شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | فال روزانه

طالع بینی | متولدین این ماه ازدواجی نیستند

این روزها برخی از انسان ها علاقه ای به ازدواج ندارند و می خواهند برای همیشه مجرد بمانند. تمایل به ازدواج در افراد به ماه تولد آنها هم بستگی دارد.

طالع بینی | متولدین این ماه ازدواجی نیستند

به گزارش شمانیوز: این روزها برخی از انسان ها علاقه ای به ازدواج ندارند و میخواهند برای همیشه مجرد بمانند. تمایل به ازدوج در افراد به ماه تولد آن ها هم بستگی دارد.

 

متولدین ماه هایی که تمایل کمتری برای ازدواج دارند

این روزها همه به دنبال ازدواج نمی روند و بعضی ترجیح می دهند که برای همیشه مجرد باشند‌، زیرا احساس می کنند در مجردی شرایط بهتری دارند و در نتیجه خیلی تمایلی به همسر نشان نمی‌ دهند. در این قسمت از نمناک به شما معرفی می کنیم که افراد کدام ماه کم تر تمایل به ازدواج دارند یا به اصطلاح ازدواجی نیستند. البته طبق روال مطالب این چنینی باز هم یادآور میشویم که تمامی این موارد بر اساس طالع بینی چینی و هندی است که در اصل بیشتر جنبه ی سرگرمی دارند.

شهریور

یکی از ماه هایی که خیلی تمایل به ازدواج ندارد، شهریور است. شهریور ماهی ها خیلی رمانتیک نیستند. آن ها هر چیز را در زندگی به انتخاب خودشان انجام می‌ دهند و تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌ گیرند و همین باعث می شود که مجرد باشند. آن ها در کل خیلی به مسائل عشقی اهمیت نمی‌ دهند.

فروردین

فروردین ماهی ها افراد با انگیزه ای هستند. دوست دارند که محبت بگیرند و ابراز محبت کنند اما در مورد ازدواج خیلی به خودشان سخت نمی گیرند و فکر می کنند که اگر مجرد هم بمانند، اتفاق خاصی نمی‌ افتد و خیلی خودشان را درگیر تعهد نمی کنند.

آبان

آبان ماهی ها تنها زمانی ازدواج می کنند که کاملاً به طرف مقابل شناخت داشته باشند و مطمئن باشند که در کنار هم خوشبخت می شوند. در غیر این صورت حاضر به ازدواج نیستند و تصمیم می گیرند که تنها باشند، تا این که بخواهند درگیر رابطه عاشقانه با شخص مقابل شوند.

خرداد

خرداد ماهی ها همیشه در تلاش و جنب و جوش هستند. دوست دارند چیز های جدیدی را یاد بگیرند. کارهای هیجان انگیز به انجام برسانند اما ازدواج را خیلی ملاک و معیار اصلی خودشان نمی دانند و اگر هم مجرد بمانند، با این مسئله مشکلی ندارند.

بهمن

بهمن ماهی ها خیلی به دنبال چالش نیستند و دوست دارند که زندگی آرام و طبیعی خودشان را پیش ببرند. در نتیجه اهل تعهد دادن و ازدواج کردن نیستند. آزادی خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند و سعی دارند که برای خودشان زندگی کنند.

آذر

آذر ماهی ها افراد پر انرژی، خلاق و بشاشی هستند اما متاسفانه جزء افرادی هستند که به راحتی تن به ازدواج نمی دهند، زیرا عقیده دارند که ازدواج باعث می شود تا روتین زندگی شان تغییر کند.‌ به خاطر همین ترجیح می دهند که برای همیشه مجرد بمانند تا زیر بارِ تعهد بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied