شمانیوز
شما نیوز

به بهانه حضور ایمان صفا در سریال «نیسان آبی»

ایمان صفا؛ تبحر در خلق کمدی موقعیت

ایمان صفا بازیگری که این روزها نقش آفرینی او را در کاراکتر «ممد چاخان» سریال «نیسان آبی» می‌بینیم و چندی پیش با حضور در رئالیتی شو «جوکر»، نامش بر سر زبان‌ها افتاد، نشان داده که در ژانر کمدی بسیار توانا و همه فن حریف است.

ایمان صفا؛ تبحر در خلق کمدی موقعیت

به گزارش شمانیوز: ایمان صفا بازیگری که این روزها نقش آفرینی او را در کاراکتر «ممد چاخان» سریال «نیسان آبی» می‌بینیم و چندی پیش با حضور در رئالیتی شو «جوکر»، نامش بر سر زبان‌ها افتاد، نشان داده که در ژانر کمدی بسیار توانا و همه فن حریف است. 

او با بازی در سریال  «عملیات ۱۲۵» به کارگردانی حسین لطیفی وارد عرصه تصویر شد و بازی خوبش در این سریال باعث شد که در ۳ فصل این سریال حضور داشته باشد و بعد از آن به نقش آفرینی در فیلم و سریال‌های متعددی بپردازد.

بازی ایمان صفا به خصوص در ژانر کمدی، مورد پسند مخاطبان زیادی قرار گرفته است تا جاییکه می‌توان گفت برخی از سکانس‌های جذاب سریال «نیسان آبی»، مرهون بازی طنازانه اوست. بازی بی تکلف و روان صفا در ژانر کمدی، بسیار دلنشین است و مخاطب را با خودش همراه می‌کند. او زبان و لحن کمدی را به خوبی می‌شناسد و از زبان بدن، برای انتقال کمدی، به خوبی بهره می‌برد. این‌ توانایی‌ها نتیجه تلاش و تمرینات صفا بر روی صحنه تئاتر است. اجرای حرفه‌ای نمایش‌های کودک در سال‌های گذشته، در خلق توانایی‌های فعلی او در بازیگری، بی تاثیر نبوده و به دریافت و درک درست او از موقعیت‌های پیش رو در بازی‌هایش کمک کرده است.

حضور موفق او در برنامه «جوکر» نیز به تثبیت توانایی‌اش در ژانر کمدی کمک کرد و او را در لیست بانمک‌ترین و خلاق‌ترین شرکت کنندگان «جوکر» قرار داد.

صفا علاوه بر تعریف و اجرای خوب موقعیت‌های طنز، شگرد همراه کردن مخاطب با خود را به خوبی بلد است. برای مثال، اجرای آموزش زبان انگلیسی در یک روز در برنامه «جوکر» با اجرای ساده و روان اما جذاب و خنده‌دار، تاییدی بر این ادعاست. اجرای نقش مار و نیش زدن بر توانایی او در خلق کمدی موقعیت صحه می‌گذارد و او را به عنوان یک کمدین توانمند معرفی می‌کند. همچنین تعارض‌های حسی او در سریال «نیسان آبی» بسیار دلنشین است و احساسات دوگانه ممد چاخان را بدون دست و پا زدن اضافه، به خوبی به مخاطب منتقل می‌کند. آنجایی از قصه که از عشقش به دختر رضا خورسند می‌گوید و با کاملیا روبرو می‌شود و بازی حسی خوبی را منتقل می‌کند تا زمانیکه در پی انجام کار خلاف است و توبه می‌شکند در همه این لحظات، با بازی حساب شده، کاراکتر ممد چاخان را  برای مخاطبش باور پذیر کرده و او را به‌ دنبال خودش در قصه می‌کشاند.

احتمالأ حضور موفق او در تئاتر، تلویزیون، شبکه نمایش خانگی و سینما به زودی از او یک بازیگر پرکارتر و موفق‌تر در ژانر کمدی می‌سازد و در آینده‌ای نزدیک، بیشتر از او و توانایی‌هایش خواهیم شنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی