شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو امروز 16دی

ثبات نسبی در بازار معاملات امروز خودرو

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز (۱۶ دی ۱۴۰۰) بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه است. همچنین بر اساس مشاهدات میدانی قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ همراه است.

 ثبات نسبی در بازار معاملات امروز خودرو

به گزارش شمانیوز: بازار خودرو در این هفته نیز با نوسانات زیادی همراه بود. اما کارشناسان معتقدند که مذاکرات بر آینده قیمت‌ها تاثیرگذار است و ثبات ایجاد می‌کند. بر همین اساس قیمت خودرو امروز 16 دی 1400، در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه است.

 

تأثیر مذاکرات بر آینده قیمت خودرو

مسعود نقی‌زاده، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران بابل در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر مشتری خودروهای صفر کاهش یافته است. اما برای خودروهای کارکرده تقاضا وجود دارد.

او افزود: از زمان آغاز مذاکرات برجام تمام پیش‌بینی‌ها در دست برجام است و تخصصی نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اگر نتیجه مذاکرات مثبت باشد، قیمت خودرو نیز کاهش می‌یابد. اما اگر مذاکرات برجام به نتیجه‌ای نرسد قیمت‌ها افزایشی خواهد شد.

قیمت امروز خودروهای داخلی 

بر اساس معاملات انجام شده امروز پنجشنبه (۱۶ دی ۱۴۰۰)  قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه است. 

در بازار معاملات خودرو امروز، تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با کاهش دو میلیونی نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۷۳ میلیون رسید. اما پژو ۲۰۶ تیپ پنج با افزایش سه میلیونی خود نسبت به روز گذشته در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

قیمت خودرو امروز

قیمت امروز خودروهای خارجی 

­­همچنین بر اساس مشاهدات میدانی  قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، با نوسانات جزئی در نرخ  همراه است.

قیمت خودرو امروز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied