شمانیوز
شما نیوز

نکات مثبت و منفی جوکر

چرا باید سریال جوکر را ببینیم؟

مسابقه همان ابتدا تکلیفش را با مخاطب روشن کرد و در ابتدا این توضیح به تماشاگر داده شد که «جوکر» نسخه ایرانی مسابقه‌ ای به نام «داکیومنتال» است که ایده آن مربوط به یک کمدین ژاپنی است.

چرا باید سریال جوکر را ببینیم؟

به گزارش شما نیوز: خالق برنامه «جوکر» کیست؟

حامد میرفتاحی که مهم ترین فعالیتش در عرصه برنامه سازی به ساخت برنامه «ماه عسل» در سال 1397 برای تلویزیون باز می گردد.

نکات مثبت برنامه «جوکر» چیست ؟

 

مهمترین ویژگی که باعث محبوبیت این مسابقه شده این است که بازیگران در آن به صورت بداهه و براساس خلاقیت های فردی تلاش می کنند تا دیگران را بخندانند. این تلاش برنامه ریزی نشده اغلب با واکنش های ناخودآگاه همراه است که تماشای آن می تواند برای تماشاگران جذاب باشد.

ترکیب چهره های سینما و تلویزیون و فضای مجازی می تواند بر جذابیت های این مسابقه بیفزاید.

نکات منفی برنامه «جوکر» چیست ؟

 

مانند اغلب ساخته های این روزهای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، «جوکر» هم یک کپی تمام عیار از برنامه های خارجی است که جذابیت های نافذ آن گرفته شده و صرفاً شوخی ها در فضایی ایزوله به مخاطب عرضه شده است؛ هرچند که برخی از آن ها ناخودآگاه باشند و بتوانند مخاطب را بخندانند.

واکنش های اغراق شده شرکت کنندگان در مسابقه به برخی اتفاقات مسابقه بیش از حد معمول است و صرفاً برای اضافه کردن هیجان کاذب به مسابقه برنامه ریزی شده است.

عامل تأثیرگذار برای تماشای برنامه «جوکر»؟

 

ستاره های سینما و فضای مجازی که در آن حضور دارند و با یکدیگر رقابت می کنند.

سخن پایانی: 

 

همانطور که اشاره شد مسابقه «جوکر»از یک ایده خارجی کپی برداری شده و به دلیل محدودیت های ساخت برنامه در ایران نیز بسیاری از ویژگی های جذاب آن حذف یا تغییر نموده است. با این حال، هنوز هم هسته سرگرم کننده این ایده در نسخه ایرانی نیز وجود دارد که به نظر می رسد توانسته رضایت تماشاگران ایرانی را به همراه داشته باشد. برنامه «جوکر» عالی نیست اما در مقایسه با دیگر تولیدات سطحی این روزهای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی وضعیت بهتری دارد.

قسمت سوم سریال جوکر فصل دوم روز دوشنبه 20دیماه منتشر و در همین صفحه در اختیار شما قرار خواهد گرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied