شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی

طالع بینی جذابیت | متولدین کدام ماه بسیار جذابند ؟

رتبه بندی زیباترین و جذابترین متولدین ماه های سال از فروردین تا اسفند را در این مقاله بخوانید.

طالع بینی جذابیت | متولدین کدام ماه بسیار جذابند ؟

به گزارش شمانیوز: تمام انسان ها و مخلوقات خداوند زیبا هستن و برای خود زیبایی هایی دارند و اینکه بخواهیم زیباترین رو معرفی کنیم دلیل بر این نیست که باقی افراد زیبا نیستند بلکه میزان زیبایی در افراد متفاوت است.

 

رتبه اول متولدین اسفند

چشم های اسفندی ها، جذاب ترین ویژگی ظاهری آنهاست و رتبه پنجم را در جذاب ترین متولدین ماه ها دارند. ذهن متفکر و با ملاحظه آنها شما را مطمئن می کند که با انسان های همدل و دلسوزی طرف هستید که همیشه آمادگی شنیدن صدای دیگران و کمک به آنها را دارند. ولی چرا اسفندی ها در راس جذابترین ها در بین متولدین ماه های مختلف قرار ندارند، دلیل آن این است که آنها شخصیت متناقضی دارند و همین امر ارتباط دیگران با آنها را سخت می کند. آنها احساسی و حساس عمل می کنند و اگر اوضاع طبق روال پیش نرود، فورا بدون هیچ توضیحی کناره گیری می کنند.

 

رتبه دوم متولدین مرداد

نوع موهای مردادی ها موجب می شود هر جا که بروند تمام توجه ها را به خود جلب می شکنند. آنها شجاع و با اعتماد به نفس هستند و به گزارش پرشین وی با وجود آنکه حس اعتماد به نفس آنها فریبنده و جذاب است ولی با این حال یکی از ویژگی های شخصیتی آنها موجب کاهش جذابیت شان می شود و آن این است که گاهی اوقات لجوج می شوند، تا حدی که می خواهند برای به اثبات رساندن نقطه نظر خود بجنگند. وقتی فکر می کنند حق با آنهاست، خیلی سخت می توانند دلایل دیگر را بشنوند و در بییشتر اوقات فکر می کنند خودشان اشتباه نمی کنند.

 

رتبه سوم متولدین مهر

آنها از بودن در جمع دوستان لذت می برند و مصاحبت با آنها نیز لذت بخش است. تحسین برانگیزترین ویژگی آنها این است که آنها افرادی متعادل هستند و هر موقعیتی را سعی می کنند با سیاست مدیریت کنند. با وجود چنین ویژگی های مثبتی، آنها به دلیل ترس از تنهایی، افراد چندان جذابی محسوب نمی شوند چرا که این ویژگی می تواند آنها را افرادی محتاج و در روابط بیش از اندازه مالک نشان دهد.

 

رتبه چهارم متولدین آذر

آذرماهی ها مستقل، قوی و با علاقه وافر به زندگی هستند و دارای تمام ویژگی هایی هستند که اکثر مردم فاقد آن هستند ولی با این وجود مردم فورا جذب آنها می شوند. یک لبخند جذاب را نیز به این شخصیت شگفت انگیز اضافه کنید تا یک دستورالعمل جذابیت عالی به دست بیاید. با این وجود، آنها در راس جذاب ترین ها در بین متولدین ماه ها قرار ندارند و دلیل آن نیز این است که روحیه آزادی طلبانه آنها گاهی قوه منطق آنها را فلج می کند و ممکن است تبدل به افرادی بی فکر شده و اطرافیان خود را برنجانند. آزادی آنها برایشان ارزشمند است ولی باید یاد بگیرند برای احساسات دیگران نیز ارزش قائل شوند.

 

رتبه پنجم متولدین خرداد

خردادی ها احساس جوانی را دوست دارند و پوست شفاف و زیبایی دارند که به آنها چهره درخشان و جوانی می دهد. آنها رفتاری راحت و دوستانه، شاد و پرشور دارند که فورا به نظر دیگران مطلوب و جذاب می رسد. با وجود ویژگی های جذابشان، آنها از تعهد و مسئولیت می ترسند و همین امر جذابیت آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد. نگرش لحظه ای آنها به مسائل می تواند جالب باشد. ولی در عین حال این ویژگی بدین معنیست که وادار کردن آنها به پایبندی به اهداف بلند مدت را سخت می کند.

 

رتبه ششم متولدین شهریور

شهریوری ها در لیست جذاب ترین متولدین ماه ها رتبه هفتم را دارند. آنها به کمال گرا بودن معروف هستند و ذاتا با استقامت هستند و پوست زیبایی نیز دارند که معمولا در نتیجه رسیدگی آنها به پوست شان است! صرف نظر از اینکه آنها از موهبت برخی از ویژگی های زیبای چهره برخوردارند، آنها به عنوان افرادی باهوش و منظم نیز شناخته می شوند. با این وجود در بالاترین رتبه نیستند چرا که ذاتا بیش از اندازه منتقد هستند. درست مثل اردیبهشتی ها، تاثیر خوب گذاشتن روی شهریوری ها سخت است. بنابراین مردم در وهله اول جذب شان می شوند ولی به محض اینکه بیشتر آنها را می ششناسند، جذابیت اولیه آنها برایشان کم می شود.

 

رتبه هفتم متولدین آبان

آبان ماهی ها افرادی احساسی و مشتاق و دارای نگاه گیرایی هستند. با وجود نگاه هیپنتیزم کننده خود که فورا غریبه ها را به سمت خود جذب می کند، ولی افراد چندان جذابی محسوب نمی شوند و دلیل عدم جذابیت آنها نیز بیشتر مربوط مشکل بی اعتمادی آنهاست که تمام شخصیت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

رتبه هشتم متولدین اردیبهشت

اردیبهشتی ها لب های جذاب دارند و در رتبه نهم جذاب ترین متولدین ماه ها قرار دارند. از سوی دیگر با وجود ظاهر آرام و خونسردشان، افرادی مصمم و هدف گرا هستند که در نقش های رهبری و مدیریت خوب عمل می کنند و همچنین کاردان بوده و به خوبی از عهده کارها برمی آیند. ولی علاقه بیش از حد آنها به مسائل عملی و کاربردی و چیزهای قابل پیش بینی، موجب می شود گاهی کسل کننده به نظر برسند. همچنین جلب اعتماد آنها نیز راحت نیست. به محض اینکه در یک رابطه قرار می گیرند می توانند بسیار نسبت به شریک زندگی شان محافظت کننده رفتار کنند تا حدی که به او احساس خفقان و در قفس بودن بدهند و این ویژگی بزرگترین دلیلی است که جذابیت آنها را کم می کند.

 

رتبه نهم متولدین فروردین

فروردینی ها بالاترین رتبه را در لیست جذاب ترین متولدین ماه ها دارند. در نگاه اول فروردینی ها یکی از جذاب ترین افرادی هستند که ملاقات خواهید کرد. چیزی که آنها را جذاب می کند ترکیبی از ویژگی های فیزیکی زیبا و خصوصیات شخصیتی خوب است. ابروهایشان زیباست و بازتابی از عزم راسخ آنها و استقلال شدید آنهاست. آنها با ذاتا با ویژگی های رهبری و مدیریت به دنیا آمده اند و می توانند تبدیل به رهبرانی قابل اتکا شوند.

اخلاق دوستانه و با اعتماد به نفسی دارند که مردم از مصاحبت با آنها لذت می برند و راحت با آنها گرم می گیرند. تمام این ویژگی های جذاب در فروردینی ها، مقاومت در برابر آنها را سخت می کند. تنها نقص کوچکی که ممکن است از جذابیت آنها کم کند ذات دمدمی مزاج آنهاست ولی با این حال می دانند چطور آن را کنترل کنند.

 

رتبه دهم متولدین دی

دی ماهی ها رتبه خوبی در بین جذاب ترین متولدین ماه ها دارند. آنها برای پرخاشگری آرام خود شناخته می شوند. آنها ممکن است در ظاهر سکوت کنند ولی شخصیتی متمرکز و مصمم دارند در حرفه ای که انتخاب می کنند به دنبال موفقیت هستند. آنها انضباط شخصی زیادی داشته و به عقاید خود و ویژگی های اخلاقی بسیار مقیدند. علاوه بر این از نظر ظاهری پاهای خوش فرم و قوی دارند که توجه ها را به خود جلب می کند. دی ماهی ها راحت سفره دلشان را باز نمی کنند و دایره دوستانشان را کوچک نگه می دارند و خارج از این دایره افرادی درون گرا هستند و همین امر تا حدی به آنها ظاهر مرموزی می دهد و همین امر می تواند مانعی برای روابط آنها باشد.

 

رتبه یازدهم متولدین بهمن

پاهای بهمن ماهی ها به راستی زیباست و حالت عجیب و غریب آنها نیز بسیار جذاب است! ولی مشکل افرادی که زندگی را از دیدگاه غیرمتعارفی می بینند این است که همراه شدن با آنها سخت است. از نظر آنها مردم عادی کسل کننده هستند. از سوی دیگر اگر به دنبال ماجراجویی بیشتر در زندگی باشید، باید با بهمن ماهی ها دمخور شوید چرا که سرشار از ایده های منحصربه فرد هستند. ولی زندگی واقعی همیشه سرگرم کننده نیست و از آنجا که بهمن ماهی ها قوانین و چیزهای کاربردی و عملی را دوست ندارند، همین امر نزدیک شدن به آنها را سخت می کند/

 

رتبه دوازدهم متولدین تیر

تیرماهی ها با ذات دلسوز و احساسی و همچین صورت های زیبا و معصوم خود، به گزارش پرشین وی فورا همه را جذب خود می کنند. آنها همچنین ذاتا ذهن تیز و خلاقی دارند. در روابط، افرادی مهربان و وفادار بوده و در عین حال سرگرم کننده هستند! با این وجود یکی از خصوصیاتی که موجب می شود آنها تا حدی از جذابیت محض فاصله پیدا کنند این است که آنها بسیار حساس و زودرنج بوده و سریع ناراحت می شوند.

 

این مطلب جنبه سرگرمی داشته و صرفا جهت استفاده کاربران تهیه و جمع آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied