شمانیوز
شما نیوز

سریال های نمایش خانگی

بهترین سریال های نمایش خانگی

درحال حاضر رقابت سختی بین برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی برقرار است.

بهترین سریال های نمایش خانگی

به گزارش شمانیوز: درحال حاضر رقابت سختی بین برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی برقرار است. پخش برخی از بهترین سریال های نمایش خانگی همچون «زخم کاری» «میخواهم زنده بمانم» «قورباغه» به پایان رسیده و نام آن‌ها در لیست پرفروش ترین سریال خانگی جدید ثبت شده‌اند. اکنون باید دید با پخش تازه ترین سریال خانگی همچون  سریال نیسان آبی که ژانری کمدی دارد در کنار سریال ایرانی پخش خانگی 1400 با ژانرهای دیگر کدام یک موفق‌تر خواهند بود. ما در این مقاله به‌طور مفصل جدیدترین سریال های نمایش خانگی را که در حال پخش هستند یا ساخت آن‌ها رو به اتمام است معرفی می‌کنیم. 

سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود.سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی  ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر 1400 شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

سریال جزیره، سریالی در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری»، یکی از جدیدترین سریال های اختصاصی فیلیمو و دومین ساخته سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است. جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied