شمانیوز
شما نیوز

زینب سلیمانی

گوشی آمریکایی دختر سردار سلیمانی در مراسم سالگرد پدر | اشک های دختر سردار سلیمانی در آغوش پدر شوهرش

تصویری از زینب سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد دختر سردار سلیمانی تلفن iphone ۱۳ pro max (که آمریکایی است) استفاده می کند.

گوشی آمریکایی دختر سردار سلیمانی در مراسم سالگرد پدر | اشک های دختر سردار سلیمانی در آغوش پدر شوهرش

به گزارش شمانیوز: تصویری از زینب سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد دختر سردار سلیمانی تلفن iphone ۱۳ pro max (که آمریکایی است) استفاده می کند.

 

زینب سلیمانی

 

عصر ایران نوشت:

برای خواهرم، زینب سلیمانی، درباره آیفونی که در دست داشت

غلامرضا بنی‌اسدی در انصاف نیوز  نوشت:

«برای خواهرم زینبِ سلیمانی درباره گوشی آیفون ۱۳ که در دست داشت؛ سلیمانی‌وار پرچم آمریکا را زیر پا بگذار و کمپینِ نه به محصولات آمریکایی راه بیانداز!

زینب، دخترِ ایران است. زینب سلیمانی به حرمت “سرباز قاسم سلیمانی” روی سر ما جا دارد. او عزیز نهضت جهانی مقاومت علیه استکبار و تکفیر و ترور است. ما نسبت به نام او غیرت داریم چنان که پدرش نسبت به حرمت تک به تک ما غیرت داشت. او خواهر همه ماست و ایرانی به خواهرش هم محبت دارد و هم غیرت می‌ورزد. این چند کلام را هم که خطاب به “خواهرم، زینب سلیمانی” می‌نویسم از همین جنس برادر – خواهری است.

این روزها که بوی حاج قاسم مثل عطری در افزایش است، شماها هم بیشتر در نگاه مردم‌اید. تکانِ چادرتان به چشم می آید. نشستن و برخاستن‌تان رصد می شود و قطعا گوشیِ در دست‌تان هم اذهان را با هزار تحلیل متفاوت متوجه خود می‌کند. گوشی‌ای که می‌گویند آیفون ۱۳ است. گوشی‌ای که خود نمادی از شیطان بزرگ است در کنار نمادهای قدیمی کوکاکولا و وینیستون. یعنی هرجا محصولاتی از این دست باشد به معنایِ پرچم آمریکاست. در دست هرکس باشد، ما را ناخوش است چه رسد در دست دختر سردارِ آمریکا شکن ما که خون پاکش بر ذمه آمریکاست. می‌گویند محصول تازه این شرکت آمریکایی است یعنی بعد از ترور سردار تولید شده است. ما آدم‌های عادی دل‌چرکین هستیم برای استفاده از محصولات آمریکا. قطعا زینب که پیکرِ پدرش را با بمب‌های آمریکایی، “ارباً اربا” دیده است، هزار بار بیش از ما از آمریکا متنفر است. هنوز سخنرانی زینب را در تشییع جنازه سردار به یاد داریم که با زبان سلیمانی، ترامپ را مورد خطاب قرار می‌داد. ما او را با آن سخنرانی در ذهن قاب کرده‌ایم. اینکه امروز آیفون ۱۳ به دست داشته باشد، خارج از آن قاب است. تصویری که در فضای مجازی بسیار بازخورد داشت و هرکس از نگاه خود به آن پرداخته بود.

زینب برای ما حرمت ویژه دارد چنان که پدرش برای همه ما احترام ویژه قائل بود. می‌خواهم به خواهرم زینب سلیمانی بگویم – اگر آن عکس فتوشاپ نیست – رسما و علنا با کنار گذاشتن آن گوشی، پرچم آمریکا را بسوزان و غرورشان را بشکن و به حرمت خون پدر و همه شهدای مبارزه با استکبار جهانی، کمپین نه به محصولات آمریکایی را جلودار باش».

تصویری جالب از سیدهاشم صفی الدین معاون اجرایی حزب الله لبنان و پدر همسر زینب سلیمانی در مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی را ببینید.

 

زینب سلیمانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اسفندیارافراسیابی

    باسلام به سرداربزرگ حاج قاسم عزیز،ماملت نبایداینقدرریزبین باشیم که چرافرزندشهید گوشی ایفون ۱۳ امریکایی استفاده میکند،،پس چرادرجادها ماک امریکایی کارمیکندما انسانها ازهرابزارپیشرفته باید استفاده نماییم فرزندان این شهید بزرگواررا زیر سئوال نبرید انهم درسال گرد بزرگوار

  • دانیال

    والا شما میگین امریکا اون وقت محصولات امریکایی استفاده میکنید این همه دروع وریا برا چیه اخه

  • منیژه

    بعیده..... این تصویر فتو شاپه اگه نباشه موافقم که کار دختر حاج قاسم درست نیست پدرش بدستور یک آمریکایی کشته شد چطور میشه آخه.....

  • ناهید

    متاسفم فقط

  • نیره سما

    ما با تکنولوژی آمریکا مشکل نداریم که با زورگویی و استثمارکری آمریکایی مبارزه داریم

    • ناشناس

      با قیمت تکنولوژی آمریکا چی؟مشکل ندارین؟

  • حمید

    این دختر بیشتر با پدرشوهرشه تا همسرش

  • ناشناس

    حیف نظر

  • سرباز

    مطمئن باشید فتوشاپ است!!!مطمئن باشید!!!

  • ناشناس

    اصلا آیفون دستشه به کسی چه ربطی داره خدا نابودتون کنه که همش دنبال دستان درست کردنیدحالا آمریکاهی یا چینی چه فرقی داره.

  • ناشناس

    دروغه سردار سلیمانی به دست آمریکایی ها کشته شد
    من عکس واقعی گوشی دختر حاج قاسم را دیدم مدلش سامسونگ بود
    خجالت داره واستون

  • ناشناس

    شبکه های مجازی واقعا با دروغ پراکنی و فتوشاب و حق و ناحق کردن ها برای عده ای کم توان عقیده و درک و فهم درست، موفق عمل کرده

  • ارغوان

    زینب سلیمانی دختر حاج قاسم و خواهر و ناموس همه ی ماست ،لطفا حرف دهنتونو بفهمید،خدا لعنت کنه عامل فتنه رو

  • ناشناس

    یااباصالح المهدی عجل علی ظهورک.. اللهم عجل لولیک الفرج

  • محمود

    به‌نظر‌ من‌ اون‌ دست‌ که‌ گوشی‌ روگرفته‌ دست‌ یک‌ خانم‌ نیست‌ دست‌ مردانه‌ واون‌ عکس‌ دوروغه

  • مریم

    اگر سردار نبود داعش کل ایران و می‌گرفت ایقدم به حرفهای مزخرف یه مشت آدم مزخرف گوش ندید اینا کاری جز حرف در آوردن دنبال بقیه ندارن ایرانی کلا همینه زن و مردش همشون پشت سر همه حرف میزنن بازیگر خواننده یا شهید خدا لعنتتون کنه اگه شهیدا نبودن هیچ کدومتون نبودین بدبختا اونا از جونشون گذشتن می‌تونستن مثله همه شماها تو خونه بشینن چرند بگن اما شهید شدن بخاطر یه مشت آدم که حرف بی بی سی و بقیه و گوش میدن یکم عقل داشته باشین پشت سر کسی حرف نزنید

  • سیده سکینه طاهری

    چه بهانه های مزخرفی چه ربطی به گوشی داره