شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

قیمت پوند، یورو و سکه کاهش یافت

بازار امروز شاهد کاهش قیمت طلا ۱۸ عیار و سکه در مقایسه با روز گذشته است. همچنین قیمت دلار، یورو و پوند هم کاهش یافت.

قیمت پوند، یورو و سکه کاهش یافت

به گزارش شمانیوز: بازار طلا و سکه امروز، نمایانگر کاهش قیمت است به نحوی که روند معاملاتی آن همچنان در مسیر کاهشی حرکت می‌کند. البته این موضوع فقط به طلا و سکه ختم نمی‌شود بلکه بازارهای معاملاتی ارز هم از این پایین آمدن قیمت ها بی‌نصیب نیستند.

آخرین قیمت امروز اونس و طلای ۱۸ عیار 

بر همین اساس، هر اونس طلای جهانی، امروز به ۱,۸۱۶ (یک هزار و هشتصد و شانزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۶ درصدی داشته است. اما در بازارهای داخلی، قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۹۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۲۵۷,۱۰۰ (یک میلیون و دویست و پنجاه و هفت هزار و یکصد ) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۴۴۳,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد و چهل و سه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین قیمت امروز سکه 

قیمت سکه امامی به 12,850,000 (دوازده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

همچنین نیم سکه، امروز به ۶,۶۶۰,۰۰۰ (شش میلیون و ششصد و شصت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۵ درصدی داشته است.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۷۳۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و سی هزار) تومان نرخ گذاری شد و هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲,۲۹۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و نود هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین قیمت امروز دلار  

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۶,۰۳۱ (بیست و شش هزار و سی و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

در همین حال، در بازار امروز دلار در صرافی ملی نسبت به روز قبل ، با ۴۰۵ تومان کاهش، ۲۶,۹۹۰ (بیست و شش هزار و نهصد و نود) تومان نرخ گذاری شد.

همچنین دلار کانادا با کاهش ۱.۷۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۲,۵۹۵ (بیست و دو هزار و پانصد و نود و پنج ) تومان معامله شد.

آخرین قیمت امروز پوند و یورو

قیمت یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۲,۴۶۹ (سی و دو هزار و چهارصد و شصت و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۹۵ درصدی داشته است.

بر همین اساس، در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۷۲۱ تومان کاهش، ۳۸,۸۶۱ (سی و هشت هزار و هشتصد و شصت و یک ) تومان نرخ گذاری شد. درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۵ تومان کاهش، ۷,۹۴۵ (هفت هزار و نهصد و چهل و پنج ) تومان نرخ گذاری شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied