شمانیوز
شما نیوز

مهناز افشار

زندگینامه مهناز افشار

مهناز افشار با انتشار یک پست از خودش در کنار شوهر سابقش یاسین رامین خبر ازدواج مجددشان را اعلام کرد.

زندگینامه مهناز افشار

به گزارش شمانیوز: مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است .مهناز افشار دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد. مهناز افشار در یک خانواده پنج نفر بدنیا آمد و ته تغاری خانواده است، دو برادر بزرگتر از خود دارد. مهناز افشار در چند وقت اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسر های زیادی درست کرد.مهناز افشار با انتشار یک پست از خودش در کنار شوهر سابقش یاسین رامین خبر ازدواج مجددشان را اعلام کرد.

*با توجه به پوشش مهناز افشار انتشار عکس دونفره آنها مجاز به پخش نمی باشد..

مهناز افشار نوشت:

در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بارها گریستیم و بارها شکستیم اما در همه این سالها هرگز خلوت‌هایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم۔

برای هیچ آدمی بدی نخواستیم و باهم یاد گرفتیم از همه بگذریم و خیر خواه همه باشیم۔

تو در این روزگار سخت انسان شریفی هستی که یکی از بزرگترین خصوصیت او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست ۔ تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی

 

بیوگرافی مهناز افشار:

نام اصلی: مهناز افشار

زمینه فعالیت مهناز افشار: بازیگر

تاریخ تولد مهناز افشار: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶

۱۱ ژوئن ۱۹۷۷

تهران، ایران

محل زندگی مهناز افشار: تهران

ملیت: ایران ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۶ تا کنون

همسر مهناز افشار: یاسین رامین

فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)

 

مهناز افشار در خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و ... به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت. مهناز افشار از سیندرلا، صدویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی کودکی اش یاد میکند.

رشته تحصیلی مهناز افشار در دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

شباهت بیش از حد مهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

مهناز افشار با فیلم (دوستان) به کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاق محمد رضا گلزار با حضور در فیلمهای (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی شیروانی)، ( تله)، (آتش بس) و (کلاغ پر) به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند.

شایان ذکر است که فیلمهای یاد شده همگی از پر فروشهای زمان خود بوده اند.

به اعتقاد مهناز افشار بازی رئال خیلی سخت تر از انواع دیگر است در حالیکه مخاطبان سینما به دیدن وی در فیلم هایی که صرفا گیشه را مد نظر داشتند عادت کرده بودند، مهناز افشار با ایفای نقش کوتاهی در فیلم “سالاد فصل” نشان داد که توانایی هایش بسیار بیشتر از حضور صرف در این فیلمهاست و با بازی در (آتش بس) مهر تاییدی بر این مدعا زد برای قبول یا رد یک پیشنهاد با تهمینه میلانی، فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا همیشه مشورت میکند و اعتقادی به داشتن مدیر برنامه ندارد.

مهناز افشار حضور در “دعوت” حاتمی کیا را برای خودش اتفاق بزرگی میداند و از این اتفاق ابراز خوشحالی میکند. قرار بود در سریال “شمس العماره” به کارگردانی سامان مقدم ایفای نقش نماید اما از حضور در این کار تلویزیونی انصراف داد. دلیل این انصراف جراحی دهان و لثه ذکر شد.

در سالهای اخیر از مهناز افشار بعنوان پولسازترین سینمای ایران یاد شده و حضورش در هر فیلم با فروش خوبی مواجه بوده است.

 

 

مهناز افشار

 

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال 1387 برای بازی در دومین فیلم سینمایی رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، مهناز افشار در این فیلم نقش یک وکیل را بازی میکند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر تصاحب دفتر کاری که فردی کلاهبردار به هر دو آن ها فروخته با هم رقابت میکنند و ماجراهای جالبی برای آن ها اتفاق می افتد. جالب است بدانید مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم ستمدیده فلسطین بخشید.

 

مهناز افشار در نهنگ عنبر

مهناز افشار در سال 1393 در فیلم سینمایی نهنگ عنبر به ایفای نقش پرداخت، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم یکی از ماندگارترین نقش هایی است که مهناز افشار در کارنامه بازیگری خود به ثبت رساند. او در این فیلم با گریم دهه شصتی در کنار بازیگرانی مثل رضا عطاران، حسام نواب صفوی و ویشکا آسایش به هنرنمایی پرداخت. نهنگ عنبر با نمایش در سینماهای سراسر کشور یکی از پر فروش ترین فیلم های سال 94 بود، و بواسطه حضور بازیگرانی مثل مهناز افشار به یکی از ماندگارترین فیلم های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. 

 

مهناز افشار

 

جوایز مهناز افشار 

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها 1391

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر بخش مسابقه فیلم های اول سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "برف روی کاج ها" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "پل چوبی" - 1390

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) برای بازی در فیلم "طبقه سوم" - 1390

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم "طبقه سوم" 1390

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1389

کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "تسویه حساب" - 1388

 

شغل برادر مهناز افشار

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید:«برادر کوچکترم 15-14 سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»

 

مهناز افشار

 

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال 1393 با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیانا دارد، لیانا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد.

این بازیگر در سال 1398 با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس مادری مجرد برای لیانا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    مهناز خانم با پول ملت حال می‌کنی
    پول اون نوزادانی که شوهرت باعث مرگشون شد