شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

دانلود قسمت 3 فصل دو جوکر با حجم نیم بها

در فصل دوم سریال جوکر قسمت 3 چهره‌های کمدی، با بازی‌ها، شیطنت‌ها و خنده‌هایشان لحظاتی جذاب را رقم می‌زنند. پخش مسابقه جوکر از فیلیمو بار دیگر ثابت کرد جهان الگوی استفاده از ظرفیت چهره‌های مطرح در جهان در حال تغییر است و می‌توان از فضاسازی جدید بهترین بهره را برای جذب مخاطب برد. اینجا نگاهی انداخته‌ایم به دلایل این موفقیت.

دانلود قسمت 3 فصل دو جوکر با حجم نیم بها

به گزارش شما نیوز: اساسا ایده ساخت سریال جوکر که در دنیا و در چند کشور در حال اجرا است بر اساس همین ایده شکل گرفته است. اینکه مخاطب تا چه میزان می‌تواند به درونیات یک چهره مطرح نزدیک شود و روی دیگر چهره‌هایی که سال‌ها در ذهن مخاطب ثبت شده است چطور تغییر می‌کند. جوکر بازی تضادها است. اساس طنز هم از تضاد می‌آید. اینکه در یک بازه شش ساعته شاهد ترفندهایی از سوی بازیگرانی باشید که خندیدنشان موجب باختشان می‌شود می‌تواند موقعیت ویژه‌ای ایجاد کند.

جوکر به مخاطب یادآوری می‌کند که جلوگیری از یک غریزه مهم مثل خندیدن تا جایی امکان‌پذیر است که به ضد خود تبدیل نشود. برای همین واکنش بازیگرها در لحظاتی از بازی همراه با عصبانیت است. چرا که برای رد یک حس باید به سراغ حواس دیگر در ذهن رفت. در ابتدای برنامه وقتی بیژن بنفشه‌خواه ترقه زد واکنش دیگر شرکت‌کننده‌ها به جای خنده رفتارهای عصبی بود. اتفاقی که در دیگر لحظات جوکر تکرار می‌شود.

دانلود قسمت سوم سریال جوکر فصل دوم / تاریخ انتشار 19 دی

کیفیت حجم قیمت

 

480p 315.85 MB 8,000 تومان خرید
720p 497.25 MB 8,500 تومان خرید
1080p 802.36 MB 9,000 تومان خرید
HQ_1080p 1.84 GB 9,500 تومان خرید
BLURAY 3.59 GB 10,000 تومان خرید
دسترسی به همه کیفیت ها

 

20,000 تومان خرید

قسمت چهارم سریال جوکر فصل دوم روز دوشنبه 27 دیماه منتشر و در همین صفحه در اختیار شما قرار خواهد گرفت...

با ما همراه باشید ....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied