شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی مدارس یکشنبه 3 بهمن | کدام مدارس یکشنبه 3 بهمن تعطیل هستند؟

باتوجه به هشدار هواشناسی و سرما و یخبندان در برخی استانهای ایران احتمال می رود مدارس برخی استان ها روز یکشنبه 3 بهمن تعطیل اعلام شوند.

جزئیات تعطیلی مدارس یکشنبه 3 بهمن | کدام مدارس یکشنبه 3 بهمن تعطیل هستند؟

به گزارش شمانیوز: باتوجه به هشدار هواشناسی و سرما و یخبندان در برخی استانهای ایران احتمال می رود مدارس برخی استان ها روز یکشنبه 3 بهمن تعطیل اعلام شوند.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی 1//

تعطیلی مدارس کردستان در روزهای شنبه و یکشنبه 

‍‍ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان اعلام کرد که تمام مدارس و مراکز پیش دبستانی استان کردستان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل بوده و آموزش دانش آموزان غیر حضوری است.

 

تکمیلی 2//

تعطیلی مدارس ۱۲ شهرستان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به سرمای هوا و یخ زدگی، فردا یکشنبه؛ تعطیلی مدارس ۱۲ شهرستان کرمانشاهتمامی مدارس شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی، دالاهو، گیلانغرب، صحنه، هرسین، کنگاور و سنقر و کلیایی فردا یکشنبه (۳ بهمن) در نوبت صبح تعطیل است.

امیر ظهرابی افزود: همچنین مدارس شهرستان‌های قصرشیرین و سرپلذهاب در تمامی مقاطع تحصیلی فردا یکشنبه (۳ بهمن) در نوبت صبح با ۲ ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

 

تکمیلی 3//

تعطیلی مدارس در آذربایجان غربی

فردا یکشنبه 3بهمن، تمامی مدارس شهری و روستایی پیرانشهر و تمامی مدارس روستایی و ابتدایی شهری مهاباد، نقده و سردشت در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس شهرستان تکاب که به شرح ذیل می باشد در روز یکشنبه مورخه 3بهمن ماه با 2ساعت تاخیر برگزار خواهند شد. 

 

تکمیلی 4//

مدارس اردبیل فردا یکشنبه تعطیل است

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل؛ در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز یکشنبه 3 بهمن ماه  اعلام شده است.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهر اردبیل دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی، آموزش بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه دوره دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

همچنین آزمون‌های المپیادهای علمی کشوری طبق برنامه و بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی مدارس هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

 

این خبر هر ساعت به روز می شود با ما همراه باشید...

 

**فوری و مهم**

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلی مدارس به صورت آنی مطلع شوید..

روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید.

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied