شمانیوز
شما نیوز

مهدی قایدی | زن مهدی قایدی | تولد مهدی قایدی | ستاره معصومی و مهدی قایدی

دوستی زن مهدی قایدی با سارا و نیکا | تیپ قدیمی مهدی قایدی

مهدی قایدی و همسرش این روزها حواشی زیادی در اینستاگرام دارند.

دوستی زن مهدی قایدی با سارا و نیکا | تیپ قدیمی مهدی قایدی

به گزارش گل کوچیک، مهدی قایدی روزگاری در ایران و تیم استقلال بروبیایی داشت. همان سال ها مهدی قایدی با ستاره معصومی ازدواج کرد. زندگی مهدی قایدی همیشه با حاشیه گره خورده بود و با ازدواج با ستاره معصومی به اوج رسید. مهدی قایدی بعد از درخشش در استقلال راهی امارات شد. زندگی در دبی همانا و رفتار عجیب و دور از شان ستاره معصومی همسر مهدی قایدی همانا.

همسر مهدی قایدی به محض حضور در امارات تغییری ناگهانی در رفتار و پوشش خود کرد و روزی نبود که حاشیه ای جنجالی راه نیاندازد. حواشی ای که گاها روی مهدی قایدی هم تاثیر داشت و ایم بازیکن ملی پوش را از فرم آرمانی خود دور کرد.

عکس های از مهدی قایدی و همسرش ستاره معصومی در زمان حضور در ایران منتشر شده است که از سوی هواداران زیادی مورد توجه قرار گرفته است. مهدی قایدی متولد سال ۷۷ است آن زمان لباس و مدل موی جالبی داشته است. تغییرات چهره او و همسرش در این یکی دو سال باورکردنی نیست. این زوج به شدت خود را به زندگی و سبک ستارگان هالیوود رساندند.

همسر مهدی قایدی در استوری با حرف زشت برادر شوهرش را با خاک یکسان کرد + فیلم

همسر مهدی قایدی برای تولد برادر شوهرش یک استوری منتشر کرد که در این استوری او را کله پوک خطاب کرد.

همسر مهدی قایدی ستاره معصومی نام دارد. همسر مهدی قایدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قایدی همیشه در حال فخرفروشی در اینستاگرام است. به تازگی تولد همسر مهدی قایدی بوده است. همسر مهدی قایدی به برادر شوهرش تکیه سنگینی انداخت که در فیلم مشاهده می کنید.

همسر مهدی قائدی در دبی به سر می برد . مهدی قائدی در الشباب امارات فوتبال بازی می کند و با خانواده در دبی به سر می برد. اووکه بردارش را نیز با خودش به دبی برده است تا فوتبال خود را از پایه شروع کند . همسر قائدی برای تولد برادر شوهرش یک استوری منتشر کرد . در این استوری او ابوالفضل قائدی را کله پوک خطاب کرد که باعث واکنش کاربران شد . در ادامه استوری ستاره معصومی را می بینید .

همسر مهدی قایدی در استوری با حرف زشت برادر شوهرش را با خاک یکسان کرد +فیلم7

فخرفروشی های زن مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و چهره پر حاشیه این روزهای اینستاگرام است که معروفیتش کمتر از مهدی قائدی نیست شاید برای خیلی ها سوال باشه که چرا ستاره معصومی انقدر معروف شده؟ ستاره معصومی بعد از ازدواج با مهدی قائدی به واسطه انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی روزمرشان در اینستاگرام خیلی زود معروف شد. البته ستاره معصومی به واسطه فخر فروشی هایش فقط معروف است و چندان محبوب نیست ستاره معصومی همسر مهدی قائدی برعکس اسمش اصلا معصوم نیست که هیچ خیلی هم سیاستمدار و زیرک است.

زن مهدی قائدی در برج لاکچری دبی

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند. از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند

زن مهدی قایدی بلاگر است؟

انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند! ستاره در جدیدترین استوری که منتشر کرده تبلیغ یک دندان پزشکی را می کند.

زن مهدی قائدی کیست ؟

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است . هرچند ستاره معصومی همسر مهدی قائدی حواشی زیادی ایجاد کرده است اما برخی اخبار مانند تیتر “طلاق ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و..” شایعه و نادرست است

اساسا این خبر ریشه ای ندارد اما برخی کانال ها با اشاره به وویس تتلو در مورد احتمال جدایی ستاره معصومی و مهدی قائدی به این شایعه دامن زدند.

تتلو در آن وویس می گوید اگر قائدی بازیکن بهتری شود زنش را طلاق می دهد

مهدی قائدی یکی فوتبالسیت های جنجالی است. مهدی قائدی و همسرش جنجال های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کردند. مهدی قائدی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است

مهدی قائدی فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. او در این فیلم در حال تمرین با دیگر اعضای گروه است و به گفته مربی شان بازی تخم مرغ دزد را انجام می دهند. مهدی قائدی در این بازی و تمرین می تواند برنده شود و تشویق تمام حضار را به خود جلب کند.

این فوتبالیست جوان از زمان حضور خود در استقلال اغلب درگیر حاشیه بود

اولین ماجرا مربوط به هک اینستاگرام و انتشار چت های خصوصی و غیر عرف او تا جایی جنجالی شد که پیش بینی می شود از استقلال اخراج خواهد شد که نشد.

بعد از اینکه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تصاویری بی حجاب از خودش منتشر کرد، انتقاد ها و جنجال های زیادی به پا شد. عده ای به خاطر طرفداری از تیم استقلال و دوری حاشیه از این تیم او را نقد کردند و عده ای دیگر به او لقب تازه به دوران رسیده را دادند !

حالا ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت :

هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

مهدی قائدی ستاره فصل گذشته استقلال با درخشش برای شباب الاهلی در هفته گذشته لیگ برتر فوتبال امارات، به تیتر یک رسانه ها و فضای مجازی این کشور تبدیل شده است.

قائدی در بازی هفته گذشته شباب الاهلی مقابل شارجه ناجی و ستاره بلامنازع تیمش بود. او 2 گل به ثمر رساند و یک گل را ساخت تا شباب الاهلی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.

همچنین با این درخشش، قائدی به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ امارات انتخاب شد و با این انتخاب سوژه کاریکاتور فضای مجازی امارات شد.شاید زمانی که انتقال مهدی قائدی به باشگاه اماراتی صورت گرفت وی با انتقادهای فراوانی از سوی بسیاری از اهالی ورزش روبرو شد که چرا لیگ امارات؟ اما در آستانه ورود قائدی به باشگاه شباب الاهلی شاید بتوان بسیاری را اینطور قانع کرد که این درخشش ها باعث ورود او به لیگ های اروپا خواهد بود.

اختلاف سنی مهدی قایدی و همسرش

پایان زندگی لاکچری مهدی قایدی | مقصد بسیار جذاب مهدی قایدی12

​​​​یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قائدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است. مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

مهدی قایدی ساعت رولکس 86 هزار دلاری معادل 2میلیارد و 200 میلیون تومان به دست دارد.

پایان زندگی لاکچری مهدی قایدی | مقصد بسیار جذاب مهدی قایدی3

زندگی از ایران تا دبی

بعد از نقل و انتقالات و ترانسفر مهدی قائدی به الاهلی امارات، این فوتبالیست به همراه همسرش به امارات کوچ کردند و هم اکنون ساکن دبی هستند.

بیشتر حواشی ستاره معصومی بعد از رفتن به امارات آغاز شده، از کشف حجاب تا پست ها و عکس های اینستاگرامی جنجالی و حواشی تتلو و ….

ناگفته هایی درباره همسر مهدی قایدی

از مواردی که باید در خصوص همسر مهدی قایدی گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره سابق استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

علایق همسر مهدی قایدی به سگش

علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید.

ستاره معصومی دلیل افت این روزهای مهدی قایدی!

مهدی قائدی که در یکی دو فصل اخیر با عملکرد فوق العاه ای که در استقلال داشت چشم ها را به خود خیره کرده بود در پایان فصل به شباب الاهلی امارات پیوست اما تا اینجای فصل در این تیم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد و در آخرین بازی الاهلی در لیگ امارات هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و نوتانست کار خاصی انجام دهد.

در این بین بسیاری از کارشناسان ستاره را عامل افت شدید مهدی قائدی می دانند و معتقدند حواشی که همسر مهدی قائدی برای او ایجاد کرده تمرکز ذهنی مهدی قائدی را برهم زده و باعث شده مهدی نتواند به مانند زمان حضور در استقلال درخشان ظاهر شود.

عکس همسر مهدی قایدی قبل از عمل

همسر مهدی قایدی رابطه بسیار خوبی با خانواده همسرش دارد.او با خانواده استقلالی شوهرش تصاویر بسیاری را به اشتراک می گذارد.تصاویردیده نشده از مهدی قایدی و همسرش را مشاهده می کنید.عاشقانه های این دو تمامی ندارد

پایان زندگی لاکچری مهدی قایدی | مقصد بسیار جذاب مهدی قایدی3

طلاق مهدی قایدی از همسرش؟

ابعاد این درگیری به حدی است که گویا مهدی قائدی قصد طلاق ستاره معصومی همسرش را دارد اما او بارها گفته که به ستاره ایرانی به شدت علاقمند است و همه جا از این عشق و علاقه به همسرش می‌گوید.

ماجرای طلاق از کنسرت تتلو شروع شد. امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن فوتبال فحاشی کرد.

امیر تتلو با انتشار یک فایل صوتی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی خانم ستاره معصومی کرد که به دلیل به کار بردن کلمات بسیار زننده فقط قادر به پخش تیکه زیر هستیم.

همانطور که گفتیم در این فایل صوتی امیر تتلو خواننده جنجالی شروع به فحاشی به همسر مهدی قائدی می کند ولی قادر به پخش نسخه کامل فایل صوتی نبودیم. همسر مهدی قائدی چهره جنجالی اینستاگرام است که با ایجاد حاشیه های مختلف از جمله کشف حجاب توانست به شاخ مجازی تبدیل شود و الان برای خودش یک چهره شناخته شده اینستاگرام است. فحاشی امیر تتلو به افراد مختلف ادامه دارد امیر تتلو با ارسال پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی اقدام به فحاشی افراد مشهور در ایران می کند. از بازیگر و بازیکن فوتبال گرفته تا چهره های شاخ مجازی که به واسطه اینستاگرام به شهرت رسیده اند. برخی می گویند این اقدام امیر تتلو برای گرفتن بازدید در یوتیوب است که به ازای آن درآمد دلاری دریافت می کند.

هدیه میلیاردی مهدی قایدی برای همسرش

مهدی قائدی بعد از مدتی در ایرانو تیم استقلال بودن، با توجه به نظرات همسرش به پیشنهاد الاهلی پاسخ مثبت داد. از طرفی با رفتن مهدی قائدی از ایران همسرش، ستاره معصومی نیز آزادی بیشتری در خرج کردن و حجاب خود دارد. او با استایل های نامتعارفی در فضای های عمومی حاضر می شود و حتی در اینستاگرام خود نیز کاملا بی حجاب ظاهر می شود.

ستاره معصومی اخیرا عکس های بسیاری را از گردش لاکچری شان با مهدی قایدی در فضای مجازی منتشر کرد. این دو به شهربازی رفتند و ساعات خوشی را سژری کردند. در عکس ها مهدی قایدی با پوشش عربی به شهربازی رفته است. در آخر عکسی از مهدی قایدی را در کنار موز عروسی بزرگی منتشر کرد که خنده همه کاربران را در پی داشت. او در یکی از بازی ها به احتمال زیاد برند شده و این جایزه را دریافت کرده است.

پیش از سفر به شهربازی ستاره معصومی از هدیه گران قیمت و میلیاردی مهدی قایدی رونمایی کرد. الگوهای زیبایی که به سبک و استایل اهالی هندوستان است.

پایان زندگی لاکچری مهدی قایدی | مقصد بسیار جذاب مهدی قایدی9

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied