شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

دانلود تمام قسمت های جوکر با اینترنت نیم بها

رئالیتی شو یک برنامه تلویزیونی با ژانری متمایز است که در اوایل دهه ۱۹۹۰ ظهور کرد معمولاً در رئالیتی شوها مهمان‌هایی حضور دارند که مشغول گفت‌وگو، معاشرت و بازی هستند جذابیت این نمایش‌ها آن است که فقط قدم اول و دومشان، برنامه‌ریزی می‌شود و به جز تعیین چهارچوب‌ها و قوانین کلی، فیلم‌نامه مُدوَنی برای اجرا نوشته نمی‌شود و تقریباً همه چیز بداهه است.

دانلود تمام قسمت های جوکر با اینترنت نیم بها

به گزارش شما نیوزسریال جوکر با الهام از یک اثر کمدی ژاپنی که هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) آن را اجرا می‌کند، ساخته شده است. به طور خلاصه، در این مسابقه 8 شرکت کننده حضور دارند که باید بدون اینکه خودشان بخندند، دیگران را بخندانند و در صورتی که هر یک از شرکت‌کنندگان بخندند از مسابقه حذف شده و جایزه بزرگ مسابقه که مبلغ صد میلیون تومان است را از دست می‌دهند.

در این بین، سیامک انصاری که مجری مسابقه است به همراه چهل دوربین کوچک و بزرگ در محیط برگزاری مسابقه تمام شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرند تا اگر نشانه‌هایی از خنده آن‌ها مشخص شد، بلافاصله به او در مرحله اول کارت زرد و سپس کارت قرمز نشان دهد تا از مسابقه حذف شود.

 

نکات مثبت برنامه «جوکر» چیست و چرا باید آن را دید؟

مهمترین ویژگی که باعث محبوبیت این مسابقه شده این است که بازیگران در آن به صورت بداهه و براساس خلاقیت‌های فردی تلاش می‌کنند تا دیگران را بخندانند. این تلاش برنامه‌ریزی نشده اغلب با واکنش‌های ناخودآگاه همراه است که تماشای آن می‌تواند برای تماشاگران جذاب باشد. ترکیب چهره‌های سینما و تلویزیون و فضای مجازی می‌تواند بر جذابیت‌های این مسابقه بیفزاید.

دانلود قسمت سوم سریال جوکر فصل دوم / تاریخ انتشار 19 دی

کیفیت حجم قیمت

 

480p 315.85 MB 8,000 تومان خرید
720p 497.25 MB 8,500 تومان خرید
1080p 802.36 MB 9,000 تومان خرید
HQ_1080p 1.84 GB 9,500 تومان خرید
BLURAY 3.59 GB 10,000 تومان خرید
دسترسی به همه کیفیت ها

 

20,000 تومان خرید

قسمت چهارم سریال جوکر فصل دوم روز دوشنبه 27 دیماه منتشر و در همین صفحه در اختیار شما قرار خواهد گرفت...

با ما همراه باشید ....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied