شمانیوز
شما نیوز

مهدی قایدی | زن مهدی قایدی | تولد مهدی قایدی | ستاره معصومی و مهدی قایدی

مهدی قایدی عشق خود را فریاد زد | گل مهدی قایدی تقدیم ستاره شد

روز گذشته مهدی قایدی گل پیروزی بخش شباب الاهلی را به ثمر رساند.

مهدی قایدی عشق خود را فریاد زد | گل مهدی قایدی تقدیم ستاره شد

به گزارش گل کوچیک، مهدی قایدی پس از مدت ها سرو کله زدن با حواشی به دلیلی دیگر تیتر یک رسانه ها شد. مهدی قایدی این روزها در ترکیب الاهلی خوش می‌درخشد و گل های سرنوشت سازی به ثمر رسانده است. روز گذشته عجمان با تک گل مهدی قایدی برابر شباب الاهلی مغبول شد. مهدی قایدی سال نو میلادی با انتشار ویدئوهایی حسابی جنجال به پا کرده بود. مهدی قایدی سال 2022 را درخشان استارت زده است.

مهدی قایدی برای اینکه تیمش را به فینال جام حذفی امارات برساند تنها نیاز به پنج ضربه به توپ و پیش‌روی 10 متری به محوطه جریمه حریف داشت. او پس از گلزنی خوشحالی جالبی روبه دوربین انجام داد که واکنش ستاره معصومی همسرش را هم به همراه داشت.

 مهدی قایدی در زمین بازی هم درخشان ظاهر شد. ستاره معصومی همسر مهدی قایدی با انتشار یک استوری به گلزنی مهدی قایدی واکنش نشان داد. یک ضربه تمام کننده و بعد نگاه به دوربین برای نمایش یک چهره تازه از مهدی قایدی. این بار با موی مرتب و سبیل زورویی که نشانگر بازیگوشی ذاتی این مهاجم ایرانی است که در هر مسابقه آرایش تازه‌ای را برای صورت و موی خود انتخاب می‌کند.شاید خرافه‌ای برای آنکه مهدی قایدی در هر مسابقه بهتر از قبلی باشد.

قایدی پیش از گل منتظر ارسال یک توپ پشت دفاع بود اما وقتی مدافع راست عجمان با ضربه سر توپ را برگرداند، او با یک گام به عقب خود را روی خط آفساید نگه داشت تا موقعیت احتمالی از دست نرود و وقتی توپ برگشتی بلافاصله به او رسید، یک فرار طولی به داخل محوطه جریمه و ضربه با پای چپ به زاویه مخالف، حریف را تسلیم کرد.

بعد از این گل، مهدی قایدی رو به دوربین با انگشتانش چایی را به هم زد. شادی جالب و استفاده شده در فوتبال جهان که قبل از او، بازیکنانی مانند آلکس مورگان ستاره تیم زنان آمریکاR جیمر هاردن ستاره NBA یا سرژ گنبری مهاجم تیم بایرن انجام داده بودند و به نشانه سهولت و شیرینی کاری که مشغول انجامش هستند. و به خوشحالی آشپزی معروف است.

از زمان حضور مهدی قایدی در امیرنشین دبی، نزدیک به 4 ماه می گذرد و او در این شهر بزرگ خاورمیانه ای لنگر انداخته و از زندگی خانوادگی لذت می برد. سکونت در برجی که باشگاه الاهلی برای او در نظر گرفته و حضور در تمرین و هم نشینی با احمد نوراللهی و مدیربرنامه اش که البته بعد از درخشش او یا احمد، رستورانی را قرق می کند تا با هم درباره تک تک لحظاتی که به درخشش یکی از این دو بازیکن منجر شده، صحبت کنند؛ این عادتی است از ابتدای شروع این فصل لیگ امارات و برنامه ای که این دو بازیکن به آن علاقه ویژه ای دارند و دوست دارند بعد از هر مسابقه اتفاق بیفتد.

یکی از رسانه های اماراتی با واکنش به درخشش این بازیکن ایرانی نوشته است: «آمار مهدی قایدی بی نظیر است، ای هوادار الاهلی حالا می خواهی باور کنی یا نکنی! او در 4 بازی گذشته 14 موقعیت 100 درصد گلزنی برای تیمش ساخت که 7 مورد آن موقعیت تک به تک بود. از این تعداد یک مورد آن به گل ختم شد و در 2 مورد نیز باعث خلق خطای پنالتی شد. این فقط در 4 بازی آخر او بوده است!»

قایدی که مدتی به صورت تناوب در ترکیب اصلی تیمش قرار می گرفت و یا به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می شد، توانسته است به خوبی جای خودش را در ترکیب اصلی شباب الاهلی باز کند. او پس از گلزنی به النصر در 5 دیدار گذشته از ابتدا به میدان رفته و در 3 دیدار به صورت کامل و در 2 بازی نیز دقیقه 88 تعویض شده است.

درخشش باشوی کوچک در لباس شوالیه های سرخ سبب شده است تا مهدی علی سرمربی این تیم اعتماد ویژه ای به مهدی قایدی داشته باشد و او به یکی از عناصر اصلی تیم او تبدیل شود. بازیکنی که می تواند این درخشش را ادامه داد و در بازی های بعدی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز عصای دست اسکوچیچ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied