شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

هر آنچه باید در مورد سریال جوکر بدانیم

سریال جوکر یک برنامه با حال کمدی که یک دورهمی از افراد خوش انرژی است. در این مسابقه «خود شرکت‌کننده‌ها نباید بخندند»، ولی مردم به آن حسابی خواهند خندید. ‌

هر آنچه باید در مورد سریال جوکر بدانیم

به گزارش شما نیوزسریال جوکر یک برنامه با حال کمدی که یک دورهمی از افراد خوش انرژی است.  در این مسابقه «خود شرکت‌کننده‌ها نباید بخندند»، ولی مردم به آن حسابی خواهند خندید. ‌

تاریخچه جوکر: جوکر نام شخصیتی خیالی است که در فیلم ابرقهرمانی شوالیه تاریکی سال ۲۰۰۸ (دومین فیلم از سه‌گانهٔ بتمن کریستوفر نولان) نقش‌آفرینی می‌کند. این شخصیت بر اساس کاراکتر جوکر از سری کتاب‌های کمیک شرکت دی‌سی کامیکس ساخته‌شده و هیث لجر، بازیگر و کارگردان استرالیایی به اجرای نقش آن پرداخته‌است. جوکر در این فیلم به‌صورت یک قاتل سایکوپاتی کشتار جمعی نشان داده می‌شود که سعی می‌کند تلاش‌های بتمن (کریستین بیل)، جیمز گوردون (گری اولدمن) و هاروی دنت (آرون اکهارت) در نجات گاتهام سیتی را بی‌ارزش جلوه دهد؛ چراکه این سه شخصیت نقش مهمی را در زدودن گاتهام از جرم و جنایت ایفا می‌کنند. این کاراکتر تم‌های هرج‌ومرج، اغتشاش، بی‌نظمی و عقدهٔ روحی را در طول فیلم به نمایش می‌کشد و خود را دشمن اصلی بتمن معرفی می‌کند.

شاید بتوان گفت مهم ترین چیز درباره ی جوکر این است که او یک نسخه ی مشخص و خاص ندارد و یک شخصیت واحد نیست؛ در واقع هیچ نسخه «اصلی» و هیچ نسخه فرعی‌ برای جوکر وجود ندارد، هر نویسنده با پیش‌زمینه ذهنی خود اقتباسی از شخصیت او می‌کند و جوکری منحصر به خود می‌آفریند؛ همچنین در طی این سال‌ها، در صنعت سینما نیز جوکر یک بازیگر اصلی نداشته و بسیاری از بازیگران بزرگ در فیلم‌های مختلف نقش او را ایفا کرده‌اند.

 

خلاصه داستان جوکر

حال احسان علیخانی و عواملش دست به ساخت جوکر با ورژن ایرانی زده اند. در این برنامه، تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی ساخته شده است. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. کارگردانی این سریال به گونه مشترک بر عهده احسان علخیانی و حامد میرفتاحی می باشد.

 

قواعد و موضوع جوکر

مسابقه جوکر یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن 8 هنرمند، 6 ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند. در این میان هر شرکت‌کننده‌ ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

 

​سریال جوکر چند قسمت است؟

هر فصل ۴ قسمت است و هر قسمت یک ساعت. در هر فصل هشت بازیکن رقابت می‌کنند. در قسمت اول این نمایش رضا نیکخواه، امین حیایی، سام درخشانی، امیر کاظمی، هومن حاجی عبدالهی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه و سهیل مستجابیان کمر همت به خنداندن یکدیگر بسته‌اند. همچنین در فصل دوم بازیگرانی همچون هومن برق نورد، شهرام قائدی، ایمان صفا، وحید آقاپور، سپند امیر سلیمانی، عباس جمشیدی، بهنام تشکر و آرش نوذری ایفای نقش می‌کنند.

 

قسمت سوم سریال جوکر فصل دوم روز دوشنبه 20دیماه منتشر و در همین صفحه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied