شمانیوز
شما نیوز

یارانه

دو پرداختی دولت تا پایان بهمن مردم را سورپرایز می کند

به احتمال زیاد تا اوایل هفته آینده بازنشستگان و کارمندان دولت و تا پایان هفته بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی امسال خود را دریافت کنند، اما به نظر می‌رسد تغییری در مبلغ عیدی بازنشستگان وجود دارد.

دو پرداختی دولت تا پایان بهمن مردم را سورپرایز می کند

به گزارش شمانیوز: دولت بالاخره میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان خود را اعلام کرد. مبلغ عیدی امسال کارمندان دولت و بازنشستگان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. تنها ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از مبلغ عیدی دریافتی سال گذشته. البته این مبلغ عیدی کارمندان مجرد است. عیدی کارمندان متاهل ۴۰۰ هزار تومان بیشتر از این رقم است و به ازای هر فرزند، قرار است ۱۵۰ هزار تومان به این مبلغ اضافه شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اخیرا اعلام کرد که به محص تعیین میزان عیدی، آمادگی پرداخت وجود دارد، اما پس از گذشته چند روز از اعلام میزان عیدی، هنوز زمان واریز از سوی این سازمان اعلام نشده است.

اما سازمان تامین اجتماعی در سنوات گذشته عیدی بازنشستگان خود را در پایان بهمن ماه یا هفته اول اسفند واریز کرد. پیگیری‌های تجارت‌نیوز نیز حاکی از این است که بخشنامه واریز عیدی به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده و در حال حاضر این سازمان می‌تواند عیدی بازشستگان را واریز کند.

احتمالا سازمان تامین اجتماعی تا پایان هفته آینده درباره عیدی بازنشستگان تعیین تکلیف کند.

اما به نظر می‌رسد تنها در مورد عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به سازمان تامین اجتماعی ایلاغیه ارسال شده است و به بازنشستگان حق عائله‌مندی و عیدی فرزند داده نمی‌شود.

در واقع بازنشستگان چه متاهل باشند، چه مجرد، فرزند داشته باشند یا نه، همان یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را دریافت می‌کنند. باید دید آیا نظر دولت در این باره عوض می‌شود یا نه.

در خصوص بازنشستگان لشگری و کشوری و همچنین شاغلان نیز باید گفت عیدی کارمندان دولت همه ساله همراه با حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که عیدی کارمندان دولت در هفته پیش رو و همزمان با واریز حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز شود./ تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied