شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی مدارس چهارشنبه 29 دی | بارش برف مدارس را تعطیل کرد

باتوجه به بارش برف و باران و برودت هوا در استان ها احتمال می رود مدارس برخی استان ها در روز چهارشنبه 29 دی تعطیل اعلام شوند.

جزئیات تعطیلی مدارس چهارشنبه 29 دی | بارش برف مدارس را تعطیل کرد

به گزارش شمانیوز: باتوجه به بارش برف و باران و برودت هوا در استان ها احتمال می رود مدارس برخی استان ها در روز چهارشنبه 29 دی تعطیل اعلام شوند.

در صورتیکه مدارس هر شهری تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی 1//

مدارس کردستان در روز چهارشنبه تعطیل است

با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان، برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی تمام مدارس استان فردا تعطیل است.

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان کردستان در سطح شهر و روستا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ تعطیل و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه «شاد» انجام‌می شود.

 

تکمیلی 2//

ادامه تعطیلی آموزش حضوری مدارس زنجان به دلیل یخبندان و برودت هوا 

با توجه به هماهنگی با مدیریت بحران استانداری زنجان، به علت برودت هوا و یخبندان، مدارس نواحی یک و دو زنجان و منطقه زنجانرود نوبت صبح در هر سه مقطع و در  مناطق ایجرود، طارم ، ابهر، خرمدره، سلطانیه، افشار، بزینه رود، ماهنشان انگوران، سجاسرود و خدابنده مدارس مقطع ابتدایی در روز چهارشنبه  ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰، فعالیت آموزشی خود را به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهند کرد.

بارش برف سنگین که از یکشنبه شب در مناطق مختلف استان زنجان رخ داده است موجب مختل شدن بسیاری از فعالیت‌ها، اختلال در رفت و آمد درون شهری، مسدود شدن جاده های ارتباطی و تعطیلی مدارس این استان در چند روز متوالی شده است.

 

تکمیلی 3//

تعطیلی آموزش حضوری برخی مدارس گیلان

با توجه به برودت هوا و یخبندان در گیلان ناشی از بارش برف روز گذشته و حفظ سلامت دانش‌آموزان، اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس استان را در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

تا این لحظه با توجه به برودت هوا ناشی از بارش برف، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در مناطق استان روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ به این شرح می باشد:

در دیلمان، رودبار، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو کلیه مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

 

تکمیلی 4//

در آستانه‌اشرفیه و سنگر مدارس ابتدایی تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

در املش و رحیم‌آباد فقط در مناطق کوهستانی و ییلاقی تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی تعطیل می‌باشد.

در شفت فعالیت مدارس ابتدایی و متوسطه اوّل مناطق کوهستانی (امامزاده ابراهیم و نصیرمحله) با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. فعالیت مدارس ابتدایی و متوسطه اول سیاهکل با ۲ ساعت تأخیر شروع می‌شود.

تأکید می‌شود در مدارس تعطیل اعلام شده، فقط آموزش‌های حضوری تعطیل است اما آموزش‌ها از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

 همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی می‌باشد.

 

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی مدارس هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

 

این خبر هر ساعت به روز می شود با ما همراه باشید...

 

در حال تکمیل..

 

*فوری و مهم*

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلی مدارس به صورت آنی مطلع شوید..

روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا

    تعطیلی فردا روز چهارشنبه

  • ناشناس

    ۲۰۰ تا صلوات نذر کردم تعطیل شه

  • حسن.جهانتیغ

    خیلی‌خوب‌بود

  • نیما

    مطمعنی؟

  • مریم

    ایافرداتبریزهم تعطیله

  • ناشناس

    خدا کنه تعطیل شه 😥😥😥

  • ترسم

    عالی