شمانیوز
شما نیوز

ازدواج بازیگران

تب شدید ازدواج بین بازیگران زن | عکس بازیگرانی که ازدواج کردند

اگر علاقه مندید که درباره ازدواج بازیگران و چهره ها بیشتر بدانید توصیه میکنیم ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر شمانیوز را از دست ندهید.

تب شدید ازدواج بین بازیگران زن | عکس بازیگرانی که ازدواج کردند

به گزارش شمانیوز: دنیای سلبریتی‌ها و بازیگران تفاوت‌های زیادی با افراد عادی دارد. بسیاری از بازیگران با وجود این‌که سن‌شان از ۴۰ سال هم گذشته ولی تن به ازدواج نداده‌اند. اما برخی از بازیگران زن برای بار دوم ازدواجشان را علنی کردند در چند روز گذشته خبر ازدواج تعداد زیادی از بازیگران زن در فضای مجازی منتشر شده است که ما در این مطلب برای شما از ازدواج آنها مطالبی گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

ازدواج بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار با حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر با در دست داشتن حلقه ازدواج تمام شایعات را پایان داد و در 25 بهمن ماه روز عشق از شوهرش رونمایی کرد.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن به تازگی تصاویری در اینستاگرامش منتشر میکند که حاوی مطالب و کپشن های عاشقانه است گمانه زنی ها حاکی از ازدواج مجدد با شوهر سابقش است تا اینکه نفیسه روشن در روز مرد با انتشار یک استوری از شوهرش رونمایی کرد.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار با حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر با در دست داشتن حلقه ازدواج تمام شایعات را پایان داد اما تا این لحظه هیچ عکسی از شوهرش منتشر نکرده است پریناز ایزدیار از آن دسته از بازیگرانی است که زندگی شخصی اش را در شبکه ها اجتماعی به نمایش نمی گذارد.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج مجدد مهناز افشار با شوهر سابقش

شب گذشته مهناز افشار با انتشار یک عکس از خودش و شوهرش به مناسبت روز مرد متنی عاشقانه در وصف شوهرش نوشت و ازدواج مجدد با یاسین رامین خبر داد.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج لیندا کیانی

لیندا کیانی با حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر با در دست داشتن حلقه ازدواج تمام شایعات را پایان داد اما تا این لحظه هیچ عکسی از شوهرش منتشر نکرده است لیندا کیانی هم مانند پریناز ایزدیار از آن دسته از بازیگرانی است که زندگی شخصی اش را در شبکه ها اجتماعی به نمایش نمی گذارد.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج بهنوش طباطبایی

چند روز گذشته بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل با انتشار یک استوری در اینستاگرامش در دست چپش حلقه به دست داشت که با این کار خبر ازدواجش را رسانه ایی کرد.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج مریلا زارعی

مریلا زارعی با حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر با در دست داشتن حلقه ازدواج تمام شایعات را پایان داد مریلا زارعی از آن دسته از بازیگران بی حاشیه سینمای ایران است.

 

ازدواج بازیگران

 

ازدواج نازنین بیاتی

عکسی از نازنین بیاتی در جشنواره فجر منتشر شده است که در دست چپش حلقه به دست دارد و ازدواج کرده است.تا این لحظه هیچ عکسی از شوهرش منتشر نکرده است.

 

ازدواج بازیگران

 

تب شدید ازدواج بین بازیگران زن + عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied