شمانیوز
شما نیوز

علی کریمی | استوری علی کریمی | مهاجرت علی کریمی | دستمزد علی کریمی

شانس با علی کریمی یار بود | خدا علی کریمی را بغل کرد

علی کریمی با خواش شانسی رئیس فدراسیون فوتبال نشد!

شانس با علی کریمی یار بود | خدا علی کریمی را بغل کرد

 به گزارش گل کوچیک آیا علی کریمی می‌تواند مدیر خوبی باشد؟ علی کریمی در شرمربیگری موفق نشد. علی کریمی اما در زمان بازی خیره کننده بود و ویرانگر. علی کریمی نشان داده هنوز همان انسان مردمی است. علی کریمی همواره از حقوق مردم در برابر سیاسیون دفاع کرده است. اما شاید شکست او به عزیزی خادم در انتخابات فوتبال احتمال جواب همه‌ی خوبی های او بوده است.

شاید بله، شاید هم خیر. با همه اینها و فارغ از این که خیز او برای ریاست فدراسیون فوتبال درست بود یا نه، امروز باید گفت خدا خیلی کریمی را دوست داشت که در آن مضحکه انتخابات، اسمش از صندوق رای بیرون نیامد.

هزار بار حیف بود اگر حیثیت و اعتبار دشوار به دست آمده کریمی، قربانی این سیستم چرک و چروک شود. اگر امروز علی کریمی رییس فدراسیون بود و سرخابی‌ها از آسیا حذف می‌شدند، یک عده چه بلایی سر او می‌آوردند؟ آیا در همین رسانه‌ها و کانال‌های هواداری، شکمش را سفره نمی‌کردند؟

اگر امروز علی کریمی رییس فدراسیون بود و حق مشروع ایران در میزبانی از بحرین را به منامه می‌دادند، چه قضاوتی در مورد لیاقت و توانایی او می‌شد؟ فدراسیون بی‌عرضه آن روزها با کلی سرو صدا نمایش شکایت به دادگاه عالی ورزش راه انداخت؛ حالا که هفت ماه گذشته، کسی می‌داند این شکایت در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ ایا کسی می‌داند افزایش حقوق داوران به کجا رسید و کمک‌داور ویدیویی چه شد؟ فیفا برای جام‌جهانی از سیستم آفساید خودکار استفاده خواهد کرد، ما هنوز خود وی‌ای‌آر را هم نتوانستیم بیاوریم. همین حالا برای فرار از حضور زنان در استادیوم، مسابقات لیگ و تیم ملی را در ورزشگاه خالی برگزار می‌کنند.

گویا قرار است بازی با عراق و جشن صعود به جام‌جهانی هم بدون تماشاگر باشد. این آیا خیانت به منافع ملی نیست؟ در تمام جهان کدام کشور را سراغ دارید که امتیاز به این بزرگی را از تیم ملی خودش بگیرد؟ لشکر بله‌قربان‌گو، همه این باج‌ها را به نهادهای ذیربط و بی‌ربط می‌دهند تا فقط از خوش‌خوشان این قدرت چهار روزه لذت ببرند، با دار و دسته راهی سفرهای فرنگ شوند و مخارجش را به حساب اموال عمومی فاکتور کنند.

جایگاه و حیثیتی هم ندارند که نگران از دست رفتنش باشند. رسیدن و دوام آوردن در این مناصب، فلز خاص خودش را می‌خواهد و البته که علی کریمی از این جنس نبود. او روی پاهای خودش از پیکان گوجه‌ای به پیراهن سرخ بایرن‌مونیخ رسید؛ فرق دارد با آدم‌های متصلی که از ناکجاآباد به کانون قدرت پل زده‌اند و این روزها بوی خرافه‌گرایی‌شان عالم را پر کرده است. گاهی حکمت آدم در «نشدن» است. گاهی یک شکست، می‌تواند بزرگترین پیروزی عمر یک نفرباشد و این داستان علی کریمی و فدراسیون فوتبال است.

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند

علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران در این روزها بخاطر اظهارات امیر تتلو در فضای مجازی گرفتار حواشی شده است تا حدی که هواداران تتلو به صفحه وی در فضای مجازی حمله کردند.

تتلو-علی-کریمی-جان-هم-افتادند--حمله-شدید-طرفداران-تتلو-پیج-علی-

علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران در این روزها بخاطر اظهارات امیر تتلو در فضای مجازی گرفتار حواشی شده است تا حدی که هواداران تتلو به صفحه وی در فضای مجازی حمله کردند.

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند / حمله شدید طرفداران تتلو به پیج علی کریمی3

به گزارش تیتربرتر؛ شش سالی است که اسم او به عنوان نابغه ورزشی مطرح می‌شود؛ از یک سالگی پدرش او را به عنوان نابغه مطرح کرد و در طول همه این سال‌ها آرات نابغه روز به روز بیشتر پیشرفت می‌کند. حالا به سن ۶ سالگی رسیده است، او بدن به شدت ورزیده‌ای دارد و بسیار چابک است. حالا دیگر به غیر از نابغه ورزشی، لقب ستاره فوتبالی را هم یدک می‌کشد و به کشور انگلستان مهاجرت کرده است تا در آکادمی لیورپول به تمرین بپردازد.

آرات حسینی تا کنون رکورد‌های زیادی را جا به جا کرده است و از جمله این رکورد‌ها می‌توان به رکورد رو پایی او در ۵ سالگی اشاره کرد.

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند / حمله شدید طرفداران تتلو به پیج علی کریمی12

همین چند روز پیش هم حرکات فری استایل و گل قیچی برگردانش، لیونل مسی را به تشویق وی وا داشت و ویدئوهای‌ مربوط به او در صفحات اینستاگرامی و توئیتری دست به دست می‌شود. حالا این نابغه فوتبالی کوچک در صحبت هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی وی را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد ولی این چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

علی کریمی، کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس و اسطوره محبوب این باشگاه که جایگاه ویژه و خاصی نزد هواداران این تیم دارد برخلاف این که همیشه خودش در متن حواشی و جنجال هایی قرار داشت که درگیر آن بود، این بار از بیرون و ناخواسته درگیر یک جنجال بزرگ در فضای مجازی شد و حسابی به دردسر افتاد.

دلیل حمله کاربران فضای مجازی به صفحه علی کریمی

در این میان امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی که به نام تتلو شناخته می شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و جمعیت پر تعداد دنبال کنندگان و هواداران وی در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله ور شدند.

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند / حمله شدید طرفداران تتلو به پیج علی کریمی4

تتلو با انتشار چند متن در صفحه شخصی خودش به نوعی سعی داشته آرات را دلداری داده و در سوی دیگر کریمی را بابت بی اعتنایی به آرات به غرور کاذب متهم کرده و اعلام داشته وقتی لیونل مسی از آرات تمجید می کند به چه دلیل یکی مثل علی کریمی برای او به اصطلاح کلاس می گذارد و خودش را در سطحی نمی داند که یک کودک مستعد را تشویق کند.

او همینطور از پیام صادقیان هم نام برد که جدیدا به علت راه اندازی سایت شرط بندی با حکم محرومیت ۱۵ ساله از فعالیت های ورزشی رو به رو شده و از کریمی سؤال کرد که به چه دلیل از صادقیان در قبال این حکم سنگین حمایت نکرده است.

این موضوع با واکنش سریع و تند تعداد زیادی از مخاطبین او همراه شده و حمله ای گروهی به صفحه شخصی کریمی ترتیب دادند و حتی او را با الفاظی تند و خارج از ادب خطاب کرده و در سوی مقابل هم تعدادی از پرسپولیسی ها و طرفداران کریمی علیه تتلو و هوادارانش موضع گرفتند تا یک جنگ در فضای مجازی برای چندین ساعت شکل بگیرد.

اعلام آتش بس توسط تتلو

با وجود این که تتلو در حمایت از آرات حسینی و پیام صادقیان وارد این بازی شده بود ولی هر دو نفر با گذاشتن عکس علی کریمی و حمایت از وی به نوعی خودشان را از این ماجرا کنار کشیدند و این موضوع دلخوری تتلو و واکنش او را بهمراه داشت که به گفته خودش بلاک کردن آرات حسینی هم یکی از آن ها بود

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند / حمله شدید طرفداران تتلو به پیج علی کریمی16

ماجرا تا جایی پیشرفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آنرا فراموش کنند.

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند / حمله شدید طرفداران تتلو به پیج علی کریمی13

نکته جالب در این میان عدم ارائه کوچکترین واکنشی از طرف علی کریمی بود و او هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده است و پس از این ماجراها آرات حسینی در صفحه خودش اعلام کرد که توسط علی کریمی بلاک شده است.

تتلو و علی کریمی به جان هم افتادند / حمله شدید طرفداران تتلو به پیج علی کریمی3

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied