شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

بیت کوین به زیر ۴۱ هزار دلار سقوط کرد

با قوت گرفتن احتمال حمله روسیه به اوکراین، قیمت بیت کوین به زیر 41 هزار دلار سقوط کرد.

 بیت کوین به زیر ۴۱ هزار دلار سقوط کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از راشاتودی، ارزش اولین ارز دیجیتال شاخص (بیت کوین) دوباره کاهش یافت. در حالی که دوباره نگرانی های ناشی از حمله روسیه به اوکراین بر بازارهای جهانی از جمله دارایی هایی با ریسک بالا فشار وارد کرد، قیمت بیت کوین به زیر 41 هزار دلار سقوط کرد. بیت کوین که در صدر خرید و فروش های رمزارزها قرار دارد با تهدیدات احتمالی جنگ روسیه و اوکراین ریزش کرد.

بر اساس گزارش تسنیم، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان به میزان 7.4 درصد کاهش یافت، در حالی که اتریوم، دومین توکن بزرگ ارزهای دیجیتال، 8.2 درصد سقوط کرد و پولکادات منجر به نزول توکن‌های با ارزش کمتر که با نام آلت کوین شناخته می‌شوند، شد.

باربارا متیوز، بنیانگذار و مدیر اجرایی BCMSstrategy، در این باره گفت: وضعیت ژئوپلیتیکی در اروپا و اوکراین تأثیر محسوسی دارد. اما من معتقدم میزان تاثیر سیاست پولی بر ایجاد عدم اطمینان و نوسان در بازارها نادیده گرفته شده است.

روز چهارشنبه، فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) صورتجلسه‌ای را از نشست ماه ژانویه کمیته این بانک منتشر کرد که احتمال اقدام سریع برای مهار تورم فزاینده با تشدید سیاست های پولی را تقویت کرد.

به نظر می‌رسد بازارها انتظار این موضع را داشتند، و واکنش نسبتاً متفاوت و یا خاموشی را نسبت به این امر نشان دادند.

بر اساس این گزارش، بیت کوین، که اخیراً ارتباط مستقیمی با نوسانات شاخص های سهام آمریکا داشته است، حتی با شاخصS&P 500 دقایقی پس از انتشار این صورت جلسه افزایش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied