شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کاهش قیمت در بازار خودرو

تدوام کاهشی شدن نرخ دلار و شروع مذکرات احیای برجام شاهد کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار هستیم. روند کاهشی که حتی خودروسازان را به تکاپوی انداخته به گونه‌ای که سایپا قیمت محصولات کارخانه خود را با اندک اختلافی نسبت به بازار نرخگذاری کرد.

قیمت خودرو امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | کاهش قیمت در بازار خودرو

به گزارش شمانیوز : قیمت دلار امروز مانند دو روز گذشته کاهش را ادامه می دهد. همچنین امیدها به توافق در مذاکرات وین افزایش یافته است و با اینکه قیمت خودرو در بازار با اختلاف قیمت همراه است اما پایین بودن عرضه و تقاضا، تمایلات فروشنده و خریدار را کاهش دهد. 

در بازار خودرو امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ قیمت ها با احتیاط خریدار و فروشنده کاهش یافت به طوری که امروز محصولات سایپا در بازار با افت یک میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» بدون تغییر قیمت در بازار  195 میلیون تومان رسید. در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر در بازار 178 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا 2 معمولی» نیز بدون تغییر در بازار 185 میلیونی شد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR بدون تغییر در بازار به 198 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied