شمانیوز
شما نیوز

وضعیت بورس

پیش بینی بورس فردا شنبه 30 بهمن

بازار سهام در هفته‌ای که گذشت نوسانی با شیب منفی بود. اما بورس شنبه کار خود را با توجه به اخباری که از حصول توافقات برجام به گوش می‌رسد، چگونه شروع خواهد کرد؟

پیش بینی بورس فردا شنبه 30 بهمن

به گزارش شمانیوز: بازار سهام در هفته‌ای که گذشت نوسانی با شیب منفی بود. اما بورس شنبه کار خود را با توجه به اخباری که از حصول توافق در مذاکرات برجام به گوش می‌رسد، احتمالا با رشد در برخی از گروه‌های ریالی آغاز خواهد کرد.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام گفت: با توجه به اخبار برجامی که در دو روز اخیر داشتیم به نظر من توجه بازار فردا بیشتر به سمت سهام ریالی خواهد بود. با این وجود چنانچه به ریز توافقاتی که تا امروز اعلام شده و ترکیب تیم مذاکره‌کننده دقت کنیم احتمالا وضعیت برای گروه بانکی بهتر از خودرو خواهد بود.

وی ادامه داد: احتمالا بیشترین تقاضای بازار فردا برای گروه بانکی باشد و معاملات پرحجمی در این گروه داشته باشیم و با صف‌های خرید روبه‌رو باشیم. سایر گروه‌های ریالی با تقاضای نسبتا خوب معاملات متعادل و مثبتی خواهند داشت.

میرزایی عنوان کرد: در این شرایط سهام گروه‌های دلاری با کاهش تقاضا روبه‌رو می‌شود و احتمالا فردا معاملات منفی خواهند داشت. اما معاملات منفی به روزهای آینده سرایت نمی‌کند و با توجه به میزان سودسازی شرکت های مطرح گروه‌های دلاری بازار منفی‌ها برای خریداران بلندمدت جذاب خواهد بود.

این کارشناس بازار سهام گفت: شاخص کل فردا وضعیت متعادلی دارد. با توجه به اینکه تاثیر سهم‌های دلاری بازار روی شاخص بیشتر است احتمالا مثبت خاصی نخواهد خورد و وضعیت نوسانی و متعادلی خواهد داشت./ تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied