شمانیوز
شما نیوز

سریال جوکر

بازیگران فصل چهارم سریال جوکر لورفتند | بیوگرافی بازیگران فصل چهارم سریال جوکر

میهمانان فصل چهارم سریال جوکر معرفی شدند.

بازیگران فصل چهارم سریال جوکر لورفتند | بیوگرافی بازیگران فصل چهارم سریال جوکر

به گزارش شمانیوز: سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود. سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی  ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر 1400 شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

 

مهمانان فصل چهارم سریال جوکر

حامد آهنگی، پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران غفوریان، مهران رجبی، یوسف تیموری، محمدرضا علیمردانی.

و با حضور افتخاری: پژمان جمشیدی

 

بیوگرافی بازیگران فصل چهارم سریال جوکر

حامد آهنگی

حامد آهنگی مقدم هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان و استندآپ کمدین ایرانی است. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته برق است و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون دارد. حامد آهنگی متولد ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی است و حدود 42 سال سن دارد.حامد آهنگی و همسرش صفورا آقاسی در تئاتری بایکدیگر همبازی بوده اند و در آن تئاتر بایکدیگر آشنا شده اند.

 

سریال جوکر

 

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

 

سریال جوکر

 

یوسف صیادی

یوسف صیادی متولد سال ۱۳۴۸ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. پدر ایشان اهل طالقان و مادر ایشان اهل استان گیلان هستند. صیادی دارای مدرک دیپلم گرافیک است. او فعالیت‌های هنری خود را ابتدا در زمینه نمایش کودکان آغاز کرد و با حضور در برنامه‌های طنز تلویزیونی در مقام کارگردان، تهیه کننده و بازیگر به ادامه آن پرداخت. او در فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضائی به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشت.

 

سریال جوکر

 

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر یک دختر دارند.

 

سریال جوکر

 

مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر همیشه خندان سینما و تلویزیون متولد دهم دی ماه 1341 از روستای واریان کرج، فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

 

سریال جوکر

 

یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف ششم دی ماه سال 1358 در غرب تهران متولد شد. وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.یوسف تیموری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم چند سال است که با یک دختر تایلندی آشنا شده و با ازدواج می کند.

 

سریال جوکر

 

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی بازیگر و صداپیشه کشورمان 11 خرداد 1355 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان دارای مدرک کارشناسی تئاتر و بازیگری است و یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر در عرصه دوبله و صداپیشگی است.محمدرضا علیمردانی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمد و چهار خواهر و یک برادر دارد.

 

سریال جوکر

 

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

 

سریال جوکر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • الف

    سلام
    خیلی ممنون از آقای احسان علیخانی بخاطر برنامه شکوهمند جوکر.

  • سارا

    ایا اقای پژمان جمشیدی هم هست
    ممنون میشم پاسخ بدین

  • ناشناس

    کاش احمدرضا موسوی و سامان گوران رو با هم دعوت کنند

  • سیاوش خوش سیرت

    باسلام جوکر خیلی برنامه خوبی هست فقط اگه میشه از بازیگران کمدین خانم هم دعوت بشه

  • محمد

    چرا فقط بازیگران مرد دعوت میشن یه بار هم خانم ها را دعوت کنین جالب میشه

    • آرویـــنــ

      چون خانم ها اجازه خندیدن در جمهوری اسلامی ندارند اگر هم خانم بخند هم جوکر تموم میشه و سانسور میشه خندش

  • سیدرضا

    همشون عالین

  • ستایش

    سلام.ممنون ازبرنامه ی خوب جوکر.اقااحسان علیخانی همه برنامه هاش عالی هست این برنامه هم خوب وباحال هست ممنون میشم سامان گوران واحمدرضاموسوی هم دعوت کنید.مرسی

  • پارسا

    خیلی خوبه جوکر

  • ناشناس

    ای کاش سید جواد رضویان هم دعوت بشه

  • پرنیابهاری

    من میخواستم بدونم پژمان جمشیدی هم هست؟؟؟؟
    خلی سوال شده تو مغزم

  • آیناز

    عالیه

  • خانم هارو دعوت نمیکنن چون اگه خانما قهقه بزنن سانسور میشه:)💔
    واقعا متاسفم:)))

  • ناشناس

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
    عالین