شمانیوز
شما نیوز

جشنواره فیلم فجر

پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر

مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر ۲۲ بهمن ماه جاری به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی شما پلاس پخش می‌شود و اجرای این مراسم بر عهده محمد سلوکی است.

پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر

به گزارش شمانیوز: در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه نمایش سیما از ساعت ۱۸ جمعه شب، در قالب برنامه سینمایش به‌صورت زنده و اختصاصی مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهد.

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر جمعه شب، ۲۲ بهمن‌ماه، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به کار خود پایان داده و برگزیدگان خود را معرفی می‌کند. اجرای این مراسم بر عهده محمد سلوکی است.

سینمایش به تهیه‌کنندگی مسعود نجفی و اجرای حمید ترابیان در شب‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر هر شب از شبکه نمایش روی آنتن رفت و حال و هوای این جشنواره را برای بینندگان به تصویر کشید و پخش زنده اختتامیه پایان‌بخش این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری کشورمان خواهد بود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور۲۲  فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۰ فیلم در بخش فیلم کوتاه و ۸ فیلم در بخش مستند از ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده در حال برگزاری است.

فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای ۳۱ استان در سراسر کشور اکران خواهد شد.

 

شما علاقمندان می توانید با نصب اپلیکیشن شما پلاس مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر را بصورت لایو وزنده مشاهده کنید.

 

با زدن بر روی لینک زیر این برنامه را نصب کنید..

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهرداد

    بسیار خوب . لطفا اینترنت رایگان معرفی کنید. ممنون