شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

ادارات کدام شهرها سه شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است؟

با توجه به شرایط جوی کشور و بارش سنگین برف در برخی استان ها ادارات در تعدادی از استان ها در روز سه شنبه 28 دی ماه تعطیل شدند.

ادارات کدام شهرها سه شنبه ۲۸ دیماه تعطیل است؟

به گزارش شمانیوز: با توجه به شرایط جوی کشور و بارش سنگین برف در برخی استان ها ادارات در تعدادی از استان ها در روز سه شنبه 28 دی ماه تعطیل شدند.

 

ادارات دولتی استان کردستان فردا سه‌شنبه تعطیل است

در بیانیه ستاد مدیریت بحران آمده است: با توجه به پیشنهاد فرمانداری‌های استان و با تایید استاندار کردستان، ادارات و سازمان‌های دولتی این استان در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه تعطیل است.

با عنایت به ادامه بارش برف و برودت دمای هوا و در راستای کاهش میزان ترددها در سطح شهرهای استان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی، ادارات و سازمان های دولتی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان به جز، دستگاه های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی تعطیل خواهد بود.

همچنین با عنایت به تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان بانک های استان روز سه شنبه با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

 در روز سه شنبه تمامی مدارس استان نیز در ۲ نوبت صبح و عصر در مناطق شهری و روستایی تعطیل خواهد بود و تنها دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند طبق روال گذشته باید در مدرسه حضور پیدا کنند.

ادارات خدمات‌رسان با ۲ ساعت تاخیر یعنی از ساعت ۹:۳۰ شروع به فعالیت خواهند کرد.

بارش شدید برف بعدازظهر یکشنبه استان را سفیدپوش کرد و روز دوشنبه هم این بارش ها ادامه داشت.

 

آغاز به کار با دو ساعت تاخیر ادارات در زنجان 

صفی‌الله کرامتی با اشاره به آخرین مصوبات جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت و پاسخ بحران استان زنجان،  اظهار کرد: این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر و اعلام آماده‌باش به همه اعضای ستاد استانی و شهرستانی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه تمهیدات لازم برای پاکسازی معابر اتخاذ شده و امید است که تا فردا، معابر شهری بازگشایی شود.

این مسئول ادامه داد: فردا همه مدارس در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت حضوری نداشته و کلاس‌ها در بستر شاد برگزار خواهد شد و ادارات نیز با ۲ ساعت تاخیر، راس ساعت ۹/۳۰ فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان تصریح کرد:  در حال حاضر مسیر مواصلاتی ۴۳۰ روستا مسدود بوده و ۳ راه فرعی، دو مورد آن در شهرستان طارم و یک محور در قره‌پشتلو مسدود است و تاکنون هیچ در راه‌مانده‌ای نداشتیم.


مهم و فوری:

جهت اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی ادارات می توانید اپلیکیشن زیر را نصب کنید تا در صورت تعطیلی به صورت آنی و به صورت رایگان پیام به موبایل‌تان ارسال شود.

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied