شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

قیمت دلار امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | قیمت دلار امروز کاهشی شد

دلار آزاد که روز دوشنبه با افزایش قیمتی که تجربه کرد، امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، با حدود ۲۵۰تومان کاهش، به ۲۷هزار و ۱۰۰تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | قیمت دلار امروز کاهشی شد

به گزارش شمانیوز : پس از اینکه قیمت دلار در بازار آزاد روز دوشنبه به ۲۷هزار و ۳۰۰تومان‌رسید، امروز قیمت دلار با ۲۵۰تومان کاهش، با ۲۷هزار و ۱۰۰تومان معامله شد. ادامه روند مذاکرات و تاکید طرفین بر پیشرفت‌های آن هرچند اندکی قیمت دلار را پایین آورده اما هنوز نتوانسته سیگنال کافی را به بازار ارز بدهد تا قیمت‌ها بیش از این کاهشی شوند.

کانون صرافان ، قیمت دلار را ۲۵هزار و ۱۰۰تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۱۱تومان برای فروش اعلام کرده است. این درحالیست که روز دوشنبه، کانون صرافان قیمت دلار را در صرافی‌ها، ۲۵هزار و ۱۳۹تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۳۲تومان برای فروش قیمت زده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها با قیمت ۲۸هزار و ۴۹۲تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۳۲تومان برای فروش معامله می‌شود که نسبت به آخرین معاملات روز دوشنبه، کاهش ۱۰۰تومانی را نشان می‌دهد. آخرین قیمت معاملاتی این اسکناس در روز دوشنبه، ۲۸هزار و ۶۴۱تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۹۶۷تومان برای فروش بود.

در صرافی ملی نیز قیمت دلار اندکی کاهش یافته است و به ۲۵هزار و ۳۰۳تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۱تومان برای خرید رسیده است. روز دوشنبه دلار در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۵هزار و ۳۸۹تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۱۳۷تومان برای خرید قیمت خورده بود.

یورو هم در صرافی ملی با حدود ۳۰۰تومان کاهش قیمت مواجه شد. به این ترتیب این اسکناس ۲۸هزار و ۶۴۲تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن از فروشنده ۲۸هزار و ۳۵۷تومان است.

آخرین قیمت یورو در روز دوشنبه، ۲۸هزار و ۹۹۴تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۷۰۵تومان برای خرید بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied