقعا نمیشه گذشت! تو این مدت که فن آناهیتام آدمای عجیب و غریب کم ندیدم!بعضیا واقعا عجیبن،بلاتکلیفن،حرص دارن،طلب دارن خودشونم نمیدونن چی میخوان و هیچ دلیل منطقیم برا کاراشون ندارن! طرز تفکرشون دور از باوره خیلی راحت وکاملا بی توجه به همه هر حرفی رو به زبون میارن، البته اینکه این افراد بسته به نوع دیدگاهشون به زندگی فکر میکنن، تصمیم میگیرن، رفتار میکنن و در نهایت حرف میزنن هم بی تاثیر نیست و متقابلا بودن کسایی که کامنت و دایرکتای پرمحبت و بی مضایقشون نسبت به آناهیتا کلی خوشحالم میکرد آناهیتا بدونه اینکه خودش بدونه و یا اصلا بخواد خیلی تاثیر گذار بود رو من و بدون هیچ اغراقی میگم‌آناهیتا تا به اینجا یه الگوی فوق العاده بوده برام و هرچی که میگذره پشیمون که هیچ بلکه هعی بیشتر و بیشترم میشه آتیشه این حمایته تو زندگیم ممکنه اشتباه زیاد کرده باشم و یا حتی داشته باشم و حتی تو مسیری که پیش رومه(آیندم)مُرتَکِبِ اشتباه بشم اما حداقلش خیالم راحته از الانم که تونستم خیلی از رفتارای منفیمو کنار بزارم، به رشد ذهنیم اهمیت بدم،خودمو باور داشته باشم و از همه مهمتر ارزش و اصالتمو حفظ کنم! و بدون شک آناهیتا خیلی تو این تعغیرات موثر بود! نمیدونم آنی اصلا اینو میخونه یا نه! به هر حال وجودش هرچند از راه دور تو زندگیم خیلی تاثیر گذار وقشنگ بوده و هست و من الان هم به رسمِ همیشه وهم"به رسمِ وظیفه" ازش ممنونم و مدیونشم. دوست داشتم این روزُ با این عکسِ قشنگ که خیلی دوسش دارم اول به خودم تبریک بگم به خودم که تو این مدت فنه این دختر بودم و نه تنها ذره ایی پشیمون نیستم بلکه به خودم افتخار میکنم بابته اینکه فنشم یه دخترِساده، مهربون،خوش قلب با یه شخصیتِ فوق العاده دلنشین و کاریزماتیک،یه دختر بی آلایش حتی بی آرایش

چرا سردار آزمون عاشق این زن شده؟ | نقاط مثبت همسر سردار آزمون7

به خودم تبریک میگم که تو این مدت خیلی چیزا از آناهیتا یاد گرفتم مهم ترین چیز صبوری بود من آدمِ فوق العاده عجولیم از نظره من آناهیتا صبورترین دختریه که میشناسم و ازش ممنونم که بهم این باورُ داد تا بتونم صبوریو تو وجودم تقویت کنم من عاشق آدمایِ سادم عاشق آدمایِ بی آلایش عاشق آدماییم که حتی تو اوج موفقیت و موقعیت های عالی قلبشون قشنگه وجودشون نابه جنسشون خاصه و آناهیتا دقیقا همون آدمی بود که من خیلی وقت بود دنبالش میگشتم شخصی که الگوم باشه و باعث بشه بتونم عادتایه بدمو ترک کنم از بی اعتماد به نفسی در بیام،خودمو باور داشته باشم وبه خودم ایمان بیارم❣ آناهیتا تقویت کننده همه اینا بود برام اصلا نمیدونم این متنو میخونه یا نه ولی میخوام همینجا ازش تشکر کنم بابتِ این که الگوم شد و باعث شد این موضوع رو درک کنم و با عمق وجودم حس کنم که هنوزم آدمایِ با اصالت و ریشه دار وجود دارن... آدمایِ خوبی که کنارمون هستن ولی ما قدرشونو نمیدونیم و بی توجه از کنارشون رد میشیم و یا حتی به خودمون این اجازه رو میدیم که به خودشون و شخصیتشون توهین کنیم آدمایی که حس میکنم تو این قرنی که ما داریم توش زندگی میکنیم کم کم دارن به فراموشی سپرده میشن تو این مدت با ادمایِ خیلی زیادی هم کلام شدم و متوجه شدم چقدر بینِ آدما تفکراتشون،عقایدشون،شخصیت و فرهنگاشون فرق هست،چقدر دنیاشون باهم متفاوته این که یه ادم تو کسری از ثانیه با یه حرف و جملش توانایی اینو داشت که تا اعماقه وجوده منُ بسوزونه و ناراحتم کنه و درست چند دقیقه بعدش یه ادمِ دیگه کاملا بر عکس اون ادم میتونست کلی بهم انرژی مثبت بده جوری که واقعا منو خوشحال کنه هم برام عجیب و تلخ بود هم خیلی قشنگ و اما میخوام یه تشکرِ ویژه بکنم از شماها،از همه کسایی که تو این مدت کنارم بودن و حمایت کردن

نظر جالب یکی دیگر از صفحات هواداری آناهیتا کریمی

هممون اینو خوب میدونیم که به دنیا اومدن انتخاب هیچکدوم از ماها نبوده اما تو این دنیایی که توش قدم گذاشتیم خوب بودن،موفق بودن،شریف بودن و مفید بودن انتخاب ماست و من تک تکِ اینارو تو وجود و نَفْسِت دیدم و بدون شک تا الان متوجه شدی که چقدر روی من تاثیر گذار بودی هم خودت هم رفتار و شخصیتت بارها و بارها از مهرت، از عشقت، ازعطوفتت گفتم تا شاید بتونم ذره ایی جلوی قضاوتا،کینه ورزیا و دشمن تراشیایِ بی دلیلی که بهت نسبت داده میشه رو بگیرم و امیدوارم رسالتمو درست انجام داده باشم آنِی عزیزم: اگه سال ها بعد اثری از من نبود ولی این پیج، این عکسا،این هایلاتا و این نوشته هاموند و شاید تو گذرت به این پیج خورد و مجدادا دیدیشون و خوندیشون و برات مرورِ خاطره شد اینو یادت باشه که انسان تو زندگیش همه حس هارو تجربه میکنه! شادی،نشاط، درد،رنج،ترس،پروا.... زندگی دقیقا همینه قرار نیست همیشه شیرین باشه! ولی تو تحت هر شرایطی خودتو یه گام بالاتر بیار هیچ چیزی ارزش اینو نداره که به خاطرش به خودت سخت بگیری بیشتر اوقات قدرتی برای تعغیر شرایط نداریم و حقمونم نیست اون شرایط ولی گاهی اوقات پذیرفتن عاقلانه ترین کاره هیچوقت به خاطر تصمیمایی که تو شرایط خاص و بحرانی گرفتی خودتو سرزنش نکن قطعا توی اون لحظه و تو اون شرایط بهترین تصمیمِ ممکن بوده که گرفتیش برای چیزایی که ابدا قرار نیست اتفاق بیوفته تو تخیل و پندارت خودتو اذیت نکن دقیقا همینجاست که یه لبخند شگرفی مهمونِ لبت،یه گرمی عجیبی مهمون دلت و یه آرامش ابدی مهمونِ زندگیت میشه هر ثانیه و هر لحظه به خودت افتخار کن توخیلی با ارزشی امیدوارم زندگیت پر از امیدهای محکم،موفقیتای پر معنا،امنیتِ پاینده و عشقِ ناب باشه •به بهانه تولدت... •زادروزت مبارکِ من باشه الگویِ عزیز...

سردار آزمون، مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم برای زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. او دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه است. سردار آزمون به تازگی به یکی ار فوتبالیست های پر حاشیه در فضای مجازی تبدیل شده است.اخیرا یک زن روسی مدعی شد سردار آزمون یک دختر از او دارد. سردار آزمون در تازه ترین استوری اینستاگرامی به این جنجال ها واکنش نشان داده است.

چرا سردار آزمون عاشق این زن شده؟ | نقاط مثبت همسر سردار آزمون10

سردار آزمون که چندی پیش با مطرح شدن یک حاشیه عجیب و غریب که حتی ممکن بود زندگی شخص‌اش را هم تحت تاثیر قرار بدهد به سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود، با انتشاری ویدیو و متنی احساسی در صفحه شخصی اینستاگرامش تولد همسرش را تبریک گفت تا نشان دهد علی رغم وجود شایعات ضد و نقیض در فضای مجازی توانسته آرامش خانواده خود را حفظ کند.

سردار آزمون سال ۹۸ در ۲۵ سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه‌ای کرد که هنوز با گذشت دو سال مراسم عروسی خود را برگزار نکرده‌اند.

آناهیتا همسر سردار آزمون

«آناهیتا کریمی» همسر سردار آزمون کیست و چه شغلی دارد در ادامه با بیوگرافی «آناهیتا کریمی» و ناگفته های جدید زندگی شخصی و شغلی و تحصیلات و خانواده و مادرش میکاپ آرتیست و پدر آناهیتا کریمی به همراه پیج اصلی اینستاگرام اناهیتا کریمی و ماجرای جالب آشنایی و ازدواج و عروسی آناهتیتا کریمی و (سردار آزمون) فوتبالیست معروف و عکس های جدید و جذاب دو نفره به همراه زندگینامه کامل “آناهیتا کریمی” در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا میشوید.

 

آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

اناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آنها در شبکه های اجتماعی موجود است.

 

چرا سردار آزمون عاشق این زن شده؟ | نقاط مثبت همسر سردار آزمون4

 

 

سردار آزمون قبل از شیوع کرونا در مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد، او درباره اینکه با چه کسی ازدواج میکند گفت که با یکی از دختران اقوام و آشنایان دور خانوادگی ازدواج میکنم و آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

اما حالا با گذشت نزدیک به دو سال خبری از جشن ازدواج و مراسم نیست، اما عکس های دونفره و مسافرت های دو نفره با نامزدش نشان میدهد که او هنوز در رابطه عاشقانه قرار دارد، و قرار است بعد از پایان کرونا مراسم عروسی و ازدواجشان را برگزار کنند

او سابق بر این درباره گفته: ازدواج می‌ تواند خیلی به من کمک کند! هم به خودم و هم به فوتبالم. در یک سال اخیر و به عقیده خودتان و کارشناس‌ ها خیلی پیشرفت داشتم و مطمئن باشید اگر ازدواج کنم، می‌ توانم بیشتر از این ها هم اوج بگیرم

سردار امتحان مهاجم تیم ملی ایران عکسی از خودشو مجری زن روسی در صفحه شخصی خود متتشر کرده هست که گویا در یک مسحد متعلق به مسلمانان عکسگرفته و این زن مجری روسی برای احترام به باورها وهمینطور احترام به مکان مقدس و مسجد با پوشش وحجاب کامل در این مکان آماده شده و در کنار فوتبالیست ایرانی تصویر یادگاری گرفته هست.

سردار آزمون بازیکن تیم ملی

این فوتبالیست پیش از این نیز با دختران روسی سلفیو تصویر یادگاری گرفته و در این راستا ید طولانی دارد وانواع تصویر ها را با دختران و زنان طرفدار خودش انداخته هست.تصویر ها و استوری های لایو این بازیکن با افراد و جهره های مشهورمعروف و یکی از کاربران فعال فضای نجازی میباشد

هنوز مشخص نیست این گزارش چه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود. در نگاه اول این گونه به نظر می رسد دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون مبلغی معادل 750 هزار یورو به بهانه نفقه، دریافت کند. رسانه طرفداری هیچ یک از ادعاهای مطرح شده در گزارش اسپورت اکسپرس روسیه را تایید نمی کند، اما از آنجایی که نمی توان در عصر ارتباطات جلوی گردش آزاد اخبار را گرفت، گزارش منتشر شده در این سایت روس، بدون یک واژه اضافه منتشر می شود؛ فقط در این گزارش، یک موضوع بی ربط درباره شوخی سردار و همبازی اش، آرتم زیوبا، نقل شده بود که رسانه طرفداری از انتشار آن خودداری کرده است

 

استایل ورزشی زن سردار آزمون

چرا سردار آزمون عاشق این زن شده؟ | نقاط مثبت همسر سردار آزمون3

امیدواریم آنچه این سایت روس، از زبان یک وکیل علیه سردار آزمون مطرح کرده، صرفا اتهاماتی کذب و به قصد باج خواهی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از این پرونده به سلامت بیرون بیاید. در آستانه بازی های حساس باشگاهی و ملی، این گزارش می تواند برای سردار حاشیه ساز شود، اما تصور می کنیم آزمون در این سال ها به حدی با تجربه شده که می تواند مانع تبدیل این حواشی به بحران شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied