شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

بیوگرافی شرکت کننده های فصل سوم سریال جوکر + تصاویر

با پایان فصل دوم سریال جوکر و مشخص شدن برندگان آن، مهمانان فصل سوم سریال جوکر معرفی شدند.

بیوگرافی شرکت کننده های فصل سوم سریال جوکر + تصاویر

به گزارش شمانیوز: سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود.سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر 1400 شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

 

بازیگران سریال جوکر فصل اول

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

 

بازیگران سریال جوکر فصل دوم 

فصل دوم وحید آقاپور , ایمان صفا , هومن برق نورد , شهرام قایدی , سپند امیر سلیمانی , بهنام تشکر , عباس جمشیدی و آرش نوذری

 

بازیگران سریال جوکر فصل سوم

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر غفارمنش در خفن‌ترین و بامزه‌ترین کار ایرانی در فصل سوم جوکر حضور دارند.

 

رضا شفیعی جم 

رضا شفیعی جم فعالیت خود را با نقش های طنز  در سال 1370 آغاز کرد و با سریال ساعت خوش و نقش کاراگاه به شهرت رسید. از ماندگار ترین نقش های او می توان به بامشاد در سریال نقطه چین اشاره کرد.

 

سریال جوکر

 

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از سال 1375 وارد عرصه هنر شده و در فیلم و سریال های بسیاری همچون من ترانه 15 سال دارم، سریال بچه مهندس، جهان با من برقص و ... نقش آفرینی کرده است.

جوکر برنامه ای است که مخاطب را شگفت زده کرده و نمی توان پیش بینی درستی برای برندگان یا شرکت کنندگان آن را داشت. بازیگران این مسابقه با هر ترفند و مهارتی برای خنداندن رقبای خود تلاش می کنند و در این مدت خودشان نباید بخندند.

 

سریال جوکر

 

بابک نهرین

بابک نهرین از دیگر کمدین های کشورمان در برنامه جوک حضور پیدا کرده بابک نهرین متولد ۱ فروردین ۱۳۵۹ در اهر می باشد

وی در سال ۱۳۸۲ با نمایش آرشین مال‌آلان و در سال ۱۳۸۳ با نمایش الیاس قفقازی به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی موفق به دریافت جایزه اول بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی نمایش‌های طنز شد.

 

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی، چهره آشنای هنر دوبله و از بازیگران رادیو، تلویزیون، تئاتر و سینما، جزو کسانی است که بین دوستداران هنرهای نمایشی شهرت و محبوبیت زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان با وی و اطلاع از زندگی خانوادگی وی، گفت و شنودی با همسرش شهلا مقدم انجام شده که خواندنی است.

 

امیر غفارمنش

امیر غفارمنش بازیگر خوب سینما و تلویزیون، فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از آن با همکاری محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه پیدا کرد. وی در سریال‌های مختلفی مانند ساعت خوش، سیب خنده، قصه‌های شبانه، همسایه‌ها، چشم به راه، هفت گنج و رستوران خانوادگی ایفای نقش کرده‌ و فیلم خانه‌ای روی آب اولین تجربه او در سینماست.

 

سریال جوکر

 

حمید لولایی

حمید لولایی که اسطوره کمدی ایران است و همه او را میشناسیم نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» گسترش یافت. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

 

سریال جوکر

 

علی استادی

علیرضا استادی از بازیگران ایرانی و متولد سال 1352 در شهرری می باشد. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است و در فیلم هایی همچون کلاشینکف، لاتاری، واسطه و اکسیدان بازی کرده است.

 

سریال جوکر

 

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی متولد 20 اسفند 1358 در تهران، بازیگر است. اصالتا یزدی است و پدرش از فعالان حرفه در تئاتر بود، مدتی در تهران نمایش کودک نیز کار کرده، او بسیار احساساتی است. او می گوید:من کنکور با رتبه 9 وارد دانشگاه آزاد یزد شدم .اتفاقاً در رشته برق که انتخاب اولم بود، پذیرفته شدم، یک ترم را با درس های عمومی طی کردم تا این که در ترم 2 متوجه شدم روحیم فنی نیست و همچنان تمام فکر و ذکرم بازیگری بود در نهایت با پاس کردن 90 واحد و گرفتن فوق دیپلم دانشگاه را رها کردم .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مری

    ایولا به همشون

  • ابی

    احتمالا پدیده فصل سوم
    بابک نهرین باشه .کمدین فوق العاده تبریزی باشه.
    کارهاش فوق العاده است.

  • یسنا حاجی پور

    عالی ممنون

  • امیر

    رضا شفیعی جم از همه بهتره

  • محمداسدی

    همش سانسوره...چه فایده..