شمانیوز
شما نیوز

تیم پرسپولیس | اخبار تیم پرسپولیس | مهاجم تیم پرسپولیس

بازداشت بازیکن تیم پرسپولیس به جرم بدحجابی! | من مرد هستم نه زن!

 مهاجم سابق تیم پرسپولیس در روز‌های اخیر با مورد عجیبی مواجه شده است.

بازداشت بازیکن تیم پرسپولیس به جرم بدحجابی! | من مرد هستم نه زن!

به گزارش گل کوچیک اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی – کوزوویی سابق تیم پرسپولیس سالهاست که در ایران زندگی می‌کند. او در زمان حضور در تیم پرسپولیس به زبان فارسی مسلط شد. دوران درخشان اشپیتیم در زمان خضور در تیم پرسپولیس بود. مهاجم سابق تیم پرسپولیس در حال حاضر به عنوان کارشناس برنامه اینترنتی ۱۱ در کنار خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان فعالیت می‌کند، طی روز‌های اخیر او با مورد عجیبی مواجه شده است چیزی که حتی در زمان حضور در تیم پرسپولیس هم ندیده بود‍!

اشپیتیم مو‌های بلندی دارد و همین موضوع باعث ایجاد یک سوءتفاهم برای او شده است.

ماجرا از این قرار است که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیش نیروی انتظامی پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود.

در این پیامک به صاحب خودرو به خاطر سرنشین بدحجاب (اشپیتیم آرفی) تذکر داده می‌شود و به او اعلام می‌شود در صورت تکرار با جریمه مواجه خواهد شد. گویا ظاهر و موی بلند اشپیتیم باعث شده تا دوربین‌های ثبت تخلف او را با یک خانم اشتباه بگیرند و گمان کنند که سرنشین ماشین مرتکب بدحجابی شده است.

واکنش اشپیتیم آرفی به پیامک عجیب کشف حجاب!

واکنش اشپیتیم آرفی به پیامک عجیب کشف حجاب!

خبرورزشی نوشت: اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس با حاشیه‌ای جالب مواجه شد که در این زمینه اظهاراتی را مطرح کرده است.

همانطور که احتمالا در خبرها خواندید، اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس چند روز قبل با حاشیه ای عجیب مواجه شد. ماجرا از این قراربود که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیس نیروی انتظامی‌ پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود.

در این پیامک به صاحب خودرو به خاطر سرنشین بدحجاب (اشپیتیم آرفی) تذکر داده می‌شود و به او اعلام می‌شود در صورت تکرار با جریمه مواجه خواهد شد.

گویا ظاهر و موی بلند اشپیتیم باعث شده تا دوربین‌های ثبت تخلف او را با یک خانم اشتباه بگیرند و گمان کنند که سرنشین ماشین مرتکب بدحجابی شده است. این اتفاق که در نوع خودش عجیب و جالب بود باعث شد با اشپیتیم تماس بگیریم. آرفی هم در گفت و گو با خبر ورزشی واکنش جالبی به این موضوع نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

ماجرای پیامک بدحجابی برای دوستت چه بود؟

چند روز پیش در خیابان فرشته کار داشتم. بعد از اینکه کارم را انجام دادم، یکی از دوستانم با ماشین آمد و مثل خیلی از روزهای دیگر که با هم به جاهای مختلف می‌رفتیم، آن روز هم با هم قصد داشتیم جایی برویم. بعد از چند دقیقه ناگهان یک پیامک برای دوستم آمد و به او تذکر دادند که سرنشینی که در ماشین او حضور دارد بدحجاب است. به غیر از من و دوستم هم کسی در ماشین نبود. بعد از این پیامک تا چند دقیقه شوک شدیم که چرا من را با یک خانم بدون حجاب اشتباه گرفته بودند و فکر کنم دوربین تصویر من را ثبت کرده بود.

واکنش دوستت به این پیامک چه بود؟

دوستم اول تعجب کرد ولی بعد کلی خندیدیم و سر به سرم گذاشت. البته خیلی دیگر از دوستانم به من زنگ زدند و یا با پیامهایشان در خصوص این موضوع با من شوخی کردند.

حالا بعد از این اتفاق قصد نداری موهای سرت را کوتاه کنی؟

واقعیت این است که من از ۱۸ سالگی موهای بلندی دارم و فکر نمی‌کنم چیز عجیب یا غیر عادی باشد. سال‌هاست که با همین ظاهر در ایران زندگی می‌کنم و تا حالا هم هیچ مشکلی برای من به وجود نیامده بود. به هر حال فکر می‌کنم یک سوءتفاهم پیش آمد و دیگر کاری نمی‌شود کرد.

شرایط پرسپولیس را در این فصل چطور می‌بینی؟

پرسپولیس همیشه قدرتمند است و با وجود چند نتیجه بد در ابتدای فصل، حالا می‌بینیم که در چند دیدار اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و نتایج مناسبی گرفتند. پرسپولیس در هفته‌های اخیر امتیازات خوبی جمع کرده و نشان داد مثل چند سال گذشته باز هم مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید.

کدام تیم را رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی می‌دانی؟

کلا به نظرم تیم‌های مدعی زیاد نیستند. سطح لیگ برتر در این فصل خیلی بالا نبوده و به جز پرسپولیس و سپاهان تیمی‌را مدعی قهرمانی نمی‌دانم. سپاهان تیم بسیار خوبی دارد ولی چند نتیجه ضعیف کمی آنها را از صدر دور کرده است. با این حال من فکر می‌کنم پرسپولیس و سپاهان تا پایان فصل در کورس می‌مانند. استقلال هم تیم خوبی است ولی به نظرم شانس پرسپولیس و سپاهان به مراتب بیشتر است. تفکر قهرمانی و البته تجربه بالای پرسپولیس، برگ برنده این تیم برای کسب قهرمانی خواهد بود. من امیدوارم باز هم تیم محبوبم قهرمان لیگ شود.

راستی چه شد از آکادمی پرسپولیس جدا شدی؟ بعضی‌ها عنوان کردند به خاطر حواشی به وجود آمده مجبور به استعفا شدی.

نه اصلا چنین چیزی نبود. من به خواست خودم از آکادمی پرسپولیس جدا شدم. کسی به من برای استعفا دستوری نداد و خودم تصمیم گرفتم که استعفا دهم و جدا شوم.

بیوگرافی اشپیتیم آرفی

اشپیتیم آرفی (به آلبانیایی: Shpejtim Arifi) (۳ مه ۱۹۷۹ در پریشتینا؛ یوگسلاوی) که در ایران با نام‌ اشپیتیم آرفی شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال و بازیگر آلبانیایی‌تبار اهل جمهوری کوزوو است. او شهروند آلمان نیز هست.

اشپیتیم آرفی در خرداد ۱۳۸۷ به باشگاه فوتبال پیام مشهد در لیگ دسته اول فوتبال ایران پیوست. او دربارهٔ این که چرا به ایران آمده گفت: انتقالم به فوتبال ایران خیلی سریع اتفاق افتاد، در تیم سابقم هیچ انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت نداشتم و طی تماس باشگاه پیام با مدیر برنامه‌هایم، ایران را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم.

او نخستین بازی خود را برای پیام برابر استیل‌آذین انجام داد.[۳] با صعود پیام به لیگ برتر فوتبال ایران در بازی پلی‌آف برابر فولاد خوزستان، آرفی در پیام ماند و برای این تیم در فصل ۸۸–۸۷ بازی کرد. او در ۲۹ بازی ۱۸ گل برای پیام به ثمر رساند[۴] و در پایان فصل به پرسپولیس پیوست. او در حال حاضر در یکی از تیم‌های باشگاهی چوگان در ایران بازی می‌کند.

بازیگری در تلویزیون و سینما آرفی تا کنون در فیلم سینمایی «آوار» و سریال‌های «دیوار به دیوار» و «لژیونر» بازی کرده‌است. و همچنین در فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم بازی کرده‌است. وی برای بازی در فیلم "چند می‌گیری گریه کنی؟ ۲"انتخاب شده‌است.

زندگی شخصی آریفی از پدر و مادری از آلبانیایی‌تبارهای مسلمان کوزوو در پریشتینا مرکز این کشور، که در آن زمان در جمهوری صربستان واقع در جمهوری فدرال یوگسلاوی قرار داشت، به دنیا آمده‌است. او سرمربی نونهالان پرسپولیس است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی