شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

تصادف زنجیره ایی 50 خودرو در اهواز | آتش به جان مردم افتاد + آمار کشته شدگان و مصدومان

مدیر روابط عمومی اورژانس علوم پزشکی اهواز از برخورد بیش از ۵۹ خودرو به دلیل غلظت بالای مه در محور بهبهان - رامهرمز خبر داد و گفت: این حادثه ۵ فوتی و ۴۱ مصدوم داشت.

تصادف زنجیره ایی 50 خودرو در اهواز | آتش به جان مردم افتاد + آمار کشته شدگان و مصدومان

به گزارش شمانیوز: عارف اصل شرهانی امروز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح امروز به دلیل مه شدید در محور مواصلاتی بهبهان - رامهرمز روبروی روستای دودانگه حدود ۵۹ خودرو دچار سانحه و تصادف زنجیره‌ای شدند.

 

 

وی افزود: متأسفانه بر اثر این تصادفات ۴ خودرو دچار آتش‌سوزی شده و ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۴۱ نفر نیز مصدوم گردیدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه ۵ نفر از مصدومین و یک نفر از فوتی‌ها زن و مابقی مرد بودند، گفت: ماهیت این کار را اورژانس علوم پزشکی بهبهان بر عهده داشت که اورژانس علوم پزشکی اهواز نیز به دلیل سنگین بودن تصادفات همراه جمعیت هلال احمر خوزستان برای امدادرسانی در صحنه حضور داشتند.

گفتنی است، در ۲ روز گذشته نیز ۲ تصادف زنجیره‌ای دیگر به دلیل غلظت بالای مه صبحگاهی در محور آبادان و اهواز - رامهرمز اتفاق افتاده بود که در محور آبادان ۷ خودرو و دیگری ۲۸ خودرو با هم برخورد کردند.

لازم به ذکر است، ۱۰ نفر از مصدومین بعد از درمان از بیمارستان مرخص شدند.

 

تصادف زنجیره ایی

تصادف زنجیره ایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied