شمانیوز
شما نیوز

کنعانی زادگان

آبروریزی کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی | عکس دختری که آبروی کنعانی زادگان را برد

مدافع ملی پوش در کمیته اخلاق حضور پیدا کرد.

آبروریزی کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی | عکس دختری که آبروی کنعانی زادگان را برد

به گزارش شمانیوزتیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از 8 با 22 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 4 فروردرین 1401 به مصاف کره جنوبی می رود.

 

کنعانی زادگان

 

 محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی ایران که با وجود پخش یک فایل صوتی و حواشی ایجاد شده بر اثر آن، برای دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات به اردوی ملی پوشان دعوت شد و در هر دو بازی هم برای تیم ملی به میدان رفت، دقایقی پیش در جلسه کمیته اخلاق حضور یافت.

پس از دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی، در واکنش به اعتراض منتقدین، سرپرست تیم ملی و سخنگوی فدراسیون گفته بودند پرونده کنعانی زادگان در کمیته اخلاق باز است و فدراسیون و تیم ملی هر حکمی که این کمیته در مورد کنعانی زادگان صادر کند را می پذیرند. به هرحال بعد از برگزاری دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات، امروز محمدحسین کنعانی زادگان برای پاسخگویی پیرامون فایل صوتی پخش شده در فضای مجازی به کمیته اخلاق فراخوانده شد.

مدافع تیم ملی دقایقی قبل در جلسه رسیدگی به این موضوع شرکت کرد. جزییات این جلسه از سوی کمیته اخلاق اعلام خواهد شد./ رکنا

 

بیوگرافی کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان (زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه الاهلی قطر و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

کنعانی‌زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است. وی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست، سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد. پرسپولیس او در ژانویهٔ ۲۰۱۲ به پرسپولیس پیوست. او تا پایان فصل ۱۴–۲۰۱۳ با این تیم قرارداد بست. اولین بازی او در این تیم در برابر فولاد خوزستان در هفتهٔ آخر لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱–۱۳۹۰ بود. او سابقهٔ حضور در لیگ برتر آسیا ویژن زیر ۲۱ سال تهران را با تیم زیر ۲۱ سال پرسپولیس دارد.

قرضی به بیرامار او در اوت ۲۰۱۳ به تیم پرتغالی بیرامار پیوست. اما در آنجا به موفقیت خاصی دست نیافت و بدون انجام حتی یک بازی به ایران بازگشت.

 

کنعانی زادگان

 

قرض به ملوان پس از بیرامار، کنعانی در تابستان ۲۰۱۴ برای خدمت سربازی به مدت دو سال در تیم ملوان بندر انزلی پیوست. او نخستین گل خودش را برای ملوان در بازی مقابل استقلال تهران زد، که این بازی با نتیجه ۱–۱ تساوی به پایان رسید.

استقلال پس از پایان خدمت سربازی کنعانی‌زادگان، انتظار می‌رفت تا او به پرسپولیس بازگردد؛ اما او با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و به تیم رقیب، استقلال پیوست. او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامهٔ فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی‌که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

سایپا کنعانی‌زادگان در فصل ۹۷–۱۳۹۶ برای سایپا بازی کرد.

ماشین‌سازی تبریز او در فصل ۹۸–۱۳۹۷ به ماشین‌سازی پیوست. در این فصل، او ۲۷ بازی انجام داد و یک گل زد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied