شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

چهره جدید بهاره رهنما بعد از جراحی زیبایی

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون جراحی زیبایی کرد.

چهره جدید بهاره رهنما بعد از جراحی زیبایی

بهاره رهنما هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. بهاره رهنما در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ متولد شده است. بهاره رهنما دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. از آثار هنری بهاره رهنما می توان به نقش آفرینی در سریال خوب بد زشت، مامور بدرقه و فیلم سینمایی آس و پاس اشاره کرد. 

 

بهاره رهنما

 

زندگی هنری بازیگر مشهور

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. پدر او جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی که بازیگر است. همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود.

 

امیرخسرو عباسی و همسرشامیرخسرو عباسی و همسرش

این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریورماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

 

جراحی چشم بهاره رهنما بازیگرجراحی چشم بهاره رهنما بازیگر

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود با تست وارد جمع بازیگر فیلم افعی شد سپس به دانشگاه رفت و بعد از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت

در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ چهره اش دیده شد او سپس با فیلم گاو خونی در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال ۱۳۸۷ و رفته رفته با سریال زیر زمین سال ۸۵ به شهرت رسید.

 

خانم بازیگر و دخترشخانم بازیگر و دخترش

خانوم رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد او تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت، چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied