شمانیوز
شما نیوز

مساله ای که باعث حیرت کاربران فضای مجازی شد

شباهت عجیب سوپراستار سینما به خواننده لس آنجلسی

شباهت عجیب هدیه تهرانی با شادمهر سوژه داغ کاربران فضای مجازی شده است و برخی ها براین باورند که ممکن است نسبت خانوادگی بین این دو هنرمند باشد.

شباهت عجیب سوپراستار سینما به خواننده لس آنجلسی

به گزارش شما نیوز: هدیه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون است. هدیه تهرانی محبوب ترین بازیگر زن ایرانی است. هدیه تهرانی 49 سال دارد. هدیه تهرانی یکبار ازدواج و طلاق گرفته است. هدیه تهرانی شباهت عجیبی به خواننده لس آنجلسی معروف دارد که سالها پیش از ایران مهاجرت کرده بود دارد  و برخی ها می گویند که ممکن است با یکدیگر نسبت خانوادگی دوری داشته باشند که  همین مسئله موجب حیرت کاربران فضای مجازی شد . 

 

بیوگرافی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران است . هدیه تهرانی بازیگر سینما ، عکاس و فعال اجتماعی است. هدیه تهرانی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بصورت اتفاقی در ۲۴ سالگی وارد بازیگر شد و هدیه تهرانی در دهه هشتاد بعنوان یکی از پولسازترین بازیگران سینما درخشید. پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی (مکانیک) و مادرش خانم میرزایی هر دو بزرگ شده وساکن گرگان هستند و تنها یک خواهر بزرگ از خود بنام هیلدا دارد.

در دکوراسیون منزل هدیه تهرانی از فرش های ایرانی استفاه شده است.امروزه فرش های ایرانی جایگاه ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند،چرا که حضورشان در فضا باعث می شود تا دکوراسیون داخلی خانه رنگ و لعابی خیره کننده به خود بگیرد،وقتی همه اجزا و عناصر دکوراسیون داخلی خانه تان را بر اساس حس خوبی که در فضای ایجاد می کنندانتخاب کنید قطعا برای کامل کردن این زیبای به سراغ لوازم دکوری چوبی خواهید رفت.دقیقا مثل خانه هدیه تهرانی که میز ها و کنسول های چوبی تکمیل کننده زیبایی خانه است.

 

خانواده هدیه تهرانی کیست؟

رضا جوادیه تهرانی پدر هدیه تهرانی است و اصالتا گرگانی است و اصالت خانم بازیگر برخلاف نام فامیلی اش گرگانی است. مادر هدیه تهرانی هم از گرگانی های اصیل است و این زوج بعد از ازدواج چند سالی را در تهران ساکن شدند و دخترشان هدیه در سال 51 در تهران متولد شد. هیلدا خواهر هدیه تهرانی است که دستی در نویسندگی و شاعری دارد و نویسندگی فیلمنامه شب با بازی هدیه تهرانی یکی از آثار خواهر خانم بازیگر است.

 

هدیه تهرانی و فعالیت در محیط زیست

هدیه تهرانی از فعالان محیط زیست است که رابطه خوبی با طبیعت و راه های حفظ محیط زیست دارد و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویر زیادی از فعالیت های محیط زیستی او را مشاهده میکنید. همسر ناصر تقوایی فیلمساز، نویسنده و عکاس کشورمان نسبت فامیلی با هدیه تهرانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied