شمانیوز
شما نیوز

مریم کاویانی

جوان شدن مریم کاویانی بعد از طلاقش | شعر خواندن مریم کاویانی برای شوهر سابقش

مریم کاویانی در دهمین روز از جشنواره فجر مقابل دوربین عکاسان در برج میلاد حاضر شد.

جوان شدن مریم کاویانی بعد از طلاقش | شعر خواندن مریم کاویانی برای شوهر سابقش

به گزارش شمانیوز: مریم کاویانی که با رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه ازدواج کرده بود طلاق گرفت. مریم کاویانی با انتشار ویدیویی از مراحل ابتلا به ویروس کرونا تا سیر درمانی اش تلویحا اشاره کرد به تنهایی زندگی می کند و از شوهر دوم خود نیز طلاق گرفته است.خبر ازدواج مریم کاویانی بازیگر و رامین مهمان پرست سیاست مدار و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان حدود یک سال قبل رسانه ای شد. مریم کاویانی در دهمین روز از جشنواره فجر مقابل دوربین عکاسان در برج میلاد حاضر شد.

 

مریم کاویانی

 

نام:مریم

نام خانوادگی:کاویانی

تاریخ تولد:1349/4/1

محل تولد:اهواز

تحصیلات:کارشناسی ارشد پرستاری

 

مریم کاویانی (متولد ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد.

پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می‌کند. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کرد.

 

 

ازدواج اول تا دوم مریم کاویانی

مریم کاویانی سال ها پیش از ازدواج اول خود تنها یک فرزند پسر دارد.

او برای بار دوم سال زمستان 1397 وقتی 48 ساله بود با سخنگوی سابق وزارت امور خارجه «رامین مهانپرست» ازدواج کرد که بسیار جنجالی شد.

 

 

 

علت جنجالی شدن ازدواج دوم مریم کاویانی

ازدواج خانم بازیگر با یک چهره سیاسی از آنجا جنجالی شد که چند ماه قبل ، مریم کاویانی در مراسم ختم همسر اول شوهرش «رامین مهمانپرست» حضور داشت.

بعدا اعلام کردند با هم آشنایی قبلی و رفت و آمد خانوادگی داشتند و رابطه ای قبل آن نبود.

 

 

مریم کاویانی

 

زندگی مریم کاویانی از زبان خودش

مریم کاویانی: در سال 1349 به دنیا آمدم و یک برادر کوچکتر از خود دارم. من در اهواز به دنیا آمدم اما پدر و مادرم اصالتی مازندرانی دارند. شغل اصلی‌ام پرستاری است اما سرنوشت طوری رقم خورد که در سال 1381 بازیگری را آغاز کردم. اولین کارم یک اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو»، اما با مجموعه «او یک فرشته بود» کار علیرضا افخمی که در رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد، خیلی از علاقه‌مندان هنر با من بیشتر آشنا شدند و آن سریال باعث شد که از آن سال به بعد بیشتر به کارهای تلویزیونی روی بیاورم که عبارتند از: «به دنیا بگویید بایستد»، «روز رفتن»، «شکرانه»، «خط‌شکن» و «روزگار قریب»

مریم کاویانی از دوران کودکی اش می گوید: خیلی مظلوم بودم. یادم می‌‌آید همیشه مادرم می‌‌گفت پدرت نگران است که نکند وقتی بزرگ شوی، هیچ کاری از تو برنیاید. یکی از رویاهای دوران کودکی‌ام این بود که بتوانم روی طناب راه بروم. تمرین هم می‌‌کردم اما هیچ‌وقت این اتفاق نیفتاد اما چون دوست داشتم، به خیلی‌ها به دروغ می‌‌گفتم که من روی طناب راه می‌‌روم.

مریم کاویانی درباره شهرت می گوید: شهرت یک پدیده وحشتناک است. از شهرت باید ترسید. به نظر من فوایدش کمتر از ضررهایش است. اگر ظرفیت نداشته باشید، شما را زمین‌گیر می‌‌کند. در عوض محبوبیت ماندنی است. سعی من هم همین است که به این جایگاه برسم اما نمی‌‌دانم چقدر موفق می‌‌شوم.

نقش‌های دوست‌داشتنی مریم کاویانی: تمامی نقش‌هایم را دوست دارم اما فکر می‌‌کنم نقش «رعنا» در مجموعه «او یک فرشته بود» بیشتر به دل مردم نشست؛ همچنین نقشم در سریال «روزگار قریب».

اما چه شد که مریم کاویانی از پرستاری به بازیگری روی آورد؟ «خواست خدا بود. در واقع خودم نمی‌‌خواستم اما اصرار باعث شد که حداقل یک بار هم شده، بازیگری را تجربه کنم. تجربه به من چسبید و حالا چند سال است که این شغل را انتخاب کرده‌ام. تا حالا در نزدیک به سی اثر سینمایی و تلویزیونی بازی کرده‌ام.»

من آرامش خودم را مدیون ایمانی می‌دانم که به خدا، زندگی و معجزاتش دارم. هیچ وقت معنای حسادت و حسرت را درک نکرده‌ام چراکه به سرنوشت و تقدیری که در مسیر زندگی هر فردی نوشته و ثبت‌شده اعتقاد دارم. خداوند برای من و هر کس دیگری پیمانه‌ای در نظر گرفته که به همان میزان از زندگی سهم می‌بریم؛ پس اگر چیزی داریم یا نداریم اراده و خواست اوست. 

شغل اصلی او پرستاری بوده ودر اولین بار درسال ۱۳۸۱ با حضور در مجموعه رویای جوانی بـه کارگردانی نادر مقدس و نویسندگی انوشه منادی بازیگری را تجربه کرد. مریم کاویانی بعد ها درسال ۱۳۸۴ با حضور در مجموعه تلویزیونی او یک فرشته بود، بـه کارگردانی علیرضا افخمی بـه خوبی دیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مینا

    خیلی طرفدارشم ، هنرمند خیلی خوبی هستن عالی عالی

  • مهدیه

    گمشو بابا همین تو رو کم داشتیم . عقده ای های روانی . عقده ی خود کم بینی دارن