شمانیوز
شما نیوز

کنعانی زادگان | درخواست کنعانی زادگان | فیلم کنعانی زادگان | ویس کنعانی زادگان

سرنوشت تلخ کنعانی زادگان پس از رسوایی | کنعانی زادگان محروم شد

خبر موثقی شنیده می‌شود که فایل صوتی منتسب به کنعانی زادگان، برای او دردسرساز شده و با دستور نهادهای ذیربط او جایی در فهرست بعدی تیم ملی نخواهد داشت!

سرنوشت تلخ کنعانی زادگان پس از رسوایی | کنعانی زادگان محروم شد

به گزارش گل کوچیک کنعانی زادگان مدافع الاهلی قطر به پایان راه رسید. ماه گذشته ویس کنعانی زادگان از قرار با دختری لو رفت. کنعانی زادگان در ویس لو رفته در حال قرار گذاشتن با فردی است که قرار است به قطر سفر کند. از همان ابتدا گمانه زنی در مورد کنعانی زادگان از تیم ملی به گوش می‌رسید. اتفاق مشابه‌ای که برای رامین رضاییان هم افتاد. حال در آستانه اعلام لیست تیم ملی احتمال حذف کنعانی زادگان بیش از پیش است.

خورشیدی، سرپرست تیم ملی: در این هفته نماینده‌اش بیاید خودش قطر است نماینده‌اش برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق می‌آید، پرونده او مفتوح است تا ببینیم کمیته اخلاق چه تصمیمی می‌گیرد.

بعد اینکه چند روز پیش یه دختر در پیج شخصی خود وویس هایی را از کنعانی زادگان گذاشت که کنعانی زادگان در اون وویس به این دختر گفته بیا در اتوبوس تیم ملی همدیگر را ملاقات کنیم راننده اتوبوس رفیقمه. کنعانی زادگان با این آبروریزی به احتمال زیاد لطمه سنگینی به دورام حرفه ای خود زد. کنعانی زادگان مدافع ثابت تیم ملی بود و در صورت صعود احتمالی به جام جهانی شانس داشت در تمت بازی‌ها به میدان برود. کمیته ی اخلاق قصد دارد کنعانی زادگان را برای همیشه از تیم ملی محروم کند.

https://saednews.com/storage/media-center/videos/ac-video-oC1640605884Sp.mp4

حرکت منشوری مدافع ملی پوش لو رفت. و یک افتضاح بزرگ پیش روی تیم ملی قرار داد. برخی از کارشناسان بر این باورند کنعانی زادگان در دام پرستوی ورزشی افتاده است و دختری که با او طرح دوستی ریخته اجیر شده بود تا تیم ملی را وارد حاشیه کند اما این هم نمی تواند بی مسئولیتی کنعانی زادگان نسبت به تیم ملی بویژه در شرایط کرونایی را نادیده بگیرد. بی شک روابط شخصی بازیکنان به خودشان ارتباط دارد اما صوت منتشر شده نشان می دهد در تیم ملی ایران چه رفتارهای زیرپوستی ای وجود دارد و این مشت نمونه خروار است.

در حالی که روز گذشته محمدحسین کنعانی زادگان در لیست تیم منتخب سال آسیا قرار گرفت، خبر بدی در خصوص وی منتشر شد. انتشار فایل های صوتی عجیب از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش در اردوی اخیر تیم ملی حاشیه های جدیدی برای او به همراه داشته است.

 مدافع ملی پوش بی آبرو شد| قرار شبانه کنعانی زادگان با دخترجوان در اتوبوس تیم ایران|صوت لو رفته این مدافع​وی در طول صحبت هایش به دنبال دریافت عکس منشوری از یک دختر است. صوت های منتشر شده نشان می دهد، وی بارها و در ساعت های مختلف به دنبال دریافت تصاویر غیر اخلاقی بوده است. تا این لحظه حداقل 4 صوت از وی منتشر شده است که با سانسور بخش هایی از آنها به انتشار آن دست می زنیم.

پس از انتشار گسترده این صوت ها گفته می شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این مدافع جنجالی را برای ادای توضیحاتی به این نهاد احضار کرده است.

*افتضاح اتوبوس تیم ملی ؟

در یکی از این صوت ها محمدحسین کنعانی زادگان به دخترجوان که احتمال داده می شود پرستوی ورزشی بوده باشد می گوید که در قرنطینه تیم ملی است؛ اما به خاطر رفاقتی که با راننده اتوبوس تیم ملی دارد می تواند برای کنار هم بودن به اتوبوس بروند. در چنین شرایطی اگر ویروس کرونا بین بازیکنان تیم ملی منتقل می شد چه کسی می توانست در این باره پاسخگو باشد؟ آیا سلامت بازیکنان زیر سوال نمی رود؟

با توجه به اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی حضور دارد. به نظر می رسد این اتفاق به حوالی 20 مهر یا 25 آبان باز می گردد. تیم ملی در این روزها از کره جنوبی و سوریه دیدار داشته است.

جنجال های اخلاقی علیه مدافعان ملی پوش!

اکنون باید دید آیا کنعانی زادگان هم به سرنوشت مدافع قبلی دچار می شود یا خیر؟ در صورت محرومیت کنعانی زادگان وی به احتمال زیاد حضور در جام جهانی فوتبال را از دست خواهد داد.

بعد از این موضوع تلخ، بعضی طرفداران فوتبال در شبکه های اجتماعی اعلام کردند این موضوع می تواند برای اخاذی از بازیکنان تیم ملی باشد. در هر حال، انتشار چنین صوتی برای تیم ملی که در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد خبر خوبی نیست. شاید آن روز که تاکید می شد سرپرست تیم ملی باید نام بزرگتری باشد، بهتر بود فدراسیون فوتبال تصمیم درست تری اتخاذ می کرد.

*مورد مشابه در هلند

در مورد مشابه ای که برای بازیکنان تیم ملی زیر 19 سال هلند اتفاق افتاده بود، پنج بازیکن چندین دختر جوان را به هتل محل اقامت شان آوردند و قوانین قرنطینه تیم ملی زیر 19 سال هلند را نقض کردند. به همین سبب آنها اخراج شدند.

گفته می‌شود کنعانی زادگان در انتظار رای کمیته اخلاق است و به احتمال زیاد از حضور در تیم ملی مادام الهمر محروم خواهد شد.

جنجالی که «آماندا» برای رامین رضاییان درست کرد

رامین رضاییان ملی پوش ایرانی باشگاه الشحانیه این روز‌ها درگیر ماجرای عجیبی شده که واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

رامین رضاییان، مدافع ملی پوش باشگاه الشحانیه که سابقه بازی با پیراهن پرسپولیس را دارد، این روز‌ها شاید برای چندمین بار اسیر موارد حاشیه‌ای شده است؛ داستان جدید مربوط به انتشار فیلمی از سوی دختری به اسم آماندا است که مدعی شده چندسالی با رامین رضاییان در ارتباط بوده و رامین برای سر زدن به او چند روز یکبار سوار هواپیما می‌شود و مسیر طولانی را طی می‌کند.

این دختر در ویدیویی منتشر شده از ۵ سال ارتباطش با رامین رضاییان می‌گوید و بعد هم انتهای ویدیویی تصاویر از چت هایش با رامین منتشر می‌شود. پر واضح است که تا همینجا مدرکی بر راستی آزمایی صحبت‌های آماندا مربوط به ارتباط ۵ ساله اش با رامین رضاییان وجود ندارد، به ویژه اینکه اخباری در فضای مجازی منتشر شده که دو نفر از چهره‌های سرشناس دیگر که یکی خواننده و دیگری بازیگر سرشناسی هم هستند شبیه چت‌های منتشر شده با آماندا داشته اند.

جنجالی که «آماندا» برای رامین رضاییان درست کرد

حالا همین اتفاقات سوژه‌ای شده تا زندگی حرفه‌ای رامین رضاییان دستخوش تغییر و تحول شود به ویژه اینکه شایعه‌ای به راه افتاده که رامین رضاییان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران محروم می‌شود و فعلا به تیم ملی هم دعوت نمی‌شود. ابتدا این شایعه را خبر ورزشی در گزارشی بدون اینکه اسمی از رامین بیاورد منتشر کرد و خبر داد به محض بازگشت این بازیکن لژیونر که سابقه بازی در یکی از تیم‌های مطرح ایران را داشته، کمیته اخلاقی اقدامات لازم علیه او را اعمال می‌کند. همچنین روز گذشته خبرگزاری ایسنا در مطلبی با عنوان «تصاویر خصوصی باعث محرومیت رامین رضاییان شده است؟» به این موضوع اشاره‌ای بیشتر کرد هرچند که خبر داد پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین خبری صحبت ندارد.

شایعات درباره محرومیت رامین رضاییان به واسطه حاشیه‌ای که آماندا شروعش کرد آن قدر جدی شد که یکی از اعضای فدراسیون فوتبال هم نسبت به آن واکنش نشان داد؛ غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در این مورد به ایلنا گفته است «از همکاران عزیز در رسانه‌های گروهی می‌خواهم با همه وجود مقابل بی‌اخلاقی‌ها بایستند. بازیکنی مثل رامین رضاییان جزو چهره‌های با ارزش فوتبال ماست و همین اخیرا خبر آمده بود که او در خفا به بیماران کرونایی در زادگاهش کمک کرده است. آیا انتشار بی حد و مرز شایعات زرد کمکی به فوتبال می‌کند؟ چرا باید فضایی به وجود بیاید که برخی شایعات باعث بروز مشکل برای این چهره‌های ملی شود؟ وظیفه همه ما این است با همه توان به سمتی پیش برویم که فضای جامعه ورزش عاری ازبی اخلاقی باشد و تحقق این بحث بی شک در گرو رعایت اخلاق است.»

عدم حمایت استقلالی ها از کنعانی زادگان

قبلا موارد مشابهی از بیرانوند و رضاییان منتشر شده بود، ولی استقلالی‌ها به حریم شخصیِ این دو نفر احترام گذاشته و کوچکترین موضعی علیه آنها نگرفتند. ولی بحث کنعانی‌زادگان فرق داره. اولا اردوی تیم ملی حریم شخصی نیست و ثانیا این بازیکن سابقه فحاشی به بخش بزرگی از مردم ایران رو داره. بعد از انتشار فایل‌های صوتی مرتبط با حسین‌کنعانی زادگان، پرسپولیسی‌ها به دفاع از بازیکن سابق تیم‌شون پرداخته و این فایل‌ها رو مربوط به حریم شخصی بازیکن عنوان کرده و خواهان عدم هر نوع برخوردی با او هستند. اما این موضوع ربطی به حریم شخصی نداره، چون کنعانی‌زادگان از اردوی تیم ملی به عنوان طعمه‌ای برای فریب دختران جوان استفاده کرده و با نقض قرنطینه در دوران کرونا، از اردوی تیم ملی به عنوان مکانی برای لهو و لعب استفاده کرده بود. در موارد مشابه، شاهد بدترین برخوردها با چنین بازیکنانی در فوتبال اروپا هستیم که در ادامه به دو مورد اون می‌پردازیم. پارسال گرث ساوت‌گیت، دو بازیکن تیم ملی انگلیس رو به دلیل عمل مشابه کنعانی‌زادگان از اردوی انگلیس اخراج کرد. یا همین سه ماه پیش، چهار بازیکن تیم ملی زیر ۱۹ سال هلند به علت آوردن دختر به اردو، از تیم ملی کشورشون اخراج شدند. همون طور که دیدید با کار زشت کنعانی‌زادگان حتی در آزادترین کشورهای دنیا هم برخورد میشه، چون این موضوع هیچ ربطی به حریم شخصی افراد نداره. امیدواریم برخوردی قاطع با این بازیکن صورت بگیره تا دیگه کسی به خودش اجازه نده حرمت تیم ملی رو با هوسرانی خود خدشه دار کنه.

بیوگرافی کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه الاهلی قطر و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست، سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد. پرسپولیس او در ژانویهٔ ۲۰۱۲ به پرسپولیس پیوست. او تا پایان فصل ۱۴–۲۰۱۳ با این تیم قرارداد بست. اولین بازی او در این تیم در برابر فولاد خوزستان در هفتهٔ آخر لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰ بود. او سابقهٔ حضور در لیگ برتر آسیا ویژن زیر ۲۱ سال تهران را با تیم زیر ۲۱ سال پرسپولیس دارد.

قرضی به بیرامار او در اوت ۲۰۱۳ به تیم پرتغالی بیرامار پیوست. اما در آنجا به موفقیت خاصی دست نیافت و بدون انجام حتی یک بازی به ایران بازگشت.

قرض به ملوان پس از بیرامار، کنعانی در تابستان ۲۰۱۴ برای خدمت سربازی به مدت دو سال در تیم ملوان بندر انزلی پیوست. او نخستین گل خودش را برای ملوان در بازی مقابل استقلال تهران زد، که این بازی با نتیجه ۱–۱ تساوی به پایان رسید.

استقلال پس از پایان خدمت سربازی کنعانی‌زادگان، انتظار می‌رفت تا او به پرسپولیس بازگردد؛ اما او با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و به تیم رقیب، استقلال پیوست. او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامهٔ فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی‌که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

سایپا کنعانی‌زادگان در فصل ۹۷–۱۳۹۶ برای سایپا بازی کرد.

ماشین‌سازی تبریز او در فصل ۹۸–۱۳۹۷ به ماشین‌سازی پیوست. در این فصل، او ۲۷ بازی انجام داد و یک گل زد.

پرسپولیس

کنعانی‌زادگان با پرسپولیس در جولای ۲۰۲۰ در ۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، کنعانی‌زادگان با قرارداد دو ساله به پرسپولیس بازگشت. کنعانی‌زادگان پس از چندین فصل ناموفق به ویژه در استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز، بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.[۱۴] او در این مدت از برترین بازیکنان دفاعی پرسپولیس و فوتبال ایران بوده‌است و با نمود نمایش‌های درخشانش، پیشنهادهای خارجی جدیدی گرفت. کنعانی‌زادگان بیشترین شمار بازی باشگاهی‌اش را نیز تا این دوره با پرسپولیس انجام داده و تا خرداد ۱۴۰۰، ۶۳ بار برای پرسپولیس به میدان رفته بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied