شمانیوز
شما نیوز

مجلس خواهان دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان شد

جزییات همسان سازی حقوق بازنشستگان+عکس

یک فعال کارگری گفت: هزینه‌های زندگی برای کارگران و بازنشستگان بسیار زیاد است و کارگران با حقوق ۳ - ۴ میلیون تومان نه می‌توانند خرج هزینه‌های روزمره را بدهند و نه خرج دوا و درمان که بسیاری از آن‌ها امروز درگیر بیماری هستند.

جزییات همسان سازی حقوق بازنشستگان+عکس

به گزارش شما نیوز: علی ترکاشوند، دبیر اجرایی خانه کارگر شهر ری در خصوص به تعویق افتادن طرح دائمی شدن همسان‌سازی گفت: دولت طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی پیگیری نمی‌کند و ما از مجلس انتظار داریم از دولت توضیح بخواهد.  

ترکاشوند گفت: بعد ازسال‌ها بلاتکلیفی؛ دولت قبل قدم‌های کوچکی را در بحث طرح همسان‌سازی برداشت و مجلس نیز خواهان دائمی شدن این مصوبه شد اما اکنون نمی‌دانیم موضع دولت در این خصوص چیست.  

وی با اشاره به نرخ تورم موجود در کشور گفت: هزینه‌های زندگی برای کارگران و بازنشستگان بسیار زیاد است و کارگران با حقوق ۳ - ۴ میلیون تومان نه می‌توانند خرج هزینه‌های روزمره را بدهند و نه خرج دوا و درمان که بسیاری از آن‌ها امروز درگیر بیماری هستند.  

دبیر اجرایی خانه کارگر شهر ری بیان کرد: یک بازنشسته بعد از ۳۰ سال کار، امروز در شرایطی است که باید برای گذرانِ زندگی خود به سراغ مشاغلی چون نگهبانی و دستفروشی برود. درخواست بازنشستگان برای پیگیریِ طرحِ همسان‌سازی زیاده‌خواهی نیست بلکه زندگی به قدری سخت شده است که آن‌ها دیگر با این حقوق نمی‌توانند زندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied