شمانیوز
شما نیوز

قیمت پراید

قیمت پراید کار کرده در بازار | جدول قیمت پراید

در این مطلب قیمت پراید صفر و کارکرده را در روز دو شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به استحضار می‌رسانیم.

قیمت پراید کار کرده در بازار | جدول قیمت پراید

به گزارش شمانیوز: قیمت پراید خصوصا قیمت پراید ۱۱۱ هاچبک با وجود عدم تداوم تولید در سال جاری، همچنان یکی از مهمترین شاخصه‌های بازار ایران محسوب می‌شود و در حال حاضر برابر ۱۸۹ میلیون تومان است که افزایش یک میلیونی نسبت به دو شنبه هفته قبل را نشان می‌دهد. البته در برخی منابع قیمت‌های دیگری نیز برای این خودرو اعلام شده که درمجموع به دلیل شرایط خاص فعلی و انتظار فعالان بازار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات و رفع تحریم ها، هم اکنون نمی‎توان چندان روی ثبات و پایداری قیمت خودروها در بازار آزاد حساب باز کرد.

 سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت طی روز دو شنبه ۱۸ بهمن در گرانترین مدل خود یعنی نسخه پلاس مدل ۱۴۰۰، به قیمتی نزدیک ۱۸۲ میلیون تومان رسیده که آن هم صعودی یک میلیونی نسبت به هفته پیش را نشان می‌دهد. قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ و قیمت پراید ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز به ترتیب رکوردی در حدود ۱۷۴ و ۱۶۱ میلیون تومان را در روز دو شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ثبت کرده‌اند که حکایت از افزایش دو میلیونی قیمت پراید ۱۳۱ نسبت به دو شنبه هفته دارد.

در ادامه با مطالعه جدول زیر می‌توانید از قیمت پراید صفر یا برخی مدل‌های کارکرده این خودرو مطلع شوید. لازم به تاکید است که با توجه به شرایط خاص بازار، امکان نوسان و تغییر لحظه ای قیمت‌ها همواره وجود دارد.

 

قیمت پراید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied